Pullman Miri Waterfront

Hartanah 4.5 bintang
Hotel di laluan tepi sungai yang terdapat 2 tab panas dan marina

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Pullman Miri Waterfront

Bahagian luar
Meja sambut tetamu spa
Bahagian luar
Sarapan dihidangkan, tempat makan di kawasan terbuka
Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Tab Panas
  • Kolam
  • Bar
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM228
RM256 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 18 daripada 18 bilik

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single), Sea View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single), Sea View

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 48 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian lautan
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single) (Premium)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 48 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Sea View (Executive)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 48 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Sea View

8.8 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 48 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 92 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), City View

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 48 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), City View

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 48 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room with Sea View

  • Boleh menampung 2

Premium Deluxe Room

  • Boleh menampung 2

Deluxe King Room with Sea View

  • Boleh menampung 2

Deluxe Executive Room with Sea View

  • Boleh menampung 2

Deluxe Executive Twin Room with Sea View

  • Boleh menampung 2

Superior King Room with City View

  • Boleh menampung 2

Superior Twin Room with City View

  • Boleh menampung 2

Superior Suite

  • Boleh menampung 2

Deluxe Executive King Room with Sea View

  • Boleh menampung 2

Deluxe Twin Room with Sea View

  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Miri, Pullman Miri Waterfront berada di pusat bandar raya dan di persisiran. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Pantai Marina dan Brighton, sementara Pusat Kraf Tangan Miri dan Muzium Sains Petroleum dan Telaga Minyak Grand Old Lady merupakan tarikan utama kebudayaan. Ambil peluang untuk menerokai kawasan untuk mencari aktiviti menyeronokkan seperti ekolancong.
Peta
Lot 1347, Miri Waterfront Commercial Centre, Miri, Sarawak, 98000

Tempat berdekatan

  • Pantai Tanjong Lobang - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Pantai Marina - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Coco Cabana - 3 min memandu - 1.5 km
  • Plaza Bintang - 3 min memandu - 3.6 km
  • Pusat Beli-belah Imperial - 4 min memandu - 3.6 km

Bergerak

  • Miri (MYY) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪Thien Sin Prawn Mee - ‬5 min memandu
  • ‪Zest Restaurant - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Kopi Dan Kamu - ‬2 min memandu
  • Ming Xin Cafe
  • Brighton Bistro & Cafe

Tentang hartanah ini

Pullman Miri Waterfront

Mewah bagi hotel mesra keluarga di tepi lautan
Di Pullman Miri Waterfront, anda boleh menantikan bersebelahan padang golf, marina dan kelab malam. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Pullman Kitchen, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari, makan malam dan tempat makan di kawasan terbuka. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar kolam dan kedai kopi/kafe.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, hartanah bebas asap rokok dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 328 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping manfaat seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kerusi tinggi, Peralatan makan kanak-kanak dan kot/katil bayi percuma
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan tab mandi dan pancuran berasingan
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia, Bahasa Melayu

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: MYR 68 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Le Cafe
  • Pullman Kitchen
  • Splash Bar

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 2 tab panas
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Kelab malam
  • Kolam kanak-kanak
  • Padang golf bersebelahan 18 lubang
  • Sauna
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kerusi tinggi budak
  • Kolam kanak-kanak
  • Peralatan makan kanak-kanak

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 1,100 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di laluan tepi sungai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Marina

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 24 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2016
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bidet
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV LCD dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 17

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi COVID-19 lengkap sekurang-kurangnya 14 hari sebelum daftar masuk

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 22 Februari sehingga 31 Disember:
  • Sauna
  • Spa
  • Tab panas

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 11 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak MYR79.5 sepenginapan
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: MYR 300.00 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira MYR 68 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: MYR 79.50 seorang (sehala)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: MYR 79.50 (sehala), (dari 6 hingga 11 tahun)
  • Bayaran katil lipat simpan: MYR 79.5 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk waktu ti golf; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sesetengah kemudahan mungkin mempunyai akses yang terhad; tetamu boleh menghubungi hartanah untuk mendapatkan butiran dengan menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang atau tab panas tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Pullman Miri Waterfront Hotel
Pullman Waterfront Hotel
Pullman Miri Waterfront
Pullman Miri Waterfront Miri
Pullman Miri Waterfront Hotel
Pullman Miri Waterfront Hotel Miri

Soalan lazim

Adakah Pullman Miri Waterfront mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Pullman Miri Waterfront?

Setakat 16 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Pullman Miri Waterfront pada 1 Sep 2025 bermula serendah RM 227.8, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Pullman Miri Waterfront mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Pullman Miri Waterfront?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Pullman Miri Waterfront?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Pullman Miri Waterfront?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Pullman Miri Waterfront memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak MYR79.50 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Pullman Miri Waterfront?

Hotel mesra keluarga di Miri ini terletak di laluan tepi sungai, dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Brighton dan Pantai Tanjong Lobang. Pantai Marina dan Co Co Dive juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Pullman Miri Waterfront Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 294 daripada 591 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 216 daripada 591 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 45 daripada 591 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 26 daripada 591 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 10 daripada 591 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Azuan

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

SHARUL

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Nageswara Rao

Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

MICHAEL

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

JOHN FRANCIS

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Nurul Izuddin

Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Jessica

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

appreciated the help but improvements needed

sincerely appreciated the hotel helping us have connecting rooms to better take care of my child. i do feel some improvements needed - rainy day absolutely no hot water, hot tap had absolutely no water coming out of it. pool/jacuzzi has a smell that lingered after. couldn't order food at pool was asked to go to lobby to order, was asked to self return pool towels if brought to room to pool side though attendant wasn't always there, at breakfast walked into restaurant with no assistance to self find table, half the food was not available and waiting some no restocking. could be better for pullman. hope it improves!
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

HSU FU

Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Khairul

Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Efza

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Brandon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Heng Seng

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Hazwan Aizat

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent stay at Miri

Check in was smooth. Was impress by the hotel lobby. Went to the assigned room and was very impress with it. The room design was similar to Pullman Kuching. Everything fromthe bed, toilet and amenities was good. Overall I was happy and very satisfied with my stay at Pullman Miri. Looking forward to return here again.
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Shahrizal

Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
All are good . The only area needs to improve is the check in speed by counter staff … I always check in pullman miri and kuching and they seem to have same weakness in check in speed
Menginap 2 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Pauline

Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

William

Menginap 1 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Soo Yin

Menginap 2 malam pada Jun 2023

8/10 Baik

ChaiChuan

Menginap 1 malam pada Apr 2023

8/10 Baik

Tonnii

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very good

Well maintained hotel. Good service and good view. Good location. Food so so.. but there are plenty of options nearby
Menginap 2 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Tony Mun Meng

Menginap 1 malam pada Mac 2023

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Note to Housekeeping

My first experience staying in this hotel . Beautiful hotel & room set up is nice. Staff are friendly & accomodating . Checkin at 2pm but as i arrived early & room is available, they allowed check in at 12noon. However, further improvement needed on housekeeping side. The glasses was still dirty(as attached picture), empty bottle was still at the counter & the body wash dispenser was empty. The tray in the bathroom provide only a set of tooth brush & 1 tiny soap bar . Or is it what the hotel provided ?
Menginap 1 malam pada Mac 2023

8/10 Baik

Tze Kian

Menginap 1 malam pada Feb 2023