Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hostellerie Reeb





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Single Room
Sorotan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Family Suite
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
Sorotan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Triple Room
Sorotan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Room (Special Offer)
Sorotan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

2, rue Albert Schweitzer, Marlenheim, Bas-Rhin, 67520
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hôtel du Centre
Hôtel du Centre
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Sarapan tersedia
- Parkir tersedia
8.8 daripada 10, Terbaik, 133 ulasan
Harga ialah RM401
RM449 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Jul - 7 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.32 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 9.00 seorang
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hostellerie Reeb Hotel Marlenheim
Hostellerie Reeb Hotel
Hostellerie Reeb Marlenheim
Hostellerie Reeb
Hostellerie Reeb Hotel
Hostellerie Reeb Marlenheim
Hostellerie Reeb Hotel Marlenheim
Soalan lazim
Hostellerie Reeb Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
11 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Michelle
Pengembara perniagaan
12 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michelle
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Eric
Pengembara perniagaan
10 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Agréable
Eric
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Ronak
Pengembara perniagaan
27 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ronak
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Pascal
5 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent hotel Reeb
Pascal
Menginap 1 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
Arnaud
Pengembara perniagaan
20 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Arnaud
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Eric
22 Nov 2023
Eric
Menginap 1 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Naoki
3 Okt 2023
Naoki
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Jacques
10 Sep 2023
Jacques
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Lars
Mengembara bersama keluarga
13 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lars
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Andrew
6 Jul 2023
Andrew
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Cammarata
15 Jun 2023
Cammarata
Menginap 1 malam pada Jun 2023
8/10 Baik
Pascale
23 Apr 2023
Pascale
Menginap 1 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
jean-françois
24 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
jean-françois
Menginap 1 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Patrick
Pengembara perniagaan
1 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrick
Menginap 1 malam pada Nov 2022
8/10 Baik
Olivier
Pengembara perniagaan
28 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Olivier
Menginap 1 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Olivier
26 Okt 2022
Olivier
Menginap 1 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Corinne
28 Ogo 2022
Corinne
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Karlo
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
24 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Karlo
Menginap 1 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
Fanny
Mengembara bersama pasangan
11 Jul 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fanny
Menginap 2 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
Fabrice
Pengembara perniagaan
27 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Fabrice
Menginap 1 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
Pascal
5 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pascal
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Edwige
2 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Edwige
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Josiane
20 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Josiane
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Michelle
16 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michelle
Menginap 6 malam pada Sep 2021