Gion Misen Furumonzen

Hartanah 3.0 bintang
Hotel mesra keluarga di Kyoto

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Gion Misen Furumonzen

Comfort Room, Non Smoking (Queen, with Garden View) | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur hipoalergenik, katil Tempur-Pedic
Sarapan Eropah setiap hari (JPY 2000 seorang)
Superior Twin Room, Non Smoking | Bilik Mandi | Kelengkapan dandanan diri berjenama, pengering rambut, selipar, bidet
Bahagian luar
Comfort Room, Non Smoking (Queen, with Garden View) | Pemandangan dari bilik
VIP Access

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM552
RM660 jumlah
8 Jul - 9 Jul

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Luxury Room (Queen, with Bathtub)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, Non Smoking (Deluxe Queen)

7.6 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Room, Non Smoking (Queen, with Garden View)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Twin Room, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
350, Miyoshicho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0081

Tempat berdekatan

  • Pontocho Alley - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Tempat Suci Yasaka - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Gion Corner (Teater Kebudayaan) - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pasar Nishiki - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Kuil Kiyomizu - 18 min berjalan kaki - 1.6 km

Bergerak

  • Stesen Sanjo Keihan - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen Sanjo - 5 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 57 minit memandu

Restoran

  • ‪eXcafe イクスカフェ 祇園店 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪JAZZ LIVE CANDY - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪UDON MAIN - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪ホルモン鉄板焼安さん - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪京趣味菱岩 - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Gion Misen Furumonzen

Mesra keluarga bagi hotel berdekatan Kawaramachi Street
Berdekatan Pontocho Alley dan Tempat Suci Yasaka, Gion Misen Furumonzen menyediakan kedai mudah beli, taman dan banyak lagi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan Eropah (surcaj), penjagaan anak/bayi (surcaj) dan kakitangan berbilang bahasa
  • Ruang kerja berkongsi, tempat simpanan bagasi dan hartanah bebas asap rokok
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, kedai hadiah dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan memiliki keselesaan seperti menu bantal dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan item bar mini percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Kerusi tinggi, Peralatan makan kanak-kanak dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan katil Tempur-Pedic
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama, bidet dan pengering rambut
  • 30-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, peti sejuk dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Jepun, Bahasa Korea, Bahasa Mongolia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: JPY 2,000 seorang
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Katil bayi (surcaj)
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kerusi tinggi budak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peralatan makan kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Ruang kerja bersama

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Susur tangan di tangga
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dibina pada 2017
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi (surcaj)
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Tilam Tempur-Pedic

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 30-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini berisi percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan champagne
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sabun basuh baju
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 22:00 dan 11:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 22:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 20:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak JPY2000.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira JPY 2000 seorang
  • Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 22:00 dan 11:00
  • Bayaran katil bayi: JPY 2000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Ethnography Furumonzen
Ethnography Gion Furumonzen
Ethnography Furumonzen
Gion Misen Furumonzen Hotel
Gion Misen Furumonzen Kyoto
Gion Misen Furumonzen Hotel Kyoto
Hotel Ethnography Gion Furumonzen

Soalan lazim

Adakah Gion Misen Furumonzen mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Gion Misen Furumonzen?

Setakat 27 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Gion Misen Furumonzen pada 8 Jul 2025 bermula serendah RM 552.35, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Gion Misen Furumonzen?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Gion Misen Furumonzen?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00. Daftar masuk lewat tersedia dari 22:00–11:00 dengan fi.

Apakah masa daftar keluar di Gion Misen Furumonzen?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Gion Misen Furumonzen?

Hotel mesra keluarga di Kyoto ini terletak di kawasan bersejarah, dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Jalan Hanamikoji, Shijo Street dan Tempat Suci Yasaka. Gion Corner (Teater Kebudayaan) dan Pontocho Alley juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Sanjo Keihan hanya sejauh 4 minit berjalan kaki dan Stesen Higashiyama sejauh 9 minit berjalan kaki.

Gion Misen Furumonzen Ulasan

Ulasan

9.4

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 181 daripada 249 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 50 daripada 249 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 249 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 249 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 249 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Katelyn

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
English speaking support staff. Room amenities were great, including coffee beans to grind your coffee fresh.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Corey

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The perfect location! A short walk to some amazing restaurants and attractions, whilst still being in a very quiet street. Staff were great, hotel was cozy and quiet, more traditional bedding lower to the floor so just be mindful if you have back issues. No issues for us, super comfy stay and for 4 nights it was ideal for us.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Beth

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff, great location, would highly recommend staying!
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Kerman

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic location in Gion About a 8 minute walk to the closest station. Fantastic shower. Very helpful staff and helped arranged delivery of our baggage to the next location we travelled. Gave us recommendations for local restaurants.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

ROBERT, kailua kona

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unigue setap and decoration. Good location
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

LAWRENCE, ODESSA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Small but awesome inn within walking distance of main Gion shopping street. Super nice staff and friendly bartender. Room and incredible wet room shower/ bath room and separate ultra high end toilet that was worth the stay by itself. Nice and quiet.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Michelle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Barbara

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The proximity to Gion is great - staff provided a high chair in our room which was a nice touch.
Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Mayra

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Estaba muy limpio y la habitación muy bonita
Menginap 3 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Heather, Lansdale

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
I stayed here for two nights over my honeymoon two years ago and was over the moon about this location. Therefore, when we came back to fully experience Kyoto we thought coming back here was a no-brainer. We were wrong. Therr were several spiders in our room, room cleaning was very minimal (they only replaced the body towels and disposables as well as emptying the trashcans), the room was extremely dusty and dirty (coffee stains) on the walls and ceilings, they also never refilled our water. Unsure if and how things have changed, but for the price I don’t think I would recommend for a long stay. For a short stay, the space is nice and very spacious with a large tub which was nice after all the walking.
Menginap 9 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

William

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A lovely mix of classic and contemporary. Extremely friendly and helpful staff. Strong English for those that require it. Located near a lot of amenities. Best bathroom in any hotel we have ever stayed in.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Lauren

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

10/10 Cemerlang

Ken

Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Chelsia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice stay

This small hotel located on a quiet street in Gion. It is very convenient to walk to different tourist spots in central Kyoto and just a min walk to subway and regional train stations. The room is small but clean and neat. Bathroom is well equipped and nice for whole day of walking. Staff are helpful and friendly. I would love to stay here again.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

pablo

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Amy, Havertown

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property was lovely. The staff were quite friendly, spoke English very well and we’re very helpful. The beds were very comfortable and the rooms were clean and the neighborhood is great. I forgot about VIP status so I don’t believe we received anything special. The hotel did have tea and water available, but I believe that was for everybody.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jeremy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
No notes, possibly my favorite hotel I’ve stayed in anywhere in the world.
Menginap 5 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Eli

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was friendly and helpful, great location to walk to shops, dining, and transportation. Room was amazing
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Christopher-Bryce

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Navid

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved it!
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Davis

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pillow is too flat
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

takashi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

快適

お風呂も大きく、ベットも快適でよかったです。
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Pearl

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Erin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I really enjoyed my stay at Gion Misen Furumonzen. My room was very stylish and comfortable, and I loved the bathroom. The bathtub was amazing! The staff were also wonderful: very polite and helpful any time I had a question. I've seen other reviews complaining that the staff isn't friendly, but essentially these complaints seem focused on the fact that the staff are mostly European rather than Japanese. This should be seen as a pro, rather than a con. They are all multi-lingual, meaning they can help a greater range of travellers in their own languages. For a city like Kyoto that draws visitors from every corner of the globe, having multi-lingual staff at a hotel is an absolute bonus. The location of the hotel is great too. Right on the edge of Gion, so the area is walkable (I walked as far south as Kiyomizu-dera) but the street itself is quiet, which I appreciated. And it's very close to Sanjo Station, which makes travel quite easy (no need to take any packed buses). The one thing, as other reviewers have mentioned, is the pillow situation. The pillows in the room were like pancakes. I had two beds in my room, so I was able to use the additional pillows, but for a relatively expensive boutique hotel, you'd expect better pillows, or a pillow bar in the lobby. If business-class hotels can have a pillow bar, so can boutique hotels. This hotel's rating would instantly improve if they added a pillow bar. Beyond that, I had a great stay and was sad to leave, haha.
Menginap 6 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

NOBUYASU

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
女将さんを筆頭に素晴らしい対応でした。
Menginap 2 malam pada Nov 2024