Miramar Sunny Hotel by Valamar

Hartanah 3.0 bintang
Keseronokan pantai di kolam renang terbuka, berhampiran Pantai Rabac

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Miramar Sunny Hotel by Valamar

Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel/satelit
Meja
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Twin Room, Balcony, Sea Facing

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel/satelit
Meja
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Svetog Andrije 1, Rabac, Labin, 52221

Tempat berdekatan

  • Pantai Girandella - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pelabuhan Feri Rabac - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pantai Rabac - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Air Terjun Sentonina Staza - 4 min memandu - 2.5 km
  • Pula Arena - 60 min memandu - 49.8 km

Bergerak

  • Pula (PUY) - 58 minit memandu

Restoran

  • ‪Pizzeria Napoli - ‬6 min memandu
  • ‪Restaurant Girandella - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Pingo 2 - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Capitano - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Grill Maslinica - ‬17 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Miramar Sunny Hotel by Valamar

Hotel berdekatan Teluk Kvarner
Terletak berdekatan Pantai Rabac, Miramar Sunny Hotel by Valamar menyediakan bar kolam, teres dan taman. Pengembara berani mungkin menyukai bersiar-siar dengan motobot dan denai kembara/berbasikal di hotel ini. Masakan Mediterranean restoran bufet di tapak, SUNNY RESTAURANT, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi dan makan malam. Sebagai tambahan kepada salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sewa basikal, 4 gelanggang tenis terbuka dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Dewan sambutan, bantuan pelancongan/tiket dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua 178 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Pengemasan (atas permintaan) dan meja

Bahasa

Bahasa Crotia, Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman, Bahasa Itali

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • SUNNY RESTAURANT

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 4 gelanggang tenis terbuka
  • Berbasikal daki gunung
  • Bersiar-siar dengan motobot
  • Denai kembara jalan kaki/berbasikal
  • Kelas tenis
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool
  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 1986
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel/satelit

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 25 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR5.00 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan
  • Bayaran katil bayi: EUR 5.00 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap

Hartanah juga dikenali sebagai

Miramar Hotel Rabac
Miramar Rabac
Miramar Hotel Labin
Miramar Labin
Miramar Sunny Hotel Valamar Labin
Miramar Sunny Hotel Valamar
Miramar Sunny Valamar Labin
Miramar Sunny Valamar
Miramar Sunny By Valamar Labin
Miramar Sunny Hotel by Valamar Hotel
Miramar Sunny Hotel by Valamar Labin
Miramar Sunny Hotel by Valamar Hotel Labin

Soalan lazim

Adakah Miramar Sunny Hotel by Valamar mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Miramar Sunny Hotel by Valamar mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR25 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Miramar Sunny Hotel by Valamar?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Miramar Sunny Hotel by Valamar?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Miramar Sunny Hotel by Valamar?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Miramar Sunny Hotel by Valamar memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Miramar Sunny Hotel by Valamar?

Terletak di Labin, hotel pantai ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pelabuhan Feri Rabac, Teluk Kvarner dan Pantai Rabac. Pantai Girandella dan Air Terjun Sentonina Staza juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Miramar Sunny Hotel by Valamar Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 13 daripada 64 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 33 daripada 64 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 12 daripada 64 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 64 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 64 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Paolo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Nives

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

Roland

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Sep 2021

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Die Lage am Meer des Hotels war ok! Leider keine Liegen am Strand ! Anstellen für einen Tisch zum Frühstück ,wieder anstellen wenn man einen Cappuccino möchte! Mittagessen war abwechslungsreich und hat gut geschmeckt! Die Zimmer leider veraltet sehr renovierungsbedürftig!!!
Menginap 3 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Diana, Kaltenwestheim

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Freundliches Personal ,gutes Essen, saubere Zimmer, sehr schöne Anlage
Menginap 11 malam pada Jul 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 7 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Afonso

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Muito Bom!

Muito bom com amplo espaço em todos setores desde piscina, recepção e restaurante. Só lamentamos que tivemos que trocar o quarto pois além da distância havia 2 lances de escada. E por limitação física, tivemos que trocar para o outro prédio com acesso ao elevador. Mas a troca foi feita. A Equipe da Recepção é muito atenciosa e gentil. E ficamos num quarto muito confortável, com sacada e um bom banheiro. A noite servem um jantar. Mas como se trata de um Resort bem turístico, devido ao inverno ele somente abrirá em Abril.
Menginap 1 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Tatjana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Sep 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Book something better if you can afford it.

Well after peak season. Still limited seating at breakfast. Limited selection at breakfast and they kept running out of everything, even cups for tea/coffee. Bathroom needs to be renovated. Tiny room. TV off to the side of the bed. Should be a couch across from it but hot all rooms have these. Not all TV channels work, depends on room which do. Staff speak many languages
Menginap 4 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Arissara

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Simone, Landshut

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hat alles gepasst, was Essen war gut und Lage super, egal gerne wieder.
Menginap 2 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was basic but ok but restaurant was more like a packed work canteen - we paid extra for half board but only used it once as so packed and queing for food 😖
Menginap 4 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Viktoria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Håkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 5 malam pada Jun 2019

4/10 Lemah

Aldert

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Better to pay a littlemore

Pretty old style hotel. Room was adequate but a very bad coil mattress and virtually no air conditioning plus pipe Le smoking on balconies that smell into rooms yuck. Food was pretty bad and a line up for the buffet.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ruhige Lage für ermüdete Tourenradfahrer und gutes Abendessen und Frühstück.
Menginap 1 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Massimo

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Booking mancante

Residence adatto a vacanze per famiglie, al nostro arrivo non avevano ancora ricevuto la nostra prenotazione effettuata online e hanno richiesto il pagamento in loco in contanti del soggiorno nonostante il pagamento fosse già avvenuto con carta di credito. Organizzazione quindi non sufficiente. Struttura discreta ideale per famiglie con bambini.
Menginap 1 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Livio, Pescara

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Personale qualificato e disponibile, servizio ristorazione a self service ottimo per la cena, passabile per la colazione.
Menginap 4 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

SEJIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Irina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2018