Hotel La Rosa del Tirreno
Hotel di Livorno terdapat sarapan percuma dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel La Rosa del Tirreno





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM569
RM649 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jul - 14 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Pengemasan harian
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via del Littorale 547- S.S. N.1 Km.301, Livorno, LI, 57128
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Max Hotel Livorno
Max Hotel Livorno
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.6 daripada 10, Terbaik, 1,000 ulasan
Harga ialah RM551
RM636 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Jul - 31 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 31 Mac, EUR 1.50 seorang, semalam, sehingga 4 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 14 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 30 September, EUR 2.30 seorang, semalam, sehingga 4 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 14 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 2 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Rosa Tirreno Livorno
Hotel Rosa Tirreno
Rosa Tirreno Livorno
La Rosa del Tirreno
La Rosa Del Tirreno Livorno
Hotel La Rosa del Tirreno Hotel
Hotel La Rosa del Tirreno Livorno
Hotel La Rosa del Tirreno Hotel Livorno
Soalan lazim
Hotel La Rosa del Tirreno Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
14 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Christoph
Mengembara bersama pasangan
7 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Christoph
Menginap 1 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
claudio
8 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
claudio
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
vittorio
Mengembara bersama keluarga
6 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
vittorio
Menginap 7 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Simone
Pengembara perniagaan
29 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Simone
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Camilla
Mengembara bersama pasangan
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Camilla
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
9 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
ROBSON
26 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo Hotel
ROBSON
Menginap 1 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Ottavio
15 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan
Non male ma costoso per quello che offre
Ottavio
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Sergio Luiz
13 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Passeio em Campos de Lavanda
Sergio Luiz
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Sabine
25 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sabine
Menginap 3 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Julia
Mengembara bersama keluarga
26 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Julia
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
ANTONIO
19 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ANTONIO
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Judit
Mengembara bersama keluarga
15 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Judit
Menginap 3 malam pada Ogo 2023
8/10 Baik
Volfrano
30 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan
Volfrano
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Josh
24 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel
Josh
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Kurt
16 Jun 2023
Kurt
Menginap 1 malam pada Jun 2023
8/10 Baik
John
Mengembara bersama kumpulan
27 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
John
Menginap 1 malam pada Mei 2023
8/10 Baik
Marianne
6 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marianne
Menginap 3 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
Renata
3 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Renata
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Alain
28 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alain
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Serge
31 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent séjour

Serge
Menginap 11 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Giampaolo
Mengembara bersama keluarga
4 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Giampaolo
Menginap 2 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Danielle
1 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Danielle
Menginap 2 malam pada Mei 2022