Four Seasons Hotel

Hartanah 5.0 bintang
Hotel di pantai yang terdapat 4 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Four Seasons Hotel

Depan hartanah - siang/malam
Video pencipta
Bilik rawatan pasangan, rawatan badan, aromaterapi, urut tuaman batu
4 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan Itali
Signature Suite, Sea View | Pemandangan dari bilik
VIP Access

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Spa
  • Kolam
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM1,393
RM1,518 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Nov - 2 Nov

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Superior Room, Sea View

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Diubah suai pada 2016
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Family Room, Sea View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Katil sofa - kelamin
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
  • 39 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Studio, Garden Area (Adults only - Lower Floor)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Studio, Beachside (Upper Floor)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Tab mandi dan pancuran berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Jubah mandi
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Penthouse, Sea View

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Tab mandi dan pancuran berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Jubah mandi
  • 56 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Signature Suite, Sea View

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
2 bilik mandi
Hulu semburan mandi hujan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 56 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Superior Room, Courtyard View

9.0 daripada 10
Hebat
(12 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV
Diubah suai pada 2016
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Studio, Garden Area (Adults only - Upper Floor)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Tab panas persendirian
Penyaman udara
TV
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Limassol, Four Seasons Hotel berada di pantai. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Gereja Bercat di Wilayah Troodos dan Pantai Amathus, sementara Muzium Air Limassol dan Muzium Perubatan Cyprus merupakan tarikan utama kebudayaan. Mengembara bersama kanak-kanak? Pertimbangkan Zoo Limassol dan Taman Air Fasouri Watermania. Terokai kembara aktiviti air di kawasan ini dengan luncur angin berdekatan, atau nikmati aktiviti luar yang menarik dengan terjun udara and denai kembara/berbasikal.
Peta
Leoforos Amathountos 67-69, Agios Tychon, Limassol, 4532

Tempat berdekatan

  • Pantai Amathus - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Castella - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Runtuhan Amathus - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Pantai Dasoudi - 4 min memandu - 4.5 km
  • Limassol Marina - 12 min memandu - 12.3 km

Bergerak

  • Larnaca (LCA-Lapangan Terbang Antarabangsa Larnaca) - 42 minit memandu

Restoran

  • ‪Coffee Island - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Petite Plage Limassol - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Colors Cafe - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Baloo - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪NuBar - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Four Seasons Hotel

Mewah bagi hotel mesra keluarga
Manfaatkan sarapan bufet percuma, 2 bar kolam dan bar pantai di Four Seasons Hotel. Hotel ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari dengan berhadapan pantai, kabana percuma dan kerusi lepak pantai. Manjakan diri anda dengan Balut badan, urut Swedish atau rawatan Ayurveda di tapak spa. Di 4 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, menu kanak-kanak dan masakan Itali. Kelas aerobik ditawarkan di kelab kesihatan; perkara lain untuk dilakukan termasuk selam skuba. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti teres dan beli-belah di tapak.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bermusim dan kolam renang tertutup, bersama dengan gelongsor air, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sewa basikal, 2 gelanggang tenis terbuka dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj), perkhidmatan rencam dan dewan sambutan
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 285 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama dan pengering rambut
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari
  • 1 bar pantai
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar tepi kolam
  • 4 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • M Fusion
  • Seasons Oriental
  • Sera By Ettore Botrini
  • Tropical Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 2 gelanggang tenis terbuka
  • Beli-belah
  • Bilik wap
  • Gelongsor air
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kelab kesihatan
  • Kelas kecergasan
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Sauna
  • Selam skuba
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Aktiviti terselia percuma untuk kanak-kanak
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Gelongsor air
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Kabana pantai percuma
  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Taman
  • Teres
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 13 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Lulur badan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan pranatal
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • 6 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 1993
  • Dinding tumbuhan hidup
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh espreso
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini dimiliki dan dikendalikan sepenuhnya oleh Muskita Hotels.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar, di samping sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari Mei hingga November
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 17 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Hartanah juga dikenali sebagai

Four Seasons Hotel Limassol
Four Seasons Limassol
Four Seasons Hotel Hotel
Four Seasons Hotel Limassol
Four Seasons Hotel Hotel Limassol

Soalan lazim

Adakah Four Seasons Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup, kolam renang terbuka bermusim dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Four Seasons Hotel?

Setakat 3 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Four Seasons Hotel pada 1 Nov 2025 bermula serendah RM 1,392.97, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Four Seasons Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Four Seasons Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Four Seasons Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Four Seasons Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Four Seasons Hotel?

Terletak sesuai di pantai, hotel Limassol ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Pantai Amathus dan Pantai Castella. Runtuhan Amathus dan Gereja Saint Anna juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ulasan

Four Seasons Hotel Ulasan

9.6

Luar Biasa

9.8

Kebersihan

8.6

Lokasi

9.8

Kakitangan & perkhidmatan

9.6

Mesra alam

9.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 505 daripada 592 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 63 daripada 592 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 592 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 592 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 592 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

David

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super 5 star hotel
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

TIGRANOUHI, van nuys

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good service
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Karen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff and service were incredible in EVERY location. The chefs were amazing accommodating my gluten free diet, all good was delicious from breakfast to a la carte in the main restaurant and on our Anniversary we are in the Chinese restaurant. The coffees and ice creams were delicious in Colours Cafe. The sunbeds and pool areas were relaxing, and the gym was well equipped. The whole property was immaculately clean. The staff picked up on our wedding anniversary when I booked a restaurant for dinner and we came back to a lovely surprise bottle of fizz in the room, thank you! Very thoughtful
Entrance to Hotel
View down to beach
Main course in Tropical a la carte restaurant
Main course in Tropical main restaurant
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Yan

