Hôtel du Vieux Moulin
Hotel di Gignac terdapat kolam renang terbuka dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hôtel du Vieux Moulin





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Triple Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Standard Twin Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

124, Chemin de l'Auberge, Gignac, Herault, 34150
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hôtel de la Paix
Hôtel de la Paix
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.0 daripada 10, Hebat, 24 ulasan
Harga ialah RM610
RM671 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Jul - 11 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.30 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 7.50 seorang
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 20:00
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
du Vieux Moulin Gignac
Hôtel du Vieux Moulin Gignac
Hôtel Vieux Moulin Gignac
Hôtel Vieux Moulin
Vieux Moulin Gignac
Hôtel du Vieux Moulin Hotel
Hôtel du Vieux Moulin Gignac
Hôtel du Vieux Moulin Hotel Gignac
Soalan lazim
Hôtel du Vieux Moulin Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
29 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Jean Louis
28 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean Louis
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Pascale
Mengembara bersama keluarga
16 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pascale
Menginap 1 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Kanitha
11 Okt 2019
Kanitha
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Sylvain
31 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sylvain
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
eric, idf
3 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sympa et bien situé
eric
Menginap 2 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Bernard
2 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bernard
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
antoine
10 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
antoine
Menginap 4 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
5 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
sébastien
12 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sébastien
Menginap 1 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Martin
30 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kurzbesuch
Martin
Menginap 2 malam pada Sep 2018
2/10 Teruk
david
4 Jun 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
y a t il pire hôtel?
david
Menginap 1 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Anouk
30 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anouk
2/10 Teruk
yohann
2 Dis 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
yohann
Menginap 1 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
13 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
insonorisation manquante
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
Françoise
4 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Idéal pour une étape reposante.
Françoise
Menginap 1 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
ICS SERVICES
9 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel calme et reposant
ICS SERVICES
10/10 Cemerlang
John
1 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great place
John
8/10 Baik
Staffan
1 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Staffan
10/10 Cemerlang
Claude, Montauban
16 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent
Claude
6/10 Boleh diterima
Andrea, Grenoble
14 Jun 2016
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Andrea
8/10 Baik
Stephane
18 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Original
Stephane
6/10 Boleh diterima
thierry, Lyon
17 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
thierry
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
25 Mac 2016