Guest Inn Residency

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Mumbai terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Guest Inn Residency

Royal Studio Suite | 1 bilik tidur, Wi-fi percuma, cadar katil
Meja sambut tetamu
Royal Studio Suite | 1 bilik tidur, Wi-fi percuma, cadar katil
Sarapan layan diri setiap hari (INR 150 seorang)
Meja sambut tetamu

Ulasan

5.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM160
RM179 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Jul - 7 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Premium Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Royal Studio Suite

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Room, Berbilang Katil

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premium Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 6
  • 3 Katil Kelamin (Double)

Premium Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1st Floor 4/1, Indira Nagar, LBS Rd, Near Maharashtra Kanta, Kurla West, Sion, Mumbai, Maharashtra, 400070

Tempat berdekatan

  • Tanah MMRDA - 1 min memandu - 1.1 km
  • Jio World Convention Centre - 2 min memandu - 1.4 km
  • Konsulat Jeneral A.S. - 2 min memandu - 1.4 km
  • Nita Mukesh Ambani Cultural Centre - 2 min memandu - 1.7 km
  • Pantai Juhu - 8 min memandu - 7.3 km

Bergerak

  • Antop Hill Station - 4 minit memandu
  • Stesen Mumbai Sion - 13 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 28 minit memandu

Restoran

  • ‪Gateway Taproom - ‬4 min memandu
  • ‪KYMA - ‬4 min memandu
  • ‪O Pedro - ‬4 min memandu
  • ‪Origami - ‬4 min memandu
  • ‪Pavilion - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Guest Inn Residency

Hotel terletak di Dharavi
Guest Inn Residency menyediakan kemudahan dobi dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan layan diri (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Guest Inn Residency menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Almari pakaian, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan layan diri tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 150 untuk orang dewasa dan INR 150 untuk kanak-kanak

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan layan diri: kira-kira INR 150 untuk dewasa dan INR 150 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Paytm dan PhonePe

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Guest Inn Residency Hotel
Guest Inn Residency Mumbai
Guest Inn Residency Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah Guest Inn Residency mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Guest Inn Residency?

Setakat 5 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Guest Inn Residency pada 6 Jul 2025 bermula serendah RM 160.15, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Guest Inn Residency?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Guest Inn Residency?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Guest Inn Residency?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Guest Inn Residency?

Terletak di Dharavi, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Konsulat Jeneral A.S., Nita Mukesh Ambani Cultural Centre dan Bursa Berlian Bharat. Jio World Convention Centre dan Mahkamah Keluarga Bandra juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Mumbai Sion sejauh 13 minit berjalan kaki dan Stesen Mumbai GTB Nagar sejauh 27 minit berjalan kaki.

Guest Inn Residency Ulasan

Ulasan

5.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 43 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 43 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 43 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 43 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 16 daripada 43 ulasan

5.4/10

Kebersihan

6.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.4/10

Kemudahan

5.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Nimesh

Mengembara bersama keluarga
The power in the room was down on the first day of the stay, and the surrounding area is terrible.
Menginap 5 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Ravi Teja

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property is not so clean. Area around the property is not good at all.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

VINOD

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Please please dont book this hotel , its farud , small dirty broken. They off watrer in washroom . Wr booked breakfast too they give breakfast like you get in jail. Fraud people. Expedia please take this listing out from here. Scammmmmmmmm
Menginap 4 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Prasad

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They never shows the room before pay the amount however we found lot of problems with this hotel. There is no proper electricity, too many insects and dirty blankets . I have reported that we are not going to stay in this hotel unfortunately there is no money return.I don’t recommend this hotel for any one since no other peraon should not suffer like us. Thanks.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Kewal Krishan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very wonderful staff
Menginap 2 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Denish

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

VALIYAPARAMBIL

Good stay
Menginap 3 malam pada Jul 2024

4/10 Lemah

Sunil

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible property. Cockroaches and spiders are in the rooms and bathrooms. Area is totally unsafe for family.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Dineshchandra

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice place
Menginap 1 malam pada Jan 2024

4/10 Lemah

Sachin

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property would have maintained in better way
Menginap 4 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Umarfarukh

Menginap 1 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

Abhishek

Menginap 1 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

gurpaul

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
staff was very unprofessional and rude
Menginap 3 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Anup

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst Customer service

I called several times to hotel.com/ went to chat,could not resolve any issue. My nephew and niece did not get the room as booked.They gave them small room, horrible breakfast. I booked free Breakfast still they had to pay for Tea & Eggs.The room was with cockroaches.They could not check out cause nothing was done by you guys. Will not book again in future
Menginap 9 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Denish

Menginap 1 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Poonam

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We liked nothing in this property
Menginap 1 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Sherald

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Stay was ok .
Menginap 2 malam pada Jul 2023

2/10 Teruk

Sharada

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Lots of dust in the room Bed sheets looked dirty as well
Menginap 1 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

NARENDRA

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Balbir

Menginap 1 malam pada Mac 2023

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Mac 2023

2/10 Teruk

Saurav

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No good food. Cold food, not enough options. Toiletries not available. Bathroom not maintained. Management team not good
Menginap 2 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

venkateswara rao

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Mac 2023

8/10 Baik

Satyajit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
To appreciate stay in Bombay, you must have visited or lived in Bombay. Staff was helpful. Added bonus was taxi services around who bring you to what activity you want, they wait for you and bring you back to the hotel.🙏
Menginap 2 malam pada Feb 2023

6/10 Boleh diterima

Tejaswini

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
The rooms were not spacious
Menginap 2 malam pada Feb 2023