Penthouse Inn

Hartanah 3.0 bintang
Rumah tamu di Moyo terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Penthouse Inn

Perincian bahagian luar
Ruang Istirahat Lobi
Suite | Makan dalam bilik
Deluxe Single Room | 1 bilik tidur, bar mini, kalis bunyi, Wi-fi percuma
Meja sambut tetamu

Ulasan

2.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Deluxe Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik tidur berasingan
Air botol percuma
Bar mini
Almari pakaian
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik tidur berasingan
Air botol percuma
Bar mini
Almari pakaian
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV
Bilik tidur berasingan
Air botol percuma
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Plot 1, Opiro Road, Moyo

Restoran

  • ‪Nasera suites - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Penthouse Inn

Sorotan hartanah
Sarapan percuma (masakan tempatan), teres dan taman merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Penthouse Inn. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perpustakaan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sewa basikal, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Tempat simpanan bagasi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Penthouse Inn memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi, serta bar mini dan air botol percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Selipar dan bilik kalis bunyi
  • Almari pakaian, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Swahili

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan masakan tempatan percuma
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Pustaka
  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok
  • Kelambu

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas

Hartanah juga dikenali sebagai

Penthouse Inn Moyo
Penthouse Inn Guesthouse
Penthouse Inn Guesthouse Moyo

Soalan lazim

Adakah Penthouse Inn mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Penthouse Inn?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Penthouse Inn?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00.

Apakah masa daftar keluar di Penthouse Inn?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Penthouse Inn?

Rumah tamu ini terletak di sekitar Moyo.

Penthouse Inn Ulasan

Ulasan

2.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 1 ulasan

2.0/10

Kebersihan

2.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

2.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

2.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10

This hotel and the way we were treated was very upsetting. When we arrived at the hotel they did not know we were checking in (despite me showing the confirmation email and that I had booked weeks before the check in date). They had to call someone before they gave us a room. When they did give us a room it had very limited electricity, no working AC or fan, and worst of all NO WATER. We asked them what was going on and they told us it was an issue with the pump that night and we could use another room that had running water. We were allowed to use an empty room to shower, but then had to go back to the room we gave us. Then we asked about getting a room with runing water and they said they would have to upgrade us at double what we paid for our room. They assured us the water would be fixed the next day. It was not. They would not upgrade us without a major charge and we didn't get the water. After several days of no water, trying to get ahold of management about the issue, and the staff refusing to do anything to help us we decided to leave. We were booked to stay there several weeks but without water (which was included in the room we booked and paid for) we were not comfortable. As we were leaving they made a passing comment about upgading us to a room with water, but then never actually offered to do that. It was a very upsetting experience. I tried to contact the management numerous times and they never contacted me back. The hotel was a waste of money and upsetting.
Menginap 17 malam pada Mei 2024