ABC RESIDENCY

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Mumbai terdapat sarapan percuma dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

3.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Pengemasan harian
Meja
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Executive Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Pengemasan harian
Meja
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Pengemasan harian
Meja
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rustom Market, AG Road, Saki Naka, Mumbai, Maharashtra, 400072

Bergerak

  • Stesen Mumbai Ghatkopar - 2 minit memandu
  • Asalpha - 3 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 15 minit memandu

Tentang hartanah ini

ABC RESIDENCY

Hotel berdekatan Tasik Powai
Pertimbangkan penginapan di ABC RESIDENCY dan manfaatkan sarapan percuma, pengambilan percuma dari lapangan terbang dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Nikmatilah hidangan di tapak restoran masakan India. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, bantuan pelancongan/tiket dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Perkhidmatan ATM/perbankan, tempat simpanan bagasi dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di ABC RESIDENCY disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan surat khabar percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 29-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang percuma atas permintaan
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 restoran

Kemudahan

  • ATM
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 29-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

ABC RESIDENCY Hotel Mumbai
Blue Orchids Executive Hotel
Blue Orchids Executive Hotel Mumbai
Blue Orchids Executive Mumbai
ABC RESIDENCY Hotel
ABC RESIDENCY Mumbai
ABC RESIDENCY Hotel
ABC RESIDENCY Mumbai
ABC RESIDENCY Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah ABC RESIDENCY mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di ABC RESIDENCY?

Letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di ABC RESIDENCY?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di ABC RESIDENCY?

Daftar keluar adalah jam 11:30.

Adakah ABC RESIDENCY memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya ABC RESIDENCY?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 1.2 mi (2 km) from Phoenix Market City Mall dan 3 bt (5 km) dari KidZania Mumbai dan R City Mall. Estet Perindustrian MIDC dan Hakone juga dalam jarak 3 bt (5 km). Asalpha hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Saki Naka sejauh 11 minit berjalan kaki.

ABC RESIDENCY Ulasan

Ulasan

3.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 29 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 29 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 29 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 29 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 19 daripada 29 ulasan

3.2/10

Kebersihan

4.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

3.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

prabhanjan, India

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

worst ever hotel to stay at.

worst ever experience to recommend to anyone. Bath room was horrible no windows to the room, we suffocated. Please dont advertise this kind of hotel on expedia or any internet services. It totally misleads. Charges are too much and much better hotels are available close by to this hotel like OYO which are much cleaner and much cheaper. Tried to call and talk to the hotel owner and he was not available to talk. .

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

very lousy

Smell of moth balls, no ventilation, no wifi, their landlines werent working. Very unconfortable place for the price paid!

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very poor maintenance

Not clean, whole hotel is dirty, Very small rooms, No ventilation in the room i stayed. Bath room door was broken in the bottom. Not worth staying in this hotel at 2300 per night

2/10 Teruk

Santosh, SS

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad location and service

Horrible experience. Stay away from this place. Very bad location and poor service. Uncooperative staff, no water, no proper communication on phone either. Totally unprofessional

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst hotel at this price

This room was very small and not at all according to photos given in promos . Whole night the rats were running in the celling. The bathroom was very small and suffocating.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible experince. Avoid at any cost

Locality is virtually a slum. Rooms are pigeon holes. Bed linens were torn and filthy. Least to tell washroom conditions. I had to run for alternate ater staying for a night. Advise to avoid this so called "hotel" at any cost.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

NOT RECOMMENDABLE

ROOMS ARE HORRIBLE, TORN BEDSHEETS AND TOWELS. RATS RUNNING AROUND THE CEILING, CENTIPEDE FOUND AND VERY SUFFOCATING BATHROOM.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad small rooms, not maintained,

Bad experience. Please don't go to this one with family.b

2/10 Teruk

rajesh, Delhi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible

Rats are moving here and there even on bed. Very very bad experience

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Regular experience. No cleaning. Problems with the service.

2/10 Teruk

shubham

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Liyakath, Dubai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

NICE STAY NEAR AIRPORT/QUICK NIGHT STAY

Last week It was quick night stay at this hotel for business. My stay was absolutely perfect.Good hotel of this class. Hotel was very clean as well as the room.Trip was on a busy working day but still they managed to pick me from airport and made arrangement for my day trip in city. As this was recommended by my frnd who stayed here before, i enjoyed the stay and it was comfortable.Breakfast had No quality issues. Front desk was very warm and welcoming and pleasing. All together best place to crash near airport so no hassle in flying .Will definitely stay here again when visiting the area, and would recommend to others.

8/10 Baik

shankar prasad, GOA

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

5

Not Bad

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ein Katastrophe

Die Zimmer sind eng und stickig. Die Bettwäsche war noch vom Vorgänger. In der Nacht fielen Kakerlaken von der Decke und Mäuse hörte man in den Wänden laufen. Frühstück bekommt man dann aufs Zimmer..... auf einem schmutzigen Teller ein Toast und dazu kalten Kaffee und das alles für 50 Euro pro Nacht.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

I didnt stay there becouse they said that i have t

I didnt stay there becouse they said that i have to have my marrege contract transelated, hotel in bad location, it was horible experiance to reach the hotel, no one knowes where is the hotel, and after reaching there and gitting the conformation of the booking, they refused to acomodate us, means we lost our mony in booking throw this site, please be carful.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Refused to stay in the hotel!!!

This property had the look and the feelings NG of being the type which is paid for by the hour! Hope whoever reads this gets my meaning! Do not bother to even book it and it should be removed from Expedia! NOT A FAMILY HOTEL AT ALL!

2/10 Teruk

rizwan khan , kuwait

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Room is not clean. Location is very smelly. All hotel full with smoking smell. only one point is positive it's near to saki naka metro

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

war nicht im blue orchid untergebracht

wurde nach lä ngeren Telefonaten in ein anderes "Hotel" gebracht. zimmer sind wie kleine schachteln, ohne fenster und die klimaanalage konnte nicht reguliert werden, entweder 18 grad oder gar keine luft

6/10 Boleh diterima

Shilpa, Illinois, USA

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Small rooms but close to new metro line & airport.

My friend & I spent 3 nights here & overall had a good experience. The rooms are REALLY small, so not much room for your luggage or to move, ha. The bathrooms were okay but the hot water did not last long. The A/C did work well. The TV was really small & the cable was complicated to operate. The best part is that it is walking distance from the metro. Free breakfast included bread, omelette and tea. Not bad. All hotels are pricier in this area since it's near the airport. Rickshaw to airport is about 80 rupees and taxi back from airport was around 225 rupees. Wi-Fi only worked in lobby. No windows in my room :(

4/10 Lemah

ragu, malaysia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

bad experience

hotel staff can't talk proper english. promise give breakfast but never give. never clean the room even already booking with all payment paid. don't go to this hotel.

2/10 Teruk

ganesh, Goa

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not a Hotel it is a Godown

It is not a hotel. it is like godown. small rooms. do not believe the sizes shown in pictures. very ugly area. not recommonded

2/10 Teruk

Rahi, Pune

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible, never go for this hotel.

Terrible, never go for this hotel. The rooms are really uncomfortable, beds bad and also the rooms are very very small. You have ask for everything again and again. They don't care much about the comfort of the client.

2/10 Teruk

Dinesh, detroit

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad neighborhood

It is not a 3 star hotel as advertised. It is in a bad neighborhood. Do not recommend for stay with family.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

not good

i booked hotel blue orchid but he stay us in a third class(not in blue orchid) room. you are requested to make customer comfortable but we realize a very bed experience at this stage...............