The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius

Hartanah 5.0 bintang
Tempat peranginan mewah di pantai, dengan 2 kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Gim
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 13 daripada 13 bilik

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - raja
Katil siang
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Junior Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - raja
Katil siang
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - raja
Katil siang
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Junior Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - kelamin
Katil siang
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Junior Suite, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - Kembar
Katil siang
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - raja
Katil siang
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - raja
Katil siang
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - raja
Katil siang
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Junior Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - raja
Katil siang
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Junior Suite, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - kelamin
Katil siang
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - raja
Katil siang
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - raja
Katil siang
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa - raja
Katil siang
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Le Morne Peninsula, Le Morne

Tempat berdekatan

  • Pantai Le Morne - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Taman Negara Black River Gorges - 12 min memandu - 8.1 km
  • Teluk Tamarin - 25 min memandu - 23.6 km
  • Pantai Flic-en-Flac - 39 min memandu - 37.1 km
  • Terminal Kapal Persiaran Christian Decotter - 57 min memandu - 54.5 km

Bergerak

  • Mahebourg (MRU-Lapangan Terbang Antarabangsa Sir Seewoosagur Ramgoolam) - 85 minit memandu

Restoran

  • ‪Le Zest - ‬4 min memandu
  • ‪Le Brabant - ‬4 min memandu
  • ‪Le Manoir - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Emba Filao - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Capucino - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius

Mewah bagi tempat peranginan butik di tepi lautan
Anda boleh menantikan bar pantai, teres dan taman di The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius. Tempat peranginan ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari dengan berhadapan pantai, tempat makan berhadapan pantai dan kerusi lepak pantai. Nikmatilah urutan tisu mendalam, Aromaterapi dan Talasoterapi di The St. Regis Spa, tapak spa. Di 6 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan pemandangan taman. Gimnasium 24 jam menawarkan kelas aerobik dan kelas yoga; perkara lain untuk dilakukan termasuk selam skuba, bersnorkel, and yoga pantai. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 50+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman permainan dan salun rambut.
Manfaat tambahan termasuk:
  • 2 kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sewa basikal, gelanggang tenis terbuka dan daftar keluar ekspres
  • Penjagaan anak yang dipantau (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan dewan bankuet
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 172 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan menu bantal, serta manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi rendaman dalam
  • 42-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar pantai
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 6 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Atsuko
  • Floating Market
  • INDYA
  • Le Manoir Dining Room
  • The Boathouse Beach Grill

Aktiviti menarik

  • 1 gelanggang tenis terbuka
  • 2 kolam renang terbuka
  • Bersnorkel
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Bola tampar pantai
  • Buku
  • Gimnasium 24 jam
  • Hiburan malam
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kelas kecergasan
  • Meja biliard/pool
  • Peralatan sukan air
  • Permainan
  • Pingpong
  • Pustaka
  • Sauna
  • Selam skuba
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan
  • Yoga pantai

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik permainan/arked
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 197 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak pantai
  • Payung pantai
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 10 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Hidroterapi
  • Kawasan rawatan terbuka
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Talasoterapi
  • Urutan pranatal
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Palang cekau di tab mandi
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2012
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Taman atas bumbung
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil siang
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 42-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kitar semula
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 10 hari sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu yang memandu ke hartanah perlu menghubungi hartanah terlebih dahulu (cth., arah)
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: USD 250
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: USD 125 (sehingga 5 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: USD 500
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: USD 250 (sehingga 5 tahun)
  • Cukai bandar raya dikenakan: USD 3.50 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini menguatkuasakan kod pakaian kasual kemas di restorannya untuk makan malam, termasuk seluar panjang untuk lelaki. Pakaian renang dan pakaian sukan tidak dibenarkan.

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Mauritius St. Regis
St. Regis Mauritius
St. Regis Mauritius Resort
The St. Regis Mauritius Resort Le Morne
St. Regis Mauritius Resort Le Morne
St. Regis Mauritius Le Morne
JW Marriott Mauritius Resort
The St. Regis Mauritius Resort
The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius Resort
The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius Le Morne
The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius Resort Le Morne

Soalan lazim

Adakah The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka.

Adakah The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius?

Terletak sesuai di pantai, tempat peranginan Le Morne ini dalam jarak 2 bt (3 km) dari Pantai Le Morne, Kelab Golf Paradis dan Gunung Le Morne. Taman Negara Black River Gorges adalah 2.8 bt (4.5 km) jauhnya.

The St. Regis Le Morne Resort, Mauritius Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 217 daripada 301 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 53 daripada 301 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 21 daripada 301 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 301 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 301 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.8/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Jessica

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

10/10 Cemerlang

Jessica

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Superbe emplacement, personnel incroyable
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

ETIENNE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Sharvan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

ADRIA

Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Anto, Commerce city

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely amazing time we have spent at St Regis Le Morne Resort. The resort is beautiful, quiet and very clean. Our room 493 was amazing suite with an ocean view and a terrace. The food is great we ate at the 4 of the 5 restaurants except the Indya and food was delicious and very high quality! The staff make us feel like we are home ,everyone was so kind and polite. Our favorites are Aroumel at the pool ,she was always great with us with her big smile everytime .Also we liked Veronne from the breakfast she always got us on our favorite table next to the pool ! Our driver Nadin also very nice and polite person and the taxi driver Rajoo who took us to the Port Louis and the La Vanille park and waited for us when we were there. I wanted to say big thank you to the whole St Regis La Morne team and we cant wait to be back next time with our kids! Thank you!
Menginap 6 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Harald

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel im Kolonialstil Persönliche Gästebetreuung, rund um die Uhr erreichbar Ausgesprochen freundliches und hilfsbereites Personal Überwältigendes Frühstücksbuffet Super Service am Strand, inkl. Getränke, Obst und Sonnen Creme Themen Restaurants hervorragend und empfehlenswert ION Club Shuttle Service zur Le Morne Lagune Sunset Cocktail Einladung mit Show, musikalischer Begleitung und Lagerfeuer war ein unvergesslicher Abend Tägliche Lounge Musik an der Beachbar (teilweise Life Musik)
Menginap 6 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Carole

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Un magnifique hôtel, un personnel aux petits soins et une nourriture exceptionnelle. Nous avons passé un merveilleux moment et avons hâte d’y revenir.
Menginap 10 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

MARIA SYLVIA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Es un alojamiento único con encanto especial
Menginap 9 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Vincent

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Was Great
Menginap 11 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Alain

Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Joseph Michael

Menginap 5 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Susanne Monika

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Traumhafte Anlage mit wunderschönem Strand, hervorragendes Essen, nettes Personal
Menginap 7 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Stephanie

Menginap 7 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Antonio

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely loved everything about the JW Marriott Le Morne! The setting is dreamy, the sea is so transparent, the staff is kind, caring and efficient. The rooms and common areas/restaurant are so tastefully decorated. I rate this hotel well above some more famous Mauritian establishments, such as Le St Geran. When in Mauritius, I will always go back to this hotel. Thanks for making our stay a truly memorable one!!!!
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Marcel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Katrina, Hampshire

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Christoph

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was just great!
Menginap 13 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Lauren

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing customer service and beautiful resort.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Karen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Keith Wellwood, Woodbridge

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
A really lovely resort, quiet (almost too quiet) in the evenings. The staff were very friendly and always helpful if you had any questions. The food options were great, I particularly liked the poolside / beach menu and the Japanese restaurant.
Menginap 7 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

STEFANIA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Superbe hôtel. Nous y avons séjourné à trois pendant 9 jours et ça a juste été parfait. Plage superbe, mer limpide , service excellent …et que dire des restaurants? Un meilleur que l autre!!!
Menginap 8 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

rosalyn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Dr. Mandana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Georgios

Menginap 4 malam pada Jul 2024