Seluruh rumah
Kyoto Fushimi Ohana
Rumah percutian di Kyoto terdapat dapur kecil
Galeri foto untuk Kyoto Fushimi Ohana





Seluruh rumah
Boleh menampung 5
Kemudahan popular
Tentang hartanah ini
Tambah tarikh untuk harga
Kemudahan hartanah
Hartanah serupa

Marufukuro
Marufukuro
- Spa
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 135 ulasan
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Kyoto Fushimi Ohana House
Kyoto Fushimi Ohana
Kyoto Fushimi Ohana Kyoto
Kyoto Fushimi Ohana Private vacation home
Kyoto Fushimi Ohana Private vacation home Kyoto
Tentang kawasan sekitar

433-11 Sumiyoshi-machi Fushimi-ku, Kyoto, Kyoto, 612-8314
Soalan lazim
Kyoto Fushimi Ohana Ulasan
Ulasan
7.2
Baik
7.4/10
Kebersihan
6.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
30 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
4/10 Lemah
Szuting
1 Dis 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Szuting
10/10 Cemerlang
Jan, Tunbridge Wells, Kent, UK
10 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Lovely traditional style house in Fushimi, Kyoto
Jan
2/10 Teruk
Kei, 富山
2 Dis 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
全て最悪
Kei
6/10 Boleh diterima
Kyoto Fans
15 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
適合想要體驗一下町屋生活的人,但不適合住太多天
Kyoto Fans
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
22 Okt 2015
위치에 대한 불만
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Emanuel
8 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Emanuel
4/10 Lemah
Wenlai, Toronto, ON
28 Ogo 2015
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mosquitoes and over-priced
Wenlai
8/10 Baik
HuiLLing, Taiwan
4 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
完全日式的民宿
HuiLLing
6/10 Boleh diterima
kuanchieh, 台灣
21 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
kuanchieh
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Jul 2015
適合想體驗舊式日人生活的人來住
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super adresse
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
stein, celles
15 Apr 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik