Radisson Mumbai Andheri MIDC
Hotel di Mumbai terdapat spa perkhidmatan penuh dan letak kenderaan valet percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Radisson Mumbai Andheri MIDC





VIP Access
Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM344
RM402 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jun - 28 Jun
Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli
- Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
- Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
- Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Sorotan
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

X - 22, MIDC Central Road, Andheri East, Mumbai, Maharashtra, 400093
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Aurika, Mumbai International Airport
Aurika, Mumbai International Airport
- Kolam
- Spa
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
9.0 daripada 10, Hebat, 362 ulasan
Harga ialah RM398
RM516 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Jun - 24 Jun
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira INR 850 seorang
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1200 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Paytm dan PhonePe
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 20:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Radisson Mumbai Andheri MIDC Hotel
Radisson Andheri MIDC Hotel
Radisson Andheri MIDC
Radisson Mumbai Andheri MIDC Hotel
Radisson Mumbai Andheri MIDC Mumbai
Radisson Mumbai Andheri MIDC Hotel Mumbai
Soalan lazim
Radisson Mumbai Andheri MIDC Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
anusha
28 Apr 2025
anusha
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
KHILNA
15 Apr 2025
KHILNA
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Anita
Mengembara bersama keluarga
13 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Anita
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Sarita
Mengembara bersama keluarga
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sarita
Menginap 3 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Clement
Mengembara bersama keluarga
29 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clement
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Kyoungjin
Pengembara perniagaan
18 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good good
Kyoungjin
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Nimita
Mengembara bersama keluarga
17 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nimita
Menginap 3 malam pada Mac 2025
4/10 Lemah
Matthew
11 Mac 2025
Matthew
Menginap 5 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Kenneth
Pengembara perniagaan
6 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kenneth
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Olya
3 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Olya
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
YOUHO
Pengembara perniagaan
27 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotels.com = bad / Radisson MIDC is perfect
YOUHO
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Mansuk
Mengembara bersama pasangan
25 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mansuk
Menginap 1 malam pada Feb 2025
4/10 Lemah
Shruti
Pengembara perniagaan
25 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Worst Checkin Process!!
Shruti
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
FARHAD, Markham
25 Feb 2025
FARHAD
Menginap 4 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Tomoharu
Pengembara perniagaan
23 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tomoharu
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Daniel
19 Feb 2025
Daniel
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
UDAY
Mengembara bersama keluarga
9 Feb 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
UDAY
Menginap 5 malam pada Jan 2025
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
8 Feb 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Disappointing Stay
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
mohamed, Brampton
Mengembara bersama keluarga
1 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
mohamed
Menginap 3 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Jayshree
29 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jayshree
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Girish
Mengembara bersama keluarga
29 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Girish
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Stefanie
Mengembara bersama keluarga
22 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice
Stefanie
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Chaitanya
Mengembara bersama keluarga
10 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Had a good time
Chaitanya
Menginap 4 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Sameer
10 Jan 2025
Sameer
Menginap 1 malam pada Jan 2025