Na Banmae Resort
Hotel di pinggir bandar yang terdapat letak kenderaan valet percuma dan kedai kopi atau kafe
Galeri foto untuk Na Banmae Resort





Ulasan
7.6 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik
Lihat semua foto untuk Super Deluxe Room

Super Deluxe Room
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Superior Twin Room

Superior Twin Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Superior Twin
Superior King
Standard Twin
Lihat semua foto untuk Suite King

Suite King
Lihat semua foto untuk Standard King

Standard King
Lihat semua foto untuk Standard Triple

Standard Triple
Lihat semua foto untuk Deluxe King

Deluxe King
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

133/5 Pichai, Mueang, Lampang, 52000
Tentang hartanah ini
Na Banmae Resort
Hartanah serupa

Lampang Vintage
Lampang Vintage
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 36 ulasan
Harga ialah RM86
RM101 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Nov - 20 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit kerosakan sebanyak THB 200 perlu dibayar sebelum daftar masuk.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 150 seorang (sehala)
- Fi daftar masuk awal: THB 200 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Fi daftar keluar lewat: THB200 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: THB 300.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 22:00
Sesetengah kemudahan mungkin mempunyai akses yang terhad; tetamu boleh menghubungi hartanah untuk mendapatkan butiran dengan menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta disyorkan untuk pergi balik ke hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah juga dikenali sebagai
Na Banmae Resort Lampang
Na Banmae Lampang
Na Banmae Resort Hotel
Na Banmae Resort Lampang
Na Banmae Resort Hotel Lampang
Soalan lazim
Na Banmae Resort Ulasan
Ulasan
7.6
Baik
7.4/10
Kebersihan
7.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.0/10
Kemudahan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
11 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Mags
11 Jan 2024
Mags
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Leif
Mengembara bersama keluarga
7 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice place!

Leif
Menginap 3 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Chutatip
Mengembara bersama kumpulan
5 Jan 2020
Chutatip
Menginap 1 malam pada Jan 2020
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
5 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2019
4/10 Lemah
jean luc
14 Nov 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Je ne recommande pas
jean luc
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Tina, Nan Thailand
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
17 Feb 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tina
Menginap 1 malam pada Feb 2019
6/10 Boleh diterima
boris
29 Okt 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
boris
Menginap 1 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Oil
23 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Oil
8/10 Baik
Pensiri
25 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pensiri
Menginap 1 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
daniel
11 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
friedly place
daniel
Menginap 2 malam pada Sep 2017
6/10 Boleh diterima
David
11 Jun 2017
Sukakan: Keselesaan bilik
Overpriced Hotel
David
Menginap 3 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Noname, TH
18 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
สะดวก สะอาด
Noname
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik