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Christos, Washington

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is the best place on the island. The property is beautiful and has its own beach. It is beautifully and classically appointed that gives Hawaiian vibes on the Mediterranean. There are only positive comments I can make, but especially about the staff. Every person from Michael and Alexis at the entry door to Elena at the reception, Theodore’s at Concierge made it their business to know you, greet you daily and offer to help you each time you saw them. The housekeepers and servers were exemplary. The managers Yiannis, Kostas, Marios and Mihalis at the bar sought every guest out, every time. We never felt more at home anywhere. Thank you all.
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Raymond Charles

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Although it’s not a part of the Four Seasons it successfully applies the same level of customer service and experience! We had a great time
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Sonia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bel hôtel, excellent service et nourriture de qualité. Je recommande également fortement pour les familles
Menginap 9 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Alexandra

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Always a joy to come back to this stunning hotel! The best on the island. Service is definitely a reason to keep coming back as well as the beach, you cannot go wrong here. Pure luxury. Upgraded me too and gifted me a beautiful candle upon exit. Thank you for being amazing. Food is exceptional :)
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

karen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Honestly this hotel was luxury personified . Fantastic home from home feel . Staff amazing . Food fantastic . Great . Will be back
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Nina

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had the pleasure of staying at the Four Seasons Hotel in Cyprus, and it exceeded all expectations. The service was exceptional — every member of staff was attentive, professional, and genuinely welcoming. A special mention goes to Andreas and Constantinos, who were incredibly helpful and went out of their way to ensure everything was perfect throughout our stay. The hotel is kept in immaculate condition with constant cleaning and attention to detail, which adds to the overall relaxing and luxurious atmosphere. The breakfast was outstanding, offering a wide variety of high-quality options to suit every taste. Overall, a very pleasant experience in a beautifully maintained hotel with a truly hospitable team. Highly recommended — we look forward to returning!
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

HENRY

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were very friendly and helpful. The parking was the main issue. Parking for residents should be prioritized and visitors should be taken to the underground carpark. Often we have to prove to security that we’re residents and then park at the last bay underground and then walk up with a baby.
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Tomer

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent place, the staff are extra friendly and there for you for anything you need. The hotel is beautiful in every details starting from the breakfast up to each and every pool or beach. I felt like I am in heaven.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

ANIL

Menginap 6 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Robert

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Not a real Four Seasons and it is very obvious. We knew this coming in thankfully. Just be aware it is not at that level. It is more like a luxury collection Park Lane, and we prefer Park Lane slightly more (but that too is not a true luxury hotel like Peninsula, St Regis, etc). The chinese food is the highlight of this hotel. The rooms are unfortunately very noisy even on the "penthouse" 6th floor. If you are late night/late morning person it will annoy you endlessly. For Limassol Cyprus it is almost as good as you can get but next time we will try Amara.
Menginap 9 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

George

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Good
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Erik

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Christopher

Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ranin khoury

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Alaa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My stay at the Four Seasons Limassol was nothing short of outstanding. This property far exceeded my expectations and, in many ways, even surpassed several Four Seasons hotels I’ve stayed at globally. Although it is independently owned and not part of the international Four Seasons chain, it absolutely lives up to — and even redefines — the level of luxury and service you would expect from the brand. From the moment I arrived, every detail was flawless: the warm welcome, beautifully maintained grounds, stunning design, and impeccable service made for an unforgettable experience. The rooms are elegant, modern, and exceptionally comfortable. The dining options were world-class, the spa facilities superb, and the entire atmosphere was one of relaxed sophistication. Every staff member I interacted with was professional, attentive, and genuinely eager to ensure my stay was perfect. If you’re looking for true luxury in Cyprus, I can’t recommend the Four Seasons Limassol highly enough. It’s a standalone gem that sets a very high standard — truly one of the best resort experiences I’ve had.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Manu

Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jesse

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent. Best place to stay in Limassol
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel but overpriced.

This is not the globally known Four Seasons Hotel, knowing that on arrival made us very disappointing especially with the high price we paid for the booking. The hotel is good, it is clean, modern, offers good variety of food and spa options. The staff are friendly but I have to say some staff need to work on their body language as they sometimes show less respect. Rooms were noisy, we could hear all movements upstairs. AC was not working properly so the room was hot.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Benjamin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thanks
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Nina

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel with good facilities. However, given the size of the resort, there isn’t much individual attention. It was our honeymoon and they completely forgot about that.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Nicole

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We have just returned from a truly amazing time at the Four Seasons Limassol celebrating my husband’s birthday. From the moment we arrived we were given the warmest welcome we have ever received from hotel staff, and we have been fortunate enough to have stayed in many 5-star hotels across the world. The suite we were upgraded to was luxurious, spacious and immaculate and the hotel’s App for contacting housekeeping, reception, concierge and all your in-room controls was absolute genius! The hotel was busy as there was a wedding taking place as well as it being the start of school holidays, but the grounds are so well laid out you could always find a quiet spot to chill for the day. There were so many instances to list where we were blown away by the staff and their friendliness and professionalism. We’d like to particularly mention Costas – the hotel manager who was always around welcoming guests with a smile. A special thank you to Mauil our housekeeper who made sure our suite was left spotless every day. And finally, we must send the highest praises of the wonderful Desislava Yordanova in Guest services. From the moment we met at check-in until our final goodbyes at check-out she looked after us as if we were family and nothing was too much trouble for her. She is an absolute credit to this marvellous hotel. We will be back just as soon as we can and would not hesitate to recommend it to anyone looking for a luxury world class hotel.
Menginap 5 malam pada Mei 2025