Hilton Mumbai International Airport

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hilton Mumbai International Airport

Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Bahagian dalam
Bahagian luar
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan China
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan China

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM431
RM509 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Okt - 18 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 18 daripada 18 bilik

Luxury Suite

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
  • 101 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Twin Room

9.2 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(10 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Suite

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
  • 170 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Twin Room

  • Boleh menampung 3

Deluxe Room

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

King Room Non smoking

  • Boleh menampung 2

Twin Room Non smoking

  • Boleh menampung 2

King Majestic Suite Non smoking

  • Boleh menampung 3

King Presidential Suite Non smoking

  • Boleh menampung 3

Executive King Room Non smoking

  • Boleh menampung 2

Executive Twin Room Non smoking

  • Boleh menampung 2

Double Room with Pool View Smoking

  • Boleh menampung 3

Hilton Deluxe King Room

  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Mumbai, Hilton Mumbai International Airport berada di pusat bandar raya dan berhampiran dengan lapangan terbang. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Tanah MMRDA.
Peta
Sahar Airport Road, Andheri East, Mumbai, Maharashtra, 400099

Tempat berdekatan

  • Estet Perindustrian MIDC - 3 min memandu - 2.1 km
  • Konsulat Jeneral A.S. - 7 min memandu - 7.1 km
  • Tanah MMRDA - 7 min memandu - 9.0 km
  • Pusat Pameran & Konvensyen Bombay - 7 min memandu - 9.3 km
  • Jio World Convention Centre - 8 min memandu - 7.4 km

Bergerak

  • Gundavali Station - 5 minit memandu
  • Airport Road Station - 16 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 5 minit memandu

Restoran

  • ‪Peshawari - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪The Leela - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Executive Lounge At Hilton Mumbai - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Catherine's, ITC Maratha - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hilton Mumbai International Airport

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Estet Perindustrian MIDC
Terletak berdekatan Jio World Convention Centre, Hilton Mumbai International Airport menyediakan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, kedai kopi/kafe dan taman. Nikmatilah lulur badan, Balut badan dan Aromaterapi di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan China. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perpustakaan dan pencucian kering/dobi.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Penjagaan anak yang dipantau (surcaj), lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 171 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan kot/katil bayi percuma
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi rendaman dalam
  • Televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Internet dail (surcaj)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia dengan bayaran
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Crystal Lounge
  • IC
  • Lounge Bar
  • The Brasserie

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Piano
  • Pustaka
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 91 sentimeter)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2001
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok MP3
  • TV LED dengan saluran kabel/satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penginapan berkongsi
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1250 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: INR 1250 (sehala)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Pesta dan acara dibenarkan di hartanah
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan CleanStay (Hilton)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hilton International Hotel Mumbai Airport
Hilton International Mumbai Airport
Hilton Mumbai International Airport
Hilton Mumbai International Airport Hotel Mumbai (Bombay)
Hilton Mumbai International Airport Hotel
Hilton Mumbai International Airport Hotel
Hotel Hilton Mumbai International Airport Mumbai
Mumbai Hilton Mumbai International Airport Hotel
Hotel Hilton Mumbai International Airport
Hilton Mumbai International Airport Mumbai
Hilton International Airport
Hilton International Airport Hotel
Hilton Mumbai Airport
Hilton Mumbai Airport Mumbai
Hilton Mumbai International Airport
Hilton Mumbai International Airport Hotel
Hilton Mumbai International Airport Mumbai
Hilton Garden Inn Mumbai International Airport
Hilton Mumbai International Airport Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah Hilton Mumbai International Airport mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hilton Mumbai International Airport ?

Setakat 4 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hilton Mumbai International Airport pada 17 Okt 2025 bermula serendah RM 431.4, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Hilton Mumbai International Airport mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hilton Mumbai International Airport ?

Letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hilton Mumbai International Airport ?

Daftar masuk bermula jam 15:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hilton Mumbai International Airport ?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hilton Mumbai International Airport memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR1250 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hilton Mumbai International Airport ?

Hotel yang mesra keluarga di Mumbai ini terletak berhampiran dengan lapangan terbang, 1.2 mi (2 km) from Estet Perindustrian MIDC serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pusat Pameran & Konvensyen Bombay dan Jio World Convention Centre. Pusat Membeli-belah Infinity dan Tanah MMRDA juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Airport Road Station sejauh 16 minit berjalan kaki dan Stesen Chakala - J.B. Nagar sejauh 17 minit berjalan kaki.

Hilton Mumbai International Airport Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 260 daripada 520 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 154 daripada 520 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 55 daripada 520 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 26 daripada 520 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 25 daripada 520 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

CHRIS

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Really noisey service at the restaurant was very poor could get served waited 20mins for a drink the wine came out warm food wasnt brillliant , has weddings so really noisey at night when trying to sleep
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Asako

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

PRAFUL

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Initially charged double for dinner, after complaining about this at the reception, we were offered complimentary lunch. We had requested for cancellation with refund due to some reason, no feedback confirmation received about cancellation, while checking in they informed our booking was cancelled, when we informed no confirmation or refund received, they said our booking is still on. don't know what was going on here, something fishy i guess. reduced one star due to this.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Bella A

