Kyoto Higashiyamasou
Ryokan terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, dengan jarak berjalan kaki ke Kuil Kiyomizu
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Kyoto Higashiyamasou





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM958
RM1,054 jumlah
14 Jul - 15 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, Berbilang Katil, Shared Bathroom (for 1-3 people)

Standard Room, Berbilang Katil, Shared Bathroom (for 1-3 people)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Room, Berbilang Katil, Shared Bathroom (for 2-4 people)

Standard Room, Berbilang Katil, Shared Bathroom (for 2-4 people)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Room, Berbilang Katil, Shared Bathroom (for 2 people)

Standard Room, Berbilang Katil, Shared Bathroom (for 2 people)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Room, Berbilang Katil, Non Smoking, Shared Bathroom (for 4-6 people, Japanese Futon)

Standard Room, Berbilang Katil, Non Smoking, Shared Bathroom (for 4-6 people, Japanese Futon)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Superior Room, Berbilang Katil, Shared Bathroom (for 2-4 people)

Superior Room, Berbilang Katil, Shared Bathroom (for 2-4 people)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Tandas dengan bidet elektronik
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Luxury Room, Berbilang Katil, Private Bathroom (for 2-4 people)

Luxury Room, Berbilang Katil, Private Bathroom (for 2-4 people)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Tandas dengan bidet elektronik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pengemasan harian
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Good Nature Hotel Kyoto
Wad Shimogyo
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 505 ulasan
Harga ialah RM796
RM876 jumlah
24 Jul - 25 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

4-159 Kiyomizu Higashiyama-Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0862
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Parkir tersedia
9.2 daripada 10, Hebat, 232 ulasan
Harga ialah RM577
RM635 jumlah
21 Jul - 22 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Jepun: kira-kira JPY 1650 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah akses ke permandian awam
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Inn Kyoto Higashiyamasou
Kyoto Higashiyamasou
Kyoto Higashiyamasou Inn
Higashiyamasou Inn
Higashiyamasou
Kyoto Higashiyamasou Kyoto
Kyoto Higashiyamasou Ryokan
Kyoto Higashiyamasou Ryokan Kyoto
Soalan lazim
Kyoto Higashiyamasou Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
30 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
KAHO
Mengembara bersama pasangan
8 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
KAHO
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Hayley
Mengembara bersama kumpulan
27 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hayley
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Isabella Maria
Mengembara bersama kumpulan
12 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Isabella Maria
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Makoto
Mengembara bersama pasangan
21 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Makoto
10/10 Cemerlang
Nicola
Mengembara bersama keluarga
13 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing staff and great ryokan experience
Nicola
Menginap 5 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
12 Apr 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
TRAN, 神戸市
Mengembara bersama pasangan
28 Mac 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
TRAN
Menginap 1 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Miura
4 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Miura
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Matthew, Canada
27 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Matthew
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Sandra
11 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect Kyoto Experience!
Sandra
Menginap 1 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
osa, michigan
22 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
very nice and traditional
osa
8/10 Baik
jud
20 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
jud
8/10 Baik
YANG
10 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
方便,干净,体验日式酒店
YANG
10/10 Cemerlang
Yi-Jane
24 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
方便又乾淨的旅店
Yi-Jane
2/10 Teruk
insoo
2 Nov 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
최악, 가이세키 제공안함
insoo
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
James, James NYC
11 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
19th Century Kyoto experience!
James
8/10 Baik
Jui Wen, TW
9 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jui Wen
8/10 Baik
linda, Santa Barbara
5 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
great neighborhood hotel in eastern Kyoto
linda
10/10 Cemerlang
HYUN JAE, 한국
9 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
기분 좋은 서비스와 시설
HYUN JAE
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
30 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
よかったですよ。
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
CHANG MOO
24 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CHANG MOO
10/10 Cemerlang
SHUWEI, Taiwan
28 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik