Ebisu Ryokan
Rumah tamu terdapat kedai kopi atau kafe, dengan jarak berjalan kaki ke Kawaramachi Street
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Ebisu Ryokan





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Room, Non Smoking (Japanese-Style)

Deluxe Room, Non Smoking (Japanese-Style)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room, Non Smoking (Japanese-Style)

Standard Twin Room, Non Smoking (Japanese-Style)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
Lihat semua foto untuk Superior Room, Non Smoking (Japanese-Style)

Superior Room, Non Smoking (Japanese-Style)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Pusat Bandar Kyoto
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.0 daripada 10, Hebat, 640 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

16-2 Higashikujo Nakatonodacho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8048
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

MONday Apart Premium KYOTO Station
MONday Apart Premium KYOTO Station
- Dapur
- Pencuci
- Mesin pengering
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 431 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Ebisu Ryokan Kyoto
Ebisu Ryokan
Ebisu Kyoto
Ebisu Ryokan
Ebisu Ryokan Kyoto
Ebisu Ryokan Guesthouse
Ebisu Ryokan Guesthouse Kyoto
Soalan lazim
Ebisu Ryokan Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
13 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
HEEJIN
Mengembara bersama kumpulan
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HEEJIN
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
ACS, Quezon City, Philippines
11 Okt 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ACS
Menginap 3 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
jiaxiu
Mengembara bersama keluarga
6 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
jiaxiu
Menginap 3 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Ryan
13 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Traditional room with good location
Ryan
Menginap 4 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
7 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Leonard
21 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Give this Ryokan a shot!
Leonard
Menginap 5 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Jon
16 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great little Ryokan experience
Jon
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Marcelino
4 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Friendly staff and a comfortable place to stay.
Marcelino
Menginap 4 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Breandan
16 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ryokans are not for me, I guess
Breandan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Paila, irving
7 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Paila
Menginap 2 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Robert
9 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great Staff at a Quaint Ryokan.
Robert
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jul 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
9 Jul 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Tatiane
29 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Experiência ótima em Ryokan
Tatiane
Menginap 1 malam pada Mei 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
1 Mei 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Corentin
23 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bein !
Corentin
Menginap 1 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
8 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
ANDREY
4 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ANDREY
Menginap 3 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
3 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
7 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
SHIH CHUN
18 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SHIH CHUN
Menginap 2 malam pada Feb 2019