Gintama Hotel
Hotel dengan spa perkhidmatan penuh, beberapa langkah dari Biara Kubah Emas St. Michael
Galeri foto untuk Gintama Hotel





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Single Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Single Room, 1 Katil Ratu (Queen)
7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room, 1 Katil Raja (King)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Lihat semua foto untuk Classic Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa

Classic Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

9 Trekhsvyatytelska St, Kyiv, 1001
Tentang hartanah ini
Gintama Hotel
Hartanah serupa

Live.Here.Hotel
Live.Here.Hotel
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Perkhidmatan bilik
8.8 daripada 10, Terbaik, 15 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: UAH 80.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira UAH 300 seorang
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: UAH 1500 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
- Yuran daftar masuk lewat: 50-peratus daripada kadar bilik untuk daftar masuk antara 12:00 tengah malam dan 6:00
- Fi daftar keluar lewat: 50 peratus daripada kadar bilik (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Sesetengah kemudahan mungkin mempunyai akses yang terhad; tetamu boleh menghubungi hartanah untuk mendapatkan butiran dengan menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Gintama Hotel
Gintama Hotel Kiev
Gintama Kiev
Hotel Gintama
Gintama Hotel Kyiv
Gintama Hotel Hotel
Gintama Hotel Hotel Kyiv
Soalan lazim
Ulasan
Gintama Hotel Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.8
Kebersihan
8.8
Lokasi
8.8
Kakitangan & perkhidmatan
8.4
Mesra alam
7.8
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
30 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Zachary
27 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Zachary
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
andrew
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
19 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
andrew
Menginap 2 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
?
9 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
?
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
jussi
27 Okt 2022
jussi
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Heidi
3 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Heidi
Menginap 3 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
22 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
thomas
Mengembara bersama pasangan
9 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
thomas
Menginap 4 malam pada Jan 2022
8/10 Baik
Markus
3 Jan 2022
Markus
Menginap 3 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Korhan
Mengembara bersama kumpulan
13 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Korhan
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
TARIQ
Mengembara bersama kumpulan
2 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nice stay
TARIQ
Menginap 2 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Michael
30 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Michael
Menginap 4 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Michael
29 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Michael
Menginap 2 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
20 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Piotr
4 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Piotr
Menginap 3 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Jonathan
1 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jonathan
Menginap 3 malam pada Ogo 2021
8/10 Baik
Martin
1 Sep 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Martin
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
22 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
3 star
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2021
2/10 Teruk
Hamid
21 Ogo 2021
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dårlig dyr hotel
Hamid
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
4/10 Lemah
Henrik
Mengembara bersama kumpulan
28 Jul 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bad hotel
Henrik
Menginap 5 malam pada Jul 2021
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
27 Jul 2021
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Chris
26 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chris
Menginap 4 malam pada Jul 2021
2/10 Teruk
Shahab
Pengembara perniagaan
8 Jul 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Shahab
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Larry
Mengembara bersama keluarga
7 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Larry
Menginap 2 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Osama
Pengembara perniagaan
5 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Osama
Menginap 1 malam pada Mac 2021








