RedDoorz @ Imam Bonjol

Hartanah 2.0 bintang
Hotel terdapat kolam renang terbuka, berhampiran Pantai Legian

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk RedDoorz @ Imam Bonjol

Spa
Double Room | Pemandangan dari bilik
Bilik permainan
Perincian bahagian luar
Lobi

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Kolam
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jl Imam Bonjol, Gang Padmanyana block C No.99, Kuta, Bali

Tempat berdekatan

  • Pantai Legian - 4 min memandu - 2.6 km
  • Pantai Kuta - 4 min memandu - 2.6 km
  • Eat Street - 4 min memandu - 4.3 km
  • Seminyak Square - 5 min memandu - 5.3 km
  • Pantai Seminyak - 5 min memandu - 3.6 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Aburi Sushi - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Ichiban Sushi - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Goemerot Restaurant - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Pondok Sungai Gangga - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Bakmi GM - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

RedDoorz @ Imam Bonjol

Hotel berdekatan Pantai Kuta
Berdekatan Eat Street, RedDoorz @ Imam Bonjol menyediakan semua keperluan anda. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di RedDoorz @ Imam Bonjol memiliki sentuhan bermakna seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi separuh terbuka dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Tiada perkhidmatan pengemasan

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi separa terbuka
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 205000 seorang (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin

Hartanah juga dikenali sebagai

RedDoorz @ Imam Bonjol House Denbighshire
RedDoorz @ Imam Bonjol House
RedDoorz @ Imam Bonjol Denbighshire
RedDoorz @ Imam Bonjol Kuta
RedDoorz @ Imam Bonjol Hotel
RedDoorz @ Imam Bonjol Hotel Kuta

Soalan lazim

Adakah RedDoorz @ Imam Bonjol mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah RedDoorz @ Imam Bonjol mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di RedDoorz @ Imam Bonjol?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00.

Apakah masa daftar keluar di RedDoorz @ Imam Bonjol?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah RedDoorz @ Imam Bonjol memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak IDR205000 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya RedDoorz @ Imam Bonjol?

Terletak di Kuta, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Hospital Siloam, Pantai Legian dan Pantai Kuta. Pantai Seminyak dan Pantai Double Six juga dalam jarak 3 bt (5 km).

RedDoorz @ Imam Bonjol Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 3 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 3 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 3 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 3 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 3 ulasan

8.0/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Vishnu, Bali

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Amazing stay

Great place to stay highly recommended
Menginap 8 malam pada Okt 2017

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice place to stay

I would stay again
Menginap 28 malam pada Ogo 2017

4/10 Lemah

Mash, Cph

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Du får hvad du betaler for

Vi kom træt til hotellet. Værelset var fint men der var en forfærdelig stank. Midt om natten fik vi besøg af en stor kakkelak og prøvede at få dem ud, da det ikke lykkedes flyttet vi ud. Tak til receptionen.