Hotel Resol Trinity Kyoto

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat restoran, dengan jarak berjalan kaki ke Pasar Nishiki

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Resol Trinity Kyoto

Tab spa tertutup
Mandi awam
Meja sambut tetamu
1 bilik tidur, ruang kerja komputer riba, langsir/tirai gelap terus
Depan hartanah

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM241
RM265 jumlah
8 Jul - 9 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 16 daripada 16 bilik

Standard Double Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Twin Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Double Room (Wide Double Room)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(28 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Futon Bujang

Twin Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(26 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bidet
Tab mandi rendaman dalam
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double - Non-Smoking

  • Boleh menampung 2

Deluxe Twin - Non-Smoking

  • Boleh menampung 2

Standard Double - Non-Smoking

  • Boleh menampung 3

Standard Twin - Non-Smoking

  • Boleh menampung 2

Standard Triple

  • Boleh menampung 3

Double Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Wide Double Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Japanese Western Style Room

  • Boleh menampung 3
  • 1 Futon Bujang dan 2 Katil Bujang (Single)

Double or Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
249, Kamihakusancho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0943

Tempat berdekatan

  • Pontocho Alley - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pasar Nishiki - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Istana Diraja Kyoto - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Kastil Nijō - 3 min memandu - 1.9 km
  • Kuil Kiyomizu - 4 min memandu - 2.3 km

Bergerak

  • Stesen Shiyakusho-mae - 5 minit berjalan kaki
  • Stesen Sanjo - 11 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 65 minit memandu

Restoran

  • ‪亀屋町 たいげん - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪fudo - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪blue books cafe - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Miisuk Thai bistrot - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪RESTAURANT&CAFE SALAO - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Resol Trinity Kyoto

Hotel berdekatan Pasar Nishiki
Terletak berdekatan Pontocho Alley dan Istana Diraja Kyoto, Hotel Resol Trinity Kyoto menyediakan mandian awam tertutup (tiada mata air mineral), teres dan taman. Nikmatilah hidangan di Blue Books Cafe, di tapak kafe. Sebagai tambahan kepada kemudahan dobi dan bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat simpanan bagasi dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Perabot luar, mesin layan diri dan kakitangan berbilang bahasa
  • Lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 180 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi rendaman dalam dan tandas dengan bidet elektronik
  • 40-inci TV skrin rata dengan saluran digital
  • Peti sejuk, sistem pemanasan kawalan suhu dan adapter/pengecas elektrik

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jepun, Bahasa Korea, Bahasa Sepanyol, Bahasa Vietnam

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 9:30 dengan bayaran: JPY 1,980 untuk orang dewasa dan JPY 1,980 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Blue Books Cafe

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa

Kawasan luar

  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres

Spa

  • Mandian awam tertutup (tiada mineral)
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Ruang lelaki/wanita berasingan di mandian awam
  • Yukata (jubah Jepun)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 9 tingkat
  • Dibina pada 2018
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 40-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Peti sejuk
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Lantai tatami (tikar tenun)
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: JPY1000

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk keselesaan tetamu yang menggunakan kawasan mandi awam, hartanah ini hanya membenarkan tetamu yang mempunyai tatu untuk menggunakan kemudahan jika tatu mereka ditutup sepenuhnya.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak setiap dewasa, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 1980 untuk dewasa dan JPY 1980 untuk kanak-kanak
  • Fi daftar keluar lewat: JPY1000 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap dan sistem keselamatan
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Tetamu yang mempunyai tatu dikehendaki mengikut arahan khusus semasa menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah; lebih banyak butiran boleh didapati semasa daftar masuk

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho
Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel
Hotel Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho

Soalan lazim

Adakah Hotel Resol Trinity Kyoto mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Resol Trinity Kyoto?

Setakat 6 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Resol Trinity Kyoto pada 8 Jul 2025 bermula serendah RM 241.26, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Resol Trinity Kyoto?

Hotel Resol Trinity Kyoto tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Resol Trinity Kyoto?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Resol Trinity Kyoto?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak JPY1000.

Di manakah terletaknya Hotel Resol Trinity Kyoto?

Terletak di Pusat Bandar Kyoto, hotel ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Pasar Nishiki dan Pontocho Alley. Istana Diraja Kyoto dan Kastil Nijō juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Shiyakusho-mae hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen Karasuma Oike sejauh 8 minit berjalan kaki.

