Radisson Mumbai Andheri MIDC

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Mumbai terdapat spa perkhidmatan penuh dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Radisson Mumbai Andheri MIDC

Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Lobi
Lobi
Bahagian luar
Suite | 1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
VIP Access

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Spa
  • Kolam
  • Gim
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM344
RM402 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jun - 28 Jun

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Deluxe Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Pengering rambut
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Suite

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 58 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
X - 22, MIDC Central Road, Andheri East, Mumbai, Maharashtra, 400093

Tempat berdekatan

  • Estet Perindustrian MIDC - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Tasik Powai - 4 min memandu - 4.7 km
  • Pusat NESCO - 5 min memandu - 4.4 km
  • Pusat Pameran & Konvensyen Bombay - 5 min memandu - 5.0 km
  • Pantai Juhu - 6 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Gundavali Station - 3 minit memandu
  • Stesen Metro Chakala - 8 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪Starbucks Coffee - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Courtyard Marriot Executive Lounge - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪The Coffee Studio - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Krishna Dining Bar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪MoMo Mart - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Radisson Mumbai Andheri MIDC

Mewah bagi hotel berdekatan Pusat NESCO
Manfaatkan perkhidmatan pencucian kering/dobi, bar dan gimnasium 24 jam di Radisson Mumbai Andheri MIDC. Nikmatilah rawatan dan rias kuku tangan dan kaki, urut dan rawatan muka di R3 Spa, tapak spa. Restoran di tapak, Gallery Cafe, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan 24 jam.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan Eropah (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, tempat simpanan bagasi dan tempat letak basikal
Ciri-ciri bilik
Kesemua 111 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 850 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Beans & Creme Bakery
  • Gallery Cafe
  • The Qebab Factory

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium 24 jam
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam

Spa perkhidmatan penuh

  • 3 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Bilik rawatan pasangan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 3 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 152 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 51 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 42-inci

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Pelanggan mungkin diminta oleh pihak hartanah untuk menyediakan dokumentasi sejarah perjalanan baru-baru ini (seperti cop imigresen pasport) dan/atau melengkapkan pengisytiharan kesihatan.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup pada Isnin, Selasa, Rabu, Khamis dan Ahad:
  • Kolam kanak-kanak
  • Restoran
  • Kemudahan kecergasan
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Kelab kesihatan
  • Kolam renang tertutup
  • Kolam renang terbuka
  • Sauna
  • Tab panas

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira INR 850 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1200 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Paytm dan PhonePe
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 20:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Mumbai Andheri MIDC Hotel
Radisson Andheri MIDC Hotel
Radisson Andheri MIDC
Radisson Mumbai Andheri MIDC Hotel
Radisson Mumbai Andheri MIDC Mumbai
Radisson Mumbai Andheri MIDC Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah Radisson Mumbai Andheri MIDC mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 7:00–20:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Mumbai Andheri MIDC?

Setakat 22 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Mumbai Andheri MIDC pada 27 Jun 2025 bermula serendah RM 343.8, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Radisson Mumbai Andheri MIDC mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Radisson Mumbai Andheri MIDC?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Mumbai Andheri MIDC?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Radisson Mumbai Andheri MIDC?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Radisson Mumbai Andheri MIDC memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1200 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Radisson Mumbai Andheri MIDC?

Terletak di Andheri Timur, hotel spa ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Estet Perindustrian MIDC dan Zon Pemprosesan Eksport Elektronik Santacruz. Hentian Pembeli-belah dan Kompleks Sukan Andheri juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Metro Chakala sejauh 8 minit berjalan kaki dan Chakala - J.B. Nagar Station sejauh 12 minit berjalan kaki.

Radisson Mumbai Andheri MIDC Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 102 daripada 194 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 56 daripada 194 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 20 daripada 194 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 194 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 194 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

harjinder

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ALCOHOL FREE HOTEL This is a alacahol free hotel which you are not told at booking or it’s lost somewhere in small print.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

anusha

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

KHILNA

Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Anita

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were extremely helpful and attentive yo my needs
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Sarita

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All staff was awesome , Abdul our housekeeper you rock. Banquet staff was great They even cut a cake for us
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Clement

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Decent hotel with good service. Only issue was expedia stated a 30 percent discount on F&B that did not show in the hotel booking system hence one room service charge was paid without the discount. Front desk fixed the booking when I approached them in person. Breakfast was very good with a great spread and attentive staff that really cared about imparting good service.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Kyoungjin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good good

Good cost, clean, good service, good breakfast, kind staff
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Nimita

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
A lovely hotel commutable to all shopping areas
Menginap 3 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Matthew

Menginap 5 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Kenneth

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Olya

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very modern hotel with all necessary things especially for a quick stop over. Clean and quiet. Very close to the airport with cheap uber. Lots of places to eat around.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

YOUHO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotels.com = bad / Radisson MIDC is perfect

There was some issues but it was totally fault of hotels.com. Generally my staying with MIDC Mumbai is perfect
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Mansuk

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and convenient
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Shruti

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Worst Checkin Process!!

worst checkin process!!! hotel refused to do checkin with the itinerary booking number and wanted the vouchers for each room for every person
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

FARHAD, Markham

Menginap 4 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Tomoharu

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was clean. The restaurant was below my expectation.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Daniel

Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

UDAY

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The lobby had mosquitoes and was hard to sit down. Room was not available when we arrived but then staff did not told us when room was ready. It was wait time of about 2-3 hours
Menginap 5 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Disappointing Stay

This was my worst recent experience. • My booking included half board, but the hotel’s system showed no meals. • The hair dryer plug didn’t fit the socket properly. • I found an insect in the table salt at the restaurant. • Despite requesting a packed breakfast for my early checkout, it wasn’t ready at the agreed time. After a 10-minute delay, I had to leave for the airport without it.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

mohamed, Brampton

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Accessible. Clean and quiet...nice and affordable
Menginap 3 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Jayshree

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were very helpful and polite and went out of their way to help me I felt very welcome Hotel was very comfortable
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Girish

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was exceptionally clezn, the staff especially Rohit were brilliant.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Stefanie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very nice

Great hotel and excellent service, everything clean and well managed. We really enjoyed our time in the hotel spa. The restaurant is amazing. Thanks again to the chef who specially prepared some kababs for us although the kabab restaurant was not open that night. Thanks also to the waiter Rohit who was so kindly looking after us to get all we need.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Chaitanya

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Had a good time

Very good place, we enjoyed our stay. Staff was excellent.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Sameer

Menginap 1 malam pada Jan 2025