Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk MATERIAL Fuchomae





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM315
RM347 jumlah
30 Jun - 1 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Family Suite, Non Smoking

Family Suite, Non Smoking
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
2 bilik tidur
Bidet
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Comfort Double or Twin Room, Non Smoking

Comfort Double or Twin Room, Non Smoking
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Executive Penthouse, Non Smoking

Executive Penthouse, Non Smoking
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Televisyen LCD
Mesin basuh
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
2 bilik tidur
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Hotel Granvia Kyoto
Wad Shimogyo
- Kolam
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 1,535 ulasan
Harga ialah RM523
RM662 jumlah
30 Jun - 1 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

99 Yokokaji-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0087
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

KAYA Kyoto Nijo Castle, BW Signature Collection by Best Western
KAYA Kyoto Nijo Castle, BW Signature Collection by Best Western
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Gim
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 202 ulasan
Harga ialah RM344
RM378 jumlah
6 Jul - 7 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
MATERIAL Fuchomae Hotel
MATERIAL Fuchomae Kyoto
MATERIAL Fuchomae Hotel Kyoto
Soalan lazim
MATERIAL Fuchomae Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
7 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 9 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Erik
24 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Erik
Menginap 5 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Lingling
Mengembara bersama keluarga
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lingling
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Yi Yun
17 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yi Yun
Menginap 2 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
MISAKI
16 Mac 2025
MISAKI
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Samir
8 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Samir
Menginap 3 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Liv Veronica
4 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Liv Veronica
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Hilda
Mengembara bersama keluarga
8 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comfort and highly recommended
Hilda
Menginap 4 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
SHINJI
Pengembara perniagaan
7 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
SHINJI
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Christina M
Mengembara bersama pasangan
6 Jan 2025
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Christina M
Menginap 3 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
John
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
6 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
John
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Jim
19 Dis 2024
Jim
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Stacey
Mengembara bersama keluarga
12 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stacey
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Christine
Mengembara bersama pasangan
5 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Christine
Menginap 2 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
vikas
Mengembara bersama pasangan
23 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
vikas
Menginap 2 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
KWUN HEI
20 Nov 2024
KWUN HEI
Menginap 2 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Bruno Abreu
16 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Bruno Abreu
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Gillian
Mengembara bersama kumpulan
5 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gillian
Menginap 4 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
JEREMY
28 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Top
JEREMY
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
shiro
Mengembara bersama keluarga
18 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
shiro
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
yasmin
8 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
yasmin
Menginap 2 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Kim
Mengembara bersama kumpulan
6 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kim
Menginap 4 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Erik
29 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Erik
Menginap 2 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Janet
Mengembara bersama keluarga
26 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Janet
Menginap 6 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Robert
24 Sep 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Robert
Menginap 3 malam pada Sep 2024