Fairmont Monte Carlo

Hartanah 4.0 bintang
Hotel pantai dengan kolam renang terbuka, berhampiran Litar Monaco

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Fairmont Monte Carlo

4 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa
Video pencipta
4 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa
Bahagian luar
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Spa
  • Bar
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
Harga semasa ialah RM2,167
RM2,433 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 14 daripada 14 bilik

Junior Suite, 2 Katil Kelamin (Double), Garden View

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
  • 45 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Suite, Sea View (Riviera)

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
  • 70 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Kelamin (Double)

Suite, Garden View

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
  • 65 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Kelamin (Double)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King), Garden View

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
  • 45 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Signature Room, 1 Katil Raja (King), Sea View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single), City View

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Kelamin (Double), City View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, Berbilang Katil, Garden View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 4 Katil Bujang (Single)

Signature Room, 2 Katil Ratu (Queen), Sea View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Suite, 1 Katil Kelamin (Double), Sea View

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
  • 85 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Raja (King), Garden View

8.4 daripada 10
Sangat baik
(7 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Sea View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Kelamin (Double), Sea View

8.4 daripada 10
Sangat baik
(10 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Suite, 1 Katil Kelamin (Double), Sea View

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
12 Avenue de Spélugues, Monte Carlo, Monaco, MC 98000

Tempat berdekatan

  • Casino Monte Carlo - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Litar Monaco - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Forum Grimaldi - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pelabuhan Monaco - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Istana Putera Monaco - 16 min berjalan kaki - 1.4 km

Bergerak

  • Stesen Monte Carlo Monaco - 13 minit berjalan kaki
  • Nice (NCE-Cote d'Azur) - 36 minit memandu

Restoran

  • ‪Le Salon Rose - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Café de Paris - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Pasticceria Cova - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Le Bar Américain - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Tip Top - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Fairmont Monte Carlo

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Casino Monte Carlo
Berdekatan Litar Monaco dan Pelabuhan Monaco, Fairmont Monte Carlo menyediakan bar kolam, teres atas bumbung dan galeri seni di tapak hartanah. Hotel ini ialah tempat paling sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari kerusi lepak pantai dan pengangkutan ulang-alik pantai. Nikmatilah Balut badan, rawatan muka dan lulur badan di tapak spa. Di 4 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan antarabangsa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat beli-belah di tapak hartanah dan salun rambut.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bermusim dengan kerusi lepak pantai, payung pantai/kolam dan penyelamat di tapak hartanah
  • Sarapan Inggeris (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan valet (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, penjagaan anak yang dipantau (surcaj) dan dewan bankuet
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua 596 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti balkoni berperabot dan ruang kerja komputer riba.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan kot/katil bayi percuma
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan bidet
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan sistem pemanasan kawalan suhu

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Globe, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Jepun, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik pantai percuma
  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (EUR 75 semalam)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari Sarapan Inggeris tersedia 6:30 hingga 11:00 dengan bayaran: EUR 42 untuk orang dewasa dan EUR 42 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 4 bar/ruang istirahat
  • 4 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Amù Monte Carlo
  • Lobby Lounge Bar/Restaura
  • Nikki Beach Monte Carlo
  • Nobu Monte Carlo

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Galeri seni
  • Gimnasium
  • Kedai barangan berjenama
  • Kelab kanak-kanak
  • Pusat beli-belah
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kelab kanak-kanak (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Penyelamat di tapak hartanah

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 18 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 3,000 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di persisiran
  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Teres atas bumbung
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 3 bilik rawatan
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Permaidani nipis di dalam bilik
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1975
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penyelamat
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV skrin rata dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh espreso
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pejabat
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: EUR100
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR200
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel yang mengandungi arahan daftar masuk sebelum ketibaan; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kelab kanak-kanak bermusim dibuka pada hari Selasa-Ahad dari jam 09:00 hingga 18:00 pada bulan Julai dan Ogos.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 1 Oktober sehingga 1 April:
  • Satu daripada tempat makan
  • Kolam renang

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 40 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR85.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 5.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Inggeris: kira-kira EUR 42 untuk dewasa dan EUR 42 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 180 setiap kenderaan (sehala)
  • Fi letak kenderaan valet: EUR75 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 40 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar masuk awal: EUR 100 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: EUR200 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 85.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga geoterma
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Kerusi berjemur pantai disediakan dengan bayaran EUR35 sehari dan mesti ditempah terlebih dahulu.

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari April hingga Oktober
Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 17:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Fairmont Hotel Monte Carlo
Fairmont Monte Carlo
Monte Carlo Fairmont
Fairmont Hotel Monaco
Fairmont Monte Carlo Hotel Monte-Carlo
Fairmont Resort Monte Carlo
Monte-Carlo Fairmont
Fairmont Monte Carlo Hotel
Fairmont Monte Carlo Hotel
Fairmont Monte Carlo Monaco
Fairmont Monte Carlo Hotel Monaco

Soalan lazim

Adakah Fairmont Monte Carlo mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 8:00–17:00. Kolam renang ditutup secara bermusim setiap tahun dari 1 Oktober hingga 1 April.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Fairmont Monte Carlo?

Setakat 16 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Fairmont Monte Carlo pada 1 Sep 2025 bermula serendah RM 2,167.28, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Fairmont Monte Carlo mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR40 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Fairmont Monte Carlo?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak EUR75 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Fairmont Monte Carlo?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak EUR100 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Fairmont Monte Carlo?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR200.

Adakah Fairmont Monte Carlo memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR180 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Fairmont Monte Carlo?

Hotel mesra keluarga di Monaco ini terletak di persisiran, dalam jarak 5 minit berjalan kaki dari Pusat Beli-belah Le Metropole dan Casino Monte Carlo. Litar Monaco dan Pelabuhan Monaco juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Monte Carlo Monaco sejauh 13 minit berjalan kaki.

Fairmont Monte Carlo Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 651 daripada 1001 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 191 daripada 1001 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 70 daripada 1001 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 47 daripada 1001 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 42 daripada 1001 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Kahren

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Exceptional service! The staff were incredibly kind, attentive, and went out of their way to make my stay perfect. Their considerate service made me feel truly welcome in Monaco. Highly recommend!
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Room clean, bright and spacious. Front desk staff were excellent to deal with. Only real complaint was the buffet breakfast. Definitely not worth the price. Ate there for 2 breakfast's thinking maybe it would be better the second time and it was just as disappointing. Would stay at this hotel again and just avoid the breakfast.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Wasontiio

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice stay, reserved 2 beds at the hairpin turn, we didnt get what we reserved. We got 1 bed with couch. They told us we would get a rollaway bed - we didn't get that either because we had to call after we said we would take it. On our last morning we received breatfast on them to compensate. The breakfast was really good.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Victoria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Great location. Good dining options and friendly staff.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Marina Shahedi

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
A Deeply Disappointing Stay – Far From 5-Star I stayed at Fairmont Monte Carlo for 14 nights, expecting comfort and service. Instead, it was one of my most frustrating hotel stays. At check-in, staff claimed I booked a different room and refused to check my confirmation. Only after repeated pushback did they correct it. The bellboy said breakfast was included for all 14 days. Later, I was told it wasn’t and would cost €70 per person/day. When I raised this, I was met with excuses and even laughed at by front desk staff. No accountability. Service was cold, dismissive, and unprofessional. I never once felt welcomed or respected. I chose not to spend anything at the hotel’s restaurants or bars, including Nobu and Amoo—they didn’t earn my business. Housekeeping was unacceptable. Used shower caps were taken from the trash and placed back in the shower. Essentials like body wash, tissues, and slippers were often missing. What upset me most wasn’t one incident—it was the consistent negligence and lack of care over two weeks. No one ever followed up or took ownership. The “5-star” title may suit the building, but not the experience. Look elsewhere if you expect real hospitality.
Menginap 13 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Jane

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was great at the hotel however the room I’d booked wasn’t available (2 x double beds) - we were advised the king bed would be big enough for 3 .. not true! So we ended up with a temporary bed added to the room which was extremely uncomfortable for my 17 year old. Finally after complaining again we were given the original room with 2 doubles. Not the garden view we were promised but a sea view however I think the room needed a little refreshing. The rest of the hotel was beautiful and staff were excellent, breakfast was amazing with a beautiful view over the med towards the harbour. If it wasn’t for the room debacle / faff it would have been a 5 star stay.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Dalia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved everything about this hotel….first class all around. Staff was extremely accommodating, room service was quick, food was delicious and the renovated rooms are spacious and beautiful. Highly recommend!!!!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
👌
Menginap 2 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Glenn, Brookfield

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Quite a shame the way this went. We booked a suite with the sea view which was one of the best rooms they offer, and what they gave us was a room that was not finished with renovations and a bathroom that was did not have any fixtures, lighting, and in fact wiring hanging from the ceiling. There were no mirrors installed yet and the walls of the bedroom were not finished. We only discovered all of this after the wife was looking for a mirror for the beautification process...which is critical to happiness for a lady! After calling a few times to explain the dis-satisfaction, they agreed to move us. That move was to a proper room that was finished with a sea view. The most frustrating think was the lost time unpacking-packing-unpacking again and missing a couple things that were not returned of found form the unfinished room. For me it is very rare to have an experience like this form a 5 star place but I think this place is so big you're like a commodity to them. It's almost like the all inclusive resorts but everything is ala-cart$$$$$$
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Brent

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This Fairmont location fails to meet the standards typically associated with the brand. The hotel did not have the room ready at the promised check-in time, resulting in an unreasonably late check-in. Despite this delay, management attempted to charge for a late check-out — a tone-deaf and frustrating policy given the circumstances. The overall operation felt disorganized and poorly managed. Frontline staff appeared unsupported and lacked clear direction, which points to a failure in leadership rather than individual performance. The absence of structure and training was evident throughout the guest experience. Having stayed at other Fairmont properties, the contrast in service quality was stark. This property simply does not reflect the level of professionalism and hospitality one expects from the brand. The core issue seems to stem from ineffective management and a lack of accountability at the leadership level. Not recommended — especially for guests familiar with the higher standards upheld by other Fairmont locations.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Gurjeev

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good stay, will visit again.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Claudia, Santa molto

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location and beautiful property
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Veronica

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was an issue in the booking because I booked from 19-21 and because I’d passed midnight the booking was only from 20-21. So I had to buy the first night at the hotel at a different rate.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Dawn

Generally a nice hotel in the heart of Monte Carlo. Had a great view of the Hairpin. Room was what expected from a Fairmont as well as breakfast. My only criticism was reception and the concierge was a little crazy and as 2 women were regularly overlooked. Being a man seems key
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Karianne

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel, EXTREMELY friendly and helpful staff. I highly recommend
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

mary

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Area service
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Michele

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ben, GREAT NECK

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Incredible hotel and location. Only flaw is pool beds fill up too fast.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

gregg mostyn

Great service, location and staff
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

alexander, Lake Worth

Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Nicole, monte verde

Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Badr

Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

beatriz

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Rebecca

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Roberto, Sao Paulo

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025