Gion Guesthouse Yururi
Rumah tamu untuk dewasa sahaja di Kyoto yang terdapat sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Penyaman udara
Lihat semua foto untuk Traditional Room (Economy Japanese Style, 2 PAX)

Traditional Room (Economy Japanese Style, 2 PAX)
Sorotan
Penyaman udara
Lihat semua foto untuk Economy House, Multiple Bedrooms, Non Smoking

Economy House, Multiple Bedrooms, Non Smoking
Sorotan
Penyaman udara
8 bilik tidur
2 bilik mandi
Ketuhar gelombang mikro
Lihat semua foto untuk Shared Dormitory, Women only

Shared Dormitory, Women only
Sorotan
Penyaman udara
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Lihat semua foto untuk Traditional Room (Japanese Style, 4 PAX)

Traditional Room (Japanese Style, 4 PAX)
Sorotan
Penyaman udara
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Wad Higashiyama
- Termasuk sarapan
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.0 daripada 10, Hebat, 21 ulasan
Harga ialah RM3,261
RM3,587 jumlah
31 Jul - 1 Ogo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

434-4 Rinka-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0062
Tentang hartanah ini
Gion Guesthouse Yururi
Hartanah serupa

RESI STAY Hotel Sun Chlorella
RESI STAY Hotel Sun Chlorella
- Dapur
- Pencuci
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 50 ulasan
Harga ialah RM407
RM704 jumlah
5 Ogo - 6 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Tetamu di bawah umur 6 tahun tidak dibenarkan di hartanah orang dewasa sahaja ini
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Gion Guesthouse Yururi House
Guesthouse Yururi House
Guesthouse Yururi
Gion Yururi
Gion Guesthouse Yururi Kyoto
Gion Guesthouse Yururi Guesthouse
Gion Guesthouse Yururi Guesthouse Kyoto
Soalan lazim
Gion Guesthouse Yururi Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
18 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
yang606
6 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
yang606
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
mario
31 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lugar inmejorables
mario
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Sam, New Zealand
14 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super friendly
Sam
Menginap 2 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
旅人, 千葉県
19 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
居心地の良い宿
旅人
Menginap 2 malam pada Mei 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
26 Feb 2018
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
滞在する人へ
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
24 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
Mari, 東京
4 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mari
Menginap 2 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
PO-CHOU
23 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PO-CHOU
Menginap 4 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
14 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
Yuki
10 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
綺麗でフレンドリー
Yuki
Menginap 1 malam pada Sep 2017
4/10 Lemah
Emmanuel
1 Sep 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stingy breakfast and a terrible on-site manager

Emmanuel
Menginap 2 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
RICARDO
28 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Friendly and charming
RICARDO
Menginap 3 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
31 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon emplacement mais chambre un peu petite
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
CHAE HONG
11 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
다다미방 경험을 해본것이 너무 좋았네요.
CHAE HONG
Menginap 1 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Flo, Whistler
19 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Friendly Fun Guesthouse welcoming to all traveller
Flo
10/10 Cemerlang
SeGeon
5 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SeGeon
10/10 Cemerlang
Novrita
1 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A Warm and Beautiful Guest House
Novrita
10/10 Cemerlang
Thiago
25 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Incredible experience
Thiago
10/10 Cemerlang
Sally, SEOUL
29 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
기온 근처라 걸어다니기 편안해요
Sally
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
27 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comfortable House
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
NAOHIRO
23 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan