Oriental Residency Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat 2 restoran, dengan jarak berjalan kaki ke Linking Road

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Oriental Residency Hotel

Premium Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Depan hartanah - siang/malam
Kemudahan mesyuarat
2 restoran, sarapan dihidangkan
Lobi

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM272
RM305 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jun - 28 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Premium Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)

Classic Room, 1 Katil Raja (King)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Room, 1 Katil Raja (King)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room, Smoking, Terrace

Sorotan

Teres
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
P D Hinduja Marg Off SV Rd, Khar (West), Mumbai, Maharashtra, 400052

Tempat berdekatan

  • Linking Road - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Juhu - 3 min memandu - 2.4 km
  • Mt. Gereja Mary - 5 min memandu - 3.4 km
  • Konsulat Jeneral A.S. - 5 min memandu - 4.3 km
  • Kuil Siddhi Vinayak - 7 min memandu - 7.2 km

Bergerak

  • Dadar Western Station - 6 minit memandu
  • Stesen Mumbai Khar Road - 7 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Sheetal Bukhara Restaurant and Bar - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Silly - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Social Khar - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Sheetal Restaurant and Bar - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Oriental Residency Hotel

Hotel berdekatan Mt. Gereja Mary
Terletak berdekatan Linking Road dan Hill Road, Oriental Residency Hotel menyediakan sarapan penuh percuma, teres dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Pastikan anda menikmati Sarapan, Makan tengah hari dan Makan malam di dua restoran di tapak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan pusat perniagaan.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Hartanah bebas asap rokok, perkhidmatan rencam dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Oriental Residency Hotel menawarkan sentuhan bermakna seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti peti besi dan Wi-fi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 22-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (INR 300)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Ozone Bar
  • Soul

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 22-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: INR 300 (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1000 setiap kenderaan (sehala)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Oriental Residency
Oriental Residency
Oriental Residency Hotel
Oriental Residency Hotel Mumbai
Oriental Residency Mumbai
The Oriental Residency Hotel Mumbai (Bombay)
Oriental Residency Hotel Hotel
Oriental Residency Hotel Mumbai
Oriental Residency Hotel Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah Oriental Residency Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Oriental Residency Hotel?

Setakat 24 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Oriental Residency Hotel pada 27 Jun 2025 bermula serendah RM 272.24, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Oriental Residency Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Oriental Residency Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Oriental Residency Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Oriental Residency Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Oriental Residency Hotel?

Terletak di Khar, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Linking Road dan Hill Road. Carter Road Promenade dan Jogger's Park juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Mumbai Khar Road sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen Terminal Bandra sejauh 18 minit berjalan kaki.

Oriental Residency Hotel Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 39 daripada 137 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 53 daripada 137 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 21 daripada 137 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 15 daripada 137 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 137 ulasan

7.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Asif

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Awesome hotel in the heart of vibrant Mumbai! What a fantastic stay – the hotel is perfectly located in the middle of the bustling city, making it super convenient to explore Mumbai’s energy and charm. A big kudos to the entire team for their warm hospitality and excellent service. Special mention to Deepak, who truly goes above and beyond to make every guest feel welcomed and cared for. Thank you for a memorable experience – I’ll definitely be back!
Menginap 7 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Viet

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
If it wasn't for the customer services eg. reception lead by Deepak who was super efficient & the restaurant lead by Arun, we'd not have chosen the Oriental for our stay given its physical rundown condition. Arun & his team went above & beyond to accommodate our special dietary requirements while we were receiving extensive dental treatment. We're very grateful to him & his team. Thank you for looking after us!
Menginap 13 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Akshay

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was very inappropriate and totally opposite which is seen in pictures. So, overall don't go for this hotel at all. There are many nearby hotels which much appropriate than this one. I would raise the complaint for complete refund of my amount which i feel is wasted for this hotel.
Menginap 5 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Ashok kumar

Menginap 2 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

SUSHIL KUMAR

Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

SAKSHI

Menginap 2 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

SAKSHI

Internet was not working and voucher regarding problem i faced with staff
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Ashutosh

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Go to hotel in Khar, Mumbai

Clean and very professional hotel. Rooms are cozy and offers a comfortable stay.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

DHRUV

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was nice. Staff was courteous
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Srinivas

Menginap 4 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Srinivas

Staff is nice.
Menginap 10 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Benjamin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Arun S was polite and helped us with breakfast every morning. The reception staff were also very helpful. Good position.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Roberto

Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Rajesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great stay.

