Decent Guest House

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Mumbai yang terletak di sekitar Kurla terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Decent Guest House

Deluxe Double Room, 1 Bedroom, Accessible, Smoking | Peralatan tempat tidur premium, seterika/papan seterika
Pintu masuk hartanah
Deluxe Quadruple Room, 1 Bedroom, Accessible, Smoking | Peralatan tempat tidur premium, seterika/papan seterika
Lobi
Deluxe Single Room, 1 Bedroom, Smoking | Bilik Mandi | Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, tuala disediakan

Ulasan

4.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Deluxe Quadruple Room, 1 Bedroom, Accessible, Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Air botol percuma
Saluran kabel
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
  • 14 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Triple Room, 1 Bedroom, Accessible, Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Air botol percuma
Saluran kabel
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room, 1 Bedroom, Accessible, Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Air botol percuma
Saluran kabel
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
  • 11 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Single Room, 1 Bedroom, Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Air botol percuma
Saluran kabel
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
  • 9 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Executive Single Room, 1 Bedroom, Accessible, Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Air botol percuma
Saluran kabel
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
  • 9 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Shop 13-14, Plot No. 211, Next to Habib, Hospital, Lal Bahadur Shastri Marg, Mumbai, 400070

Bergerak

  • Stesen Mumbai Kurla - 2 minit memandu
  • Stesen Saki Naka - 3 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 22 minit memandu

Tentang hartanah ini

Decent Guest House

Hotel berdekatan Tasik Powai
Decent Guest House menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan banyak lagi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Bantuan pelancongan/tiket, surat khabar di lobi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Decent Guest House menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dibina pada 2012

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian atau berkongsi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 5:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 7 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Hartanah juga dikenali sebagai

Decent Guest House Hotel Mumbai
Decent Guest House Hotel
Decent Guest House Mumbai
Decent Guest House Hotel
Decent Guest House Mumbai
Decent Guest House Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah Decent Guest House mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Decent Guest House?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Decent Guest House?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 5:00.

Apakah masa daftar keluar di Decent Guest House?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Decent Guest House?

Terletak di Kurla, hotel ini sejauh 0.8 mi (1.2 km) from Phoenix Market City Mall dan 1.4 mi (2.3 km) from Konsulat Jeneral A.S.. Universiti Mumbai dan Nita Mukesh Ambani Cultural Centre juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Mumbai Kurla sejauh 25 minit berjalan kaki.

Ulasan

Decent Guest House Ulasan

4.8

5.4

Kebersihan

6.0

Lokasi

7.4

Kakitangan & perkhidmatan

4.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 6 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 6 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 6 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 6 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 6 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Aruna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Not so Amazing, because they could not give us the room as per the Hotel Confirmation, saying that you did not pay earlier., if you had paid earlier then you would have definitely got the same. And they shifted to Hotel Garden Park which was approximate 2 kilometers from the Hotel which we booked.

10/10 Cemerlang

jai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing in reliable price
Menginap 2 malam pada Jun 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Thank goodness I only stayed one night

While this may be adequate for local guests, it certainly isn't fit for purpose or up to Western expectations. The room was an airless, windowless box so small I could barely get my medium size trolley case in through the door. The fan was very noisy and I half expected it to whirr off its badly wired hinges and slice my head off. When I turned it off to try to get some sleep I thought I would die of asphyxiation. There was no oxygen at all. The temperature was in the mid 30s. The bed was too short and I could not stretch my legs out. I had to ask for the bedding to be changed as the top cover looked dirty and it smelt. The bathroom was fine and the staff were very helpful. However, this is one to avoid. If I had read previous reviews I would have passed too. This hotel should not be listed on Expedia.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bedbugs

Title says it all but along with that, the room was extremely small, no windows. The wifi went out and I could not get in touch with expedia since there was no wifi (did not have a phone) and was told don't worry, don't worry it will be fixed soon. That soon was 16 hours later Also bathroom was a typical India one. They also did not have a hose, but they did have water. You would have to clean yourself with your hand though. No toilet paper provided

6/10 Boleh diterima

Anuraag, Delhi

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Good Location

No washbasins and dirty bedspreads. dferf rgt grt

2/10 Teruk

ashutosh, chennai

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

worst. worst worst

room is dsiplayed as executive room but the size is of room is literally of a single bed. bathroom & toilet is outside for an "executive room". When complained to expedia website : Their reply : "where it is mentioned that executive rooms have bathrooms & toilets inside?" they are ready to find any loophole. Not willing to take cancellations as well if the customer is not satisfied with the room. Instead to cancel i need to pay money as i am canceling the booking.