Radisson Mumbai Andheri MIDC

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Mumbai terdapat spa perkhidmatan penuh dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM381
RM468 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Jan - 3 Jan 2026

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Superior Room

9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Khidmat champagne
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Suite

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 58 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
X - 22, MIDC Central Road, Andheri East, Mumbai, Maharashtra, 400093

Tempat berdekatan

  • Estet Perindustrian MIDC - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Zon Pemprosesan Eksport Elektronik Santacruz - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Mahakali Caves - 5 min memandu - 1.8 km
  • Hospital SevenHills - 5 min memandu - 1.7 km
  • Hentian Pembeli-belah - 9 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Stesen Gundavali - 3 minit memandu
  • Stesen Metro Chakala - 8 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪Alice In GelatoLand - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Bombay Adda - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Krishna Dining Bar - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Somethings Fishy Level 1 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Caravan Serai - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Radisson Mumbai Andheri MIDC

Mewah bagi hotel berdekatan Pusat NESCO
Manfaatkan pencucian kering/dobi, bar dan gimnasium 24 jam di Radisson Mumbai Andheri MIDC. Nikmatilah Aromaterapi, urut Swedish dan Refleksologi di R3 Spa, tapak spa. Restoran di tapak, Gallery Cafe, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan 24 jam.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan Eropah (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, surat khabar percuma dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 111 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan valet dan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 850 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Beans & Creme Bakery
  • Gallery Cafe
  • The Qebab Factory

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium 24 jam
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam

Spa perkhidmatan penuh

  • 3 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Bilik rawatan pasangan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 3 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 152 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 51 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 42-inci

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Pelanggan mungkin diminta oleh pihak hartanah untuk menyediakan dokumentasi sejarah perjalanan baru-baru ini (seperti cop imigresen pasport) dan/atau melengkapkan pengisytiharan kesihatan.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup pada Isnin, Selasa, Rabu, Khamis dan Ahad:
  • Kolam kanak-kanak
  • Restoran
  • Kemudahan kecergasan
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Kelab kesihatan
  • Kolam renang tertutup
  • Kolam renang terbuka
  • Sauna
  • Tab panas

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira INR 850 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1200 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Paytm dan PhonePe
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 20:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Mumbai Andheri MIDC Hotel
Radisson Andheri MIDC Hotel
Radisson Andheri MIDC
Radisson Mumbai Andheri MIDC Hotel
Radisson Mumbai Andheri MIDC Mumbai
Radisson Mumbai Andheri MIDC Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah Radisson Mumbai Andheri MIDC mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 7:00–20:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Mumbai Andheri MIDC?

Setakat 27 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Mumbai Andheri MIDC pada 2 Jan 2026 bermula serendah RM 380.71, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Radisson Mumbai Andheri MIDC mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Radisson Mumbai Andheri MIDC?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Mumbai Andheri MIDC?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Radisson Mumbai Andheri MIDC?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Radisson Mumbai Andheri MIDC memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1200 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Radisson Mumbai Andheri MIDC?

Terletak di Andheri Timur, hotel spa ini sejauh 2 bt (3 km) dari Estet Perindustrian MIDC, Mahakali Caves dan Hospital SevenHills. Hentian Pembeli-belah dan Kompleks Sukan Andheri juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Metro Chakala sejauh 8 minit berjalan kaki dan Stesen Chakala - J.B. Nagar sejauh 12 minit berjalan kaki.

Ulasan

Radisson Mumbai Andheri MIDC Ulasan

8.6

Cemerlang

9.0

Kebersihan

7.8

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.6

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 131 daripada 236 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 65 daripada 236 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 23 daripada 236 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 236 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 236 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Dhansukh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms was clean, staff were very helpful.
Menginap 2 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Cyril, North Vancouver

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Excellent service and staff led by Renisa, Sheil, Likhil, Zarar and Sandysa. And the ambience of the hotel is fabulous. They were helpful beyond expectations on check in and other help we needed during a short transition. The breakfast is generous and has wide selection. That team too 👌👌Will always use this hotel when in Mumbai. Highly recommended.
Menginap 1 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

Rachael, Wilmslow

Menginap 1 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

Sreshtha

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was very clean and the service of the staff was very efficient.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Rimci

Sukakan: Kebersihan
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Varun

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room and staff hospitality
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Takeshi, Nagaokakyo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good room, breakfast, and hospitality.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

suresh

Everything was good
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Anuradha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They were not able to find my reservations. This happened last year on Dec 2024.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Shane

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Courteous and accommodating staff
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Kuljeet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Jennifer

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great service from check in to check out. particularly grateful to the bell person who helped me navigate a ride to the airport using Uber since a hotel car was not available. Not exactly sure why it was so complicated to arrange a transfer to the hotel and then again from, but glad for the help when it was needed. Thank you!
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Takeshi, Nagaokakyo

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Meghrajsinh

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice and clean room.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

RAJESH, BRIDGEWATER

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to airport
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Neelima

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Sarvesh

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Mario

Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Achyut

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Manmohan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Parthasarathy

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Marissa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel rooms, food and staff ate fantastic.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Aditya

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

RAJAT, Hyderabad

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff’s service was not good especially at the front desk
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Amaresh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025