Hotel Resol Trinity Kyoto Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 509 daripada 739 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 166 daripada 739 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 36 daripada 739 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 19 daripada 739 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 739 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Richa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a lovely stay at this Japanese boutique style hotel. The hotel is in a great location - walking distance to food and shopping markets, restaurants, bars and tourist areas, and has a metro subway close by. On most evenings the hotel hosts events such as sake tasting and a Meiko performance, which were really enjoyable. The onsen / spa was also a highlight.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Gregory

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A great place to stay and explore Kyoto. we enjoyed what the hotel offered from the Theatre Shows to Onsen and our comfortable room.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Dhia

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was very nice upon entrance and so were the staff however the hotel smells like smoke and even our towels did as well. The rooms also are not as nice as the hotel lobby which give off a different vibe. We did also find a bug on our bed at night. Both of which we expressed to the reception and they just said “sorry.”
Bug on the pillow in the room.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Allison

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Onsen was great! Most staff pleasant, evening special shows awesome! Room was a little dated
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ruben

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is beautiful and the location is great. We did not like the food on the restaurant at all.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jessica

Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Anthony, Liverpool

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cool ‘Japanese’ style room with separate entrance, tatami mat etc. Room is a little cuttered so feels small; hotel is pretty western. Hotel spa requires guests to cover up tattoos according to the rules. They sell coverup stickers for ¥200c but for anything other than a small tattoo you’ll need a LOT of them. Guests in the spa didn’t actually care about the presence of tattoos, however…..
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ann-Sophie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Leider muss man um zum Aufzug zu gelangen am Raucherbereich vorbei - das ist unangenehm. Wellnessbereich sehr modern, lädt zum Entspannen ein. Am Frühstücksbuffet leider häufig leere Schalen oder kein Besteck vorgefunden, teilweise auch durch wenig Rücksicht anderer anwesender Gäste verschuldet. Zimmer wirklich eher klein und eng.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Alka

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel with Japanese touches. They have daily short performances by Japanese artists such as kabuki and geisha which i highly recommend. For geisha in particular i hope this discourages tourists from chasing them since they've had the chance to see one up close and take photos. The onsen is also very nice.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Andrew

Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Brayam

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property, and comfortable bed.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Anita

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely hotel, great location for markets, night life with easy transport options near by if you don't want to walk too far. Rooms are small as expected however well appointed. Fresh towels, water and tea coffee matcha delivered to room daily. Rooms cleaned/serviced every 2nd day. The shared bath onsen was great. Would definitely recommend staying here.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Phillip

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We really enjoyed our stay at Hotel Resol Trinity Kyoto. The location is excellent, tucked away in a peaceful spot but still very central and within walking distance to many of Kyoto’s main attractions, restaurants, and transport links. The hotel has a calm, stylish atmosphere and the rooms, while compact, are very clean and thoughtfully designed. Staff were friendly and always willing to help. Great value for money, would definitely stay here again on our next visit to Kyoto!
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Xiaofan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good experience of spa.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ertunc

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Anand

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms have a traditional Japanese look to them. Everything is great for a more economical hotel -- shopping is walkable and everything is clean. Service is good for the level of hotel. A good experience!
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Nick, ottawa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautifully designed building; room was comfortable mix of tradition with modern; great location; appreciated the thoughtful scheduling of cultural performances right in the hotel. Rooftop views were also awesome.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Julian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
This is a 3 star hotel. The staff are helpful and the location is good. But the standard rooms are too small for more than a couple of nights. And there are irritating details: only one tiny shelf in the bathroom, and the infotainment does not have the restaurant menu, nor whether the onsen is occupied.
Menginap 8 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Jessie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Quiet place to stay.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Diana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff very efficient and room very clean.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

DOUGLAS D, escondido

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was incredibly nice and welcoming everytime. Prob one of the best spot to stay rooms were nice and the hotel is great very clean and nice . Dining was walkable and 711 was right at the corner for morning snacks.
Menginap 7 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

claire

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Nicholas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place I’d definitely would want to stay here again.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Sanam

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan
Absolutely amazing and so peaceful staff was great
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Maydelin, Miami

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property, with lots of options nearby. The hotel has plenty of amenities, we made good use of the restaurant and bar. The rooms are beautiful, very spacious and we'll kept. Highly recommend it.
Menginap 3 malam pada Apr 2025