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Customer service is great , they will keep calling and checking if you need anything to make your stay more comfortable. Room was spacious with pool view and separate tub bath and separate powerful shower. They have spa facilities with an extensive gym. Unfortunately didn’t use. Great clean swimming pool. Will stay again but book through Hilton directly as Expedia has poor communication skills.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

RAHUL

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
ONLT THE BRASSERIE AND DELI SHOP WERE OPERATIONAL. IC, GRILL, BAR WERE NOT SERVING FOOD TO HOTEL GUESTS AS IT WAS CLOSED FORA PRIVATE EVENT. THE STAFF AT THE BRASSERIE WERE INCOMPETENT AND COMPETE CHEATS. WE LANDED AT THE RESTAURANTAND LIVE CARPENTERW WORK GOING ON ON THE BUFFE SHELF WHERE THE YOGHURT /FRUITS FROZEN STUFF IDS DISPLAYED.. IMPAGINE WOODEN SHAVING TOPPING TABLES WERE NOT CLEANED IN TIME WITH DIRTY CUTLERY STILL LYING AROUND FROM PREVIOUS DINERS. WE WANTED A TABLE FOR 6 AND DESPITE BEING HOYTEL GUEST THEY SAID NOTHIG AVAILABLE. AFTER I THREATNED TO SPEAK TO THE HOTEL MANAGER THEY JOINED TWO TABLE ON UNEQUAL SQUARES TRYING TO MAKE A TABLE OF 6 WHEN THEY COULD HAVE EASILY GIVEN US A DIFFERENT TABLE WHICH I FINALLY GOT. THE F&B STAFF WERE BAD. WE ORDERED AT 7.30 AND MOST OF THE FOOD CAME BY 8.45. THE STARTERS (EDMAMAME) CAME AT 9.00 AFTER WE REMINDED THE STAFF. WHEN I ASKED FOR THE BILL THE STAFF GAVE ME A HANDWRITTEN PAPER BILL SAYING THE ORDER CAME FROM 3 DIFFERENT RESTAURANTS AND THEY ARE NOT INTEGRATED. AFTER I SAID I WILL NBOT PATY IF THEY DONT GIVE ME A BILL, HE SAID, CAN I JUST CHARGE YOU AN APPROXIMATE AMOUNT, THE NAMES OF THE FOOD ITEMS WILL BE DIFFERENT (E.G TIRAMISU WILL BE SHOWN AS CHOCOLATE CAKE , OR CHICKEN TANDOORI SHOWN AS CHICKEN XYZ) I WAS FURIOUS AS THE STAFF CLEARLY WERE DISHONEST OR PERHAPS THIS IS HOW HILTON WORKS IN MUMBAI ALLOWING STAFF TO HAVE SIDE HUSTLE. FINALLY I GOT 3 SEPARATE BILLS AGAIN 2 WERE WRONG WITH OVERCHARGED AMOUNTS.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Maryiam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
nice hotel to stay near the airport
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Artur, OConnor

Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Amaresh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent stay! No complaints!!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

KENTA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Prashant

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Madhu

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kemudahan
They are slow in reacting to customer on in room dining and staff seemed to be not very mtivated
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Sahil

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Apart from a slow checkin, the pool was dirty and smelly. No service /management in the pool area. Even though the room was good (we stayed in 316) a lot of stuff seemed haywire i.e. AC panels light was not working. You could hardly see the numbers on it leave alone adjust the temperature. I believe Hilton really needs to improve to stay up to the mark now. The concierge staff otherwise was super sweet and helpful.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Craig

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Really excellent stay

Literally perfect... Really great hotel and the little niggles were immediately sorted by the excellent manager Gaurav.. I stayed in the snowdrop suite and it was true luxury.. I'll definately return
Menginap 5 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

SRINIVAS

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Sourish

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good Services received overall Excellent
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jaianand J

Menginap 6 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Vidya

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Naim

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

iş oteli

Hava alanına çok yakın. Çalışanlar yardımsever. Kahvaltı biraz zayıf, Avrupa tadına uygun faklı çeşitler eklenebilir.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Stephen, Belfast

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stunning property, room and staff are fabulous, so polite and accommodating
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Sebi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
As a global CEO who spends over 80% of the year in hotels across more than 70 countries, I typically refrain from reviewing hospitality businesses based on short stays. However, my recent experience at Hilton Mumbai International Airport compels me to speak up. From the outset, the service was disjointed and shockingly unprofessional. Security checks were executed aggressively, without courtesy or communication. The check-in process lacked basic coordination—I was asked to wait in the lobby without any follow-up, eventually receiving a call just to collect my key. The breakfast experience was worse. The seating area was unhygienic, the buffet layout confusing, and the staff inattentive. Even the basics—like clean cutlery and proper table settings—were neglected. I also had to deal with late-night noise from an unannounced pool party and a loud guest in the adjacent room. Most disappointing was the complete absence of hospitality. Not a single smile or greeting from staff throughout my stay. When I shared this feedback with the customer relations manager, she abruptly disconnected the call. This reflects a deeper issue in service culture and staff training. Originally booked for four nights, I checked out on the third and moved to Holiday Inn. Hilton Mumbai should serve as a case study on how not to run a five-star hotel.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Shemyla

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kemudahan
Beautiful interiors.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Stephen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
An amazing jewel in Mumbai. The lobby is incredible and the pool beautiful.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Salina

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Abeda

Menginap 3 malam pada Apr 2025