Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Restaurant Witthus





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM664
RM807 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Jul - 2 Jul
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room

Comfort Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Superior Suite

Superior Suite
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Katrepel 7-9, Greetsiel, Krummhoern, 26736
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Hohes Haus
Hotel Hohes Haus
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Perkhidmatan perniagaan
- Bar
9.0 daripada 10, Hebat, 47 ulasan
Harga ialah RM641
RM709 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Jun - 24 Jun
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 November - 14 Mac, EUR 1.15 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.25 semalam untuk tetamu berumur 6-15 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 6 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 15 Mac - 31 Oktober, EUR 2.30 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.50 semalam untuk tetamu berumur 6-15 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 6 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil bayi: EUR 27.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Jerman. Hotel ini diberikan penarafan stars 3.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Witthus
Hotel Witthus Greetsiel
Witthus Greetsiel
Hotel Restaurant Witthus Krummhoern
Hotel Restaurant Witthus
Restaurant Witthus Krummhoern
Restaurant Witthus
Hotel Restaurant Witthus Hotel
Hotel Restaurant Witthus Krummhoern
Hotel Restaurant Witthus Hotel Krummhoern
Soalan lazim
Hotel Restaurant Witthus Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
11 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Werner
19 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wochenendurlaub
Werner
Menginap 3 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Matthias
20 Sep 2023
Matthias
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Adolf
Mengembara bersama pasangan
25 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Adolf
Menginap 4 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Inga
3 Ogo 2022
Inga
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Friedebert-Georg
3 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Friedebert-Georg
Menginap 4 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
Nadine
Mengembara bersama pasangan
31 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nadine
Menginap 3 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
Sergej
9 Nov 2021
Sergej
Menginap 1 malam pada Nov 2021
8/10 Baik
Janina
25 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Janina
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
26 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Hanno
10 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hanno
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Ulrich, Erzgebirge
Mengembara bersama pasangan
31 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ulrich
Menginap 3 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
beatrice
18 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Höchste Qualität an bester Lage
beatrice
Menginap 3 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
11 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alles Top
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pascal
24 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
♡♡♡♡♡
Pascal
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
22 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel Witthus
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Hansjoachim
18 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sehr angenehm
Hansjoachim
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Susanne
3 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Entspannung pur in angenehmer Atmosphäre und Ruhe!
Susanne
Menginap 3 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
14 Jul 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2018
6/10 Boleh diterima
Jürgen, Bochum i
4 Jul 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Jürgen
Menginap 2 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sehr ruiges Hotel, in der Fußgänger Zone
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Sabine
19 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sabine
Menginap 2 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
Franziska
5 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jolie petite hôtel avec stil et classe
Franziska
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik