Elckerlyck Inn Hotel
Hotel