This is my third or fourth stay at Oriental Residency. The rooms are good. Comfortable. Breakfast is good. And staff is very friendly. Deepak and Supriya are great. Hotel needs a little upkeep. Center location.
Menginap 4 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Steven

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Oriental Residency is a good hotel to consider when visiting Mumbai. The rooms are comfortable with aircon, wifi, and flat screen TV. The meals from The Soul Restaurant were delicious and the staff are courteous . Location was good for me as I was in Mumbai for dental surgery and it's 5 minutes walking distance to Dentzz Dental. For anyone on a budget, the Oriental Residency is a great hotel to consider.
Menginap 19 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

BRAD

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room, outstanding service, host very friendly!
Menginap 13 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Greg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice place to stay and very nice staff
Menginap 17 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

vishnu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Xux
Menginap 1 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Ravindra

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The property needs solid facelift. Most of the fixtures are loose or falling. Curtains were off the hooks. Bathroom has less light for shaving. Toilet pot was very dirty. Breakfast was so so with very limited spread. Over all it was not worth the price we paid.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

Murielle Cynthia

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Lors de mon arrivée, l'employé à la réception insistait pour que paye mon séjour alors que le tout avait déjà été payé par Expedia 8 mois auparavant. Après une attente de 10 minutes et un appel, il a compris que le tout avait bel et bien été payé. Ensuite j'ai passé 48h sans WiFi. Je devais demander constamment si ca fonctionnait car aucun suivi n'était fait de leur côté (pour m'informer). Et inévitablement... je n'ai eu aucun dédommagement. Le personnel du restaurant est #1 .

2/10 Teruk

Shubhankar

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I booked this hotel because I had a really good experience from my previous stay. Now this hotel staffer whoever was on duty on 3rd March night gave us the worst ever travel experience. In the middle of the night he simply said we dont have your reservation or booking and I cant help you. This happened when I had booked the hotel 2 months in advance. I never had seen the a Hotel did not get a booking after 2 months. I was carrying a 6 month old child and she was crying as we could get rest after traveling from us and he simply did not allow us on the hotel premises and was discourteous as well and when another hotel staffer or porter tried to help he asked him not to. We even asked if he could give us a room with extra payment and he even denied that and he was more concerned of entry door opening and closing as we were trying to calm our child and trying to book another hotel.$140 dollar wasted. My child cried for 3-4 hours as all the hotels 3 or 4 star were all full when we tried to book another hotel. When I asked for a refund through Expedia the management also did not pick the Customer service reps call and did not refund our booking. Please avoid this Hotel at all cost.
Menginap 2 malam pada Mac 2023

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Would not recommend.

Not worth the price. Rooms are old and very small with a very dirty look and feel and we were apparently upgraded. Definitely will not stay here again.
Menginap 1 malam pada Jan 2023

6/10 Boleh diterima

Ayesha

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice location. Courteous staff. Basic things like hand/face towels, hair dryer, ashtray etc had to be asked for. Room provided for triple occupancy was too small, with very little leg space and no space (as in chair/sofa etc) to sit.
Menginap 3 malam pada Okt 2022

2/10 Teruk

Basel

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very bad and dirty and not worth a fraction of the price
Menginap 3 malam pada Sep 2022

10/10 Cemerlang

Constantino

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were excellent always willing to help
Menginap 15 malam pada Ogo 2022