Hotel de La Poste

Hartanah 3.0 bintang

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel de La Poste

Bahagian luar
Kolam renang
Double Room
Bilik Mandi
Spa

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Kolam
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Double Room

Sorotan

TV
Katil berlapik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
4 rue Boulière, Langres, Haute-marne, 52200

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 7 semalam)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 9:00 dengan bayaran: EUR 9.50 untuk orang dewasa dan EUR 9.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Meja biliard/pool
  • Sauna

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik

Dasar

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Poste Langres
Poste Langres
Hotel de La Poste Hotel
Hotel de La Poste Langres
Hotel de La Poste Hotel Langres

Hotel de La Poste Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 40 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 21 daripada 40 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 40 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 40 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 40 ulasan

8.2/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Preiss

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2020

8/10 Baik

Gerard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jul 2020

10/10 Cemerlang

Thierry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très agréable mini-séjour

Un hôtel très agréable, ses côtés 'vieillot' ne sont pas du tout des gênant lorsqu'on est sur place. Cet hôtel a un 'cachet' fou. De plus le personnel est très agréable sans être 'collant'. Et le resto est excellent. Nous y retournerons avec plaisir lors d'une prochaine étape.
Menginap 1 malam pada Jul 2020

8/10 Baik

JoseAlonso, Amsterdam

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2020

10/10 Cemerlang

veronique

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2019

2/10 Teruk

Jan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Puinhoop.

Geboekt bij hotel.com bevestiging gekregen dat de overnachting oké was. Bij Hotel La poste . Bij aankomst was het hotel vol. Waar zit de fout ik denk bij Hotel.com die de zaakjes niet voor elkaar hebben Dus ik zal hotel.com niet aan bevelen bij vrienden
Menginap 1 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Literie bonne mais hôtel affreux sans clim

Literie parfaitement confortable et salle de bain propre et fonctionnelle par contre pas de clim une horreur d’étouffement. Parties communes abominables moquette partout et tapisserie vielle sombre. Accueil vraiment désagréable.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
quirky, but well maintained. new bathroom, staff friendly
Menginap 1 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

David, London

A fairly basic family hotel, but clean and decent. Smallish room - good shower and decent wi-fi. Good dinner and breakfast. Sadly, it was thick fog the day we were there, so we didn't get to see the town in it's glory, but had a wander and it looked OK.
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Rudolf, Düsseldorf

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Nettes zentrales Hotel mit Parkplatz u. Pool

Hübscher Altbau, zentral, gut instand gehalten. Parkplatz gesichert. Sehr gutes Abendessen. Freundlicher Service.
Menginap 1 malam pada Mei 2018

8/10 Baik

Yveline

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nuit de passage

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan

8/10 Baik

Nathalie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Trevlig personal, gratis parkering, husdjurvänliga

Mycket trevlig personal, husdjurvänliga. Nyrenoverade badrum/WC - fräscht! 9 euro för frukost var definitivt värt priset, för de hade en kanonbra selektion av färska varor. Liten gullig stan där finns en del att göra om man har tid, info finns på rummet. Rekommenderade restaurang Pinjata 5m promenad - mycket gulligt ställe och bra mat och pizza. Svårt att vända en stor bil i stadens små gator, annars går det smidigt att ta sig ut på motorvägen igen. Rekommenderar!

4/10 Lemah

Nick, uk

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
square was being dug up!

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Bon hotel pour voyage pro

Bon hotel, chambres spatieuses, salle de bain très moderne

6/10 Boleh diterima

Aigerim, Paris

Sukakan: Keselesaan bilik

Hotel agréable court séjour

Séjour professionnel. Hotel confortable bien que la décoration soit un peu trop "retro". Accueuil très charmant. Restaurant correct.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un hotel vieillissant mais bien placé

L'hôtel est bien placé à Langres. Il est situé à 2 pas des rues commerçantes. Si le petit déjeuner va bien, l'hôtel ainsi que la chambre où j'ai séjourné 1 nuit méritent un bon coup de neuf. Dés l'entrée dans l'hôtel ca sent le bois ancien. Le personnel est agréable.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Ok 2-3 star hotel

Good fir overnight stopover. Hotel was dated but no real complaints. Unique walked in city.

4/10 Lemah

Guy, Bruxelles

Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Sans plus

Cher pour la qualité du service rendu.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Gute Unterkunft

Alles bestens

8/10 Baik

Yves

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

8/10 Baik

Jens, Odense DK

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Rallye Monte Carlo Historic 2015

We needed a bed for a short break on 2 1/2 hour when we passed Langres in the Historic Monte Carlo Rally. The room was fine and the bathroom super. The Hotel was no chain-hotel with a concept, but the it was the reel French way, and we would like to come back another time to enjoy the hotel and its atmosphere when we have plenty of time.

4/10 Lemah

Jane & John, East Anglia

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

This hotel needs refurbishment - fast!

Rather unfriendly receptionist - very sharp. Room disappointing and extremely old fashioned and shabby, bathroom looked ok but was actually very cheaply fitted out. We were the only people dining in the restaurant, which was huge and poorly lit, service grudging and food not great. Breakfast was ok - but only ok. Would not stay here again as very poor value for money.

8/10 Baik

Bak

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik