Super 8 by Wyndham Montrose

Hartanah 2.0 bintang
Motel di Montrose terdapat sarapan percuma dan pusat perniagaan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk parkir
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
Harga semasa ialah RM304
RM348 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Nov - 23 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.6 daripada 10
Cemerlang
(36 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(59 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(10 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Mobility)

7.0 daripada 10
Baik
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking (Pet-Friendly)

9.2 daripada 10
Hebat
(9 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1705 E Main St, 1/2 Mile West Of City Limits Of Hwy 50, Montrose, CO, 81401

Tempat berdekatan

  • Montrose Memorial Hospital - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Montrose City Hall - 3 min memandu - 1.9 km
  • Centennial Plaza - 3 min memandu - 1.9 km
  • Colorado Mesa University - 3 min memandu - 1.9 km
  • Muzium Sejarah Kaunti Montrose - 4 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Montrose, CO (MTJ-Montrose Regional) - 5 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Taco John's - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Crash Burger - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Jimmers Back Country Bbq - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Horsefly Brewing Company - ‬13 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Super 8 by Wyndham Montrose

Sorotan hartanah
Di Super 8 by Wyndham Montrose, anda boleh menantikan sarapan segera percuma, teres dan kemudahan dobi. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, perkhidmatan ATM/perbankan dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Gril barbeku, mesin layan diri dan TV di lobi
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Super 8 by Wyndham Montrose disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma. Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan kot/katil bayi percuma

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan segera percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 9:00
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera visual di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 1:30
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 12:00 tengah malam dan 3:00
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Ahad (7:00 - 12:00 tengah malam)
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 10.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor haiwan peliharaan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 150.00 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 10.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 12:00 tengah malam dan 3:00

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan 64 km (40 batu) dari hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida dan pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Montrose Super 8
Super 8 CO. Motel Montrose
Super 8 Montrose CO.
Super 8 Montrose CO. Motel
Super 8 CO.
Super 8 Wyndham Montrose Motel
Super 8 Wyndham Montrose
Montrose Super Eight
Super 8 Montrose
Super 8 by Wyndham Montrose Motel
Super 8 by Wyndham Montrose Montrose
Super 8 by Wyndham Montrose Motel Montrose

Soalan lazim

Adakah Super 8 by Wyndham Montrose mesra haiwan kesayangan?

Ya, Super 8 by Wyndham Montrose membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor). Terdapat fi sebanyak USD10.00 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Super 8 by Wyndham Montrose?

Setakat 21 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Super 8 by Wyndham Montrose pada 22 Nov 2025 bermula serendah RM 303.58, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Super 8 by Wyndham Montrose?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Super 8 by Wyndham Montrose?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 1:30. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia dari 12:00 tengah malam–3:00 dengan fi.

Apakah masa daftar keluar di Super 8 by Wyndham Montrose?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Super 8 by Wyndham Montrose?

Terletak di Montrose, motel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Buckley Park, Montrose Memorial Hospital dan Centennial Plaza. Montrose City Hall dan Altrusa juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Super 8 by Wyndham Montrose Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 377 daripada 1003 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 357 daripada 1003 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 165 daripada 1003 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 54 daripada 1003 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 50 daripada 1003 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Lourdes

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Limpia
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Lourdes

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Limpia
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Leslie, Firestone

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great price, great room!
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Nick

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
My stay was satisfactory. The staff was excellent. There were holes in the wall but tissue paper resolved that. Not 100% sure that the sheets were fresh as they just didn't seem clean.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Ann

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room and space was perfect for my stay.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Robert

Sukakan: Kebersihan
Good location, clean, good parking with nighttime lighting. Breakfast was poor, limited selection food and cold drink dispenser out of order
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

William

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Clean room and nice staff
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

James

Bad breakfast
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Roberto

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

William

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a nice place to stay
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Jesse

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Kiara

Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Rita

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Room cold. Looks like the building is leaming. One outside door wouldn't shut correctly
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

rudolph, florissant

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
worth the money-would stay again
Menginap 2 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Donna

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The bathroom walls were disgusting which made me wonder how clean everything else really was. Also, we needed a handicapped accessible room, which was not available. They said they did not get my request from Expedia to have a downstairs room if a handicapped accessible room was not available (since there was no elevator). The hotel was booked, so they could not give us another room and offered nothing else to help us. I used to work for a hotel and I know they could have called around and helped us find another room at a sister hotel, but they didn't even offer. The staff was very cold to us after that even when we tried to say hello and smile. We felt just because we complained about the room issue that we were no longer welcome, but they took our money and didn't offer anything in return so it's not like we could leave. We weren't happy.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Samuel

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Prasanth

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room, helpful staff, huge parking space. Breakfast options are little less, juice dispenser not working and adding eggs or potatoes would make it great, rest everything is great.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Michael

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Found a bug in the bed. That wasn’t the worst part… I arrived mid-afternoon, checked in, left my bags in the room and left to do some sightseeing. When I came back that evening and turned down the bed, I found a small bug. I grabbed a tissue, picked up the bug and threw it away. At that point I decided this place was not for me. There were other sketchy things about the place (dimly lit hallways, door didn’t close properly) but the bug in the bed was a dealbreaker. Not at all what I expected from the reviews or for the price they charged. Then came what to me was the worst part. I go to the front desk to get this resolved, quietly. I let another guest go ahead of me, check in and leave the lobby first to avoid a scene. I then told the man about the bug and that I wouldn’t be staying there. His response was essentially to accuse me of lying. Did I have a picture? Was the bug still there? Unless he could investigate and confirm for himself there was nothing he could do, he said. I’d had enough and wasn’t digging through trash for proof. I’d love to know what scam he thought I was trying to pull. I had been in the room a grand total of 20 minutes between dropping off my bags and returning later. What exactly was I getting from this, besides the hassle of having to find another place to stay after a long day on the road? What I expected was an apology and a refund, not whatever that was. I generally don’t leave reviews but this kind of anti-hospitality deserves one.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Stephen

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
The floors are un even in room and hallway. The cracks in the walls are very noticeable. When you take a shower using the shower curtain you flood the bathroom floor. Would not recommend this particular property to anyone. It is old and needs updating. The bathroom was not as clean as could be. Thank you
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Himal Ashvinbhai

Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

John

Tidak sukakan: Kebersihan
I’m writing to share our disappointment regarding a recent stay at your property. Unfortunately, our experience was far from satisfactory due to the condition of the room. Upon arrival, we found the blankets and sheets covered in pet fur, which was both unhygienic and unacceptable. To make matters worse, there were no staff available to assist, and we had to change the bedding ourselves. Despite this inconvenience, we were not offered a refund or even a credit for the trouble. We believe this situation warrants a follow-up and would appreciate being contacted directly to discuss a resolution. We hope you take this feedback seriously and address the cleanliness and staffing issues to prevent future guests from facing similar problems. Thank you for your attention to this matter. *I can send photos if needed.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Russell

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Carla

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The owner was extremely friendly and helpful. It was super quiet at Super 8. Slept great!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Sandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean. Helpful staff.
Menginap 1 malam pada Sep 2025