Star Hotel Akakura
Ryokan dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma, beberapa langkah dari Myoko Kogen
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Star Hotel Akakura





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM314
RM346 jumlah
21 Jul - 22 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Room, Private Bathroom (with Tatami Area)

Room, Private Bathroom (with Tatami Area)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Quadruple Room, Private Bathroom (Japanese Style Room, 12 Tatami mats)

Quadruple Room, Private Bathroom (Japanese Style Room, 12 Tatami mats)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Room, Shared Bathroom (Japanese Style Room)

Room, Shared Bathroom (Japanese Style Room)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Lihat semua foto untuk Twin Room, Shared Bathroom (Japanese Style Room)

Twin Room, Shared Bathroom (Japanese Style Room)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

124 Akakura, Myoko, Niigata, 949-2111
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

APA Hotel & Resort Jyoetsu Myoko
APA Hotel & Resort Jyoetsu Myoko
- Kolam
- Spa
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 174 ulasan
Harga ialah RM221
RM268 jumlah
14 Jul - 15 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Star Hotel Akakura Myoko
Star Akakura Myoko
Star Akakura
Star Hotel Akakura Myoko
Star Hotel Akakura Ryokan
Star Hotel Akakura Ryokan Myoko
Soalan lazim
Star Hotel Akakura Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
8.6/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.0/10
Mesra alam
Ulasan
26 Ogo 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Phoenix
23 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Phoenix
Menginap 2 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Ayuka
19 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ayuka
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Ying Lin Yuwon
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
31 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ying Lin Yuwon
6/10 Boleh diterima
takashi
24 Sep 2023
takashi
Menginap 1 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
ryoichi
17 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ryoichi
Menginap 1 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Robyn
Mengembara bersama keluarga
20 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Akakura Star hotel
Robyn
Menginap 4 malam pada Jan 2023
8/10 Baik
Yasuhiro
17 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Yasuhiro
Menginap 1 malam pada Okt 2021
4/10 Lemah
SHU
Mengembara bersama kumpulan
23 Sep 2021
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SHU
Menginap 2 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
11 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
KAZUKO
Mengembara bersama keluarga
12 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
KAZUKO
Menginap 1 malam pada Mac 2021
8/10 Baik
KUNIHIKO, 東京
Mengembara bersama kumpulan
3 Jan 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
KUNIHIKO
Menginap 1 malam pada Dis 2020
10/10 Cemerlang
会社員40代男性, 東京
Mengembara bersama kumpulan
1 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
会社員40代男性
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
sheng chi
19 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sheng chi
Menginap 4 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
10 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Michael A J
17 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael A J
Menginap 4 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A nice family run hotel
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
TAK LAM
14 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comfort, Cozy Japanese living space
TAK LAM
Menginap 5 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
WEI CHUNG
11 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WEI CHUNG
Menginap 4 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
27 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
下次去妙高還要再光臨
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
8 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 11 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
shu fang
22 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
非常好
shu fang
Menginap 2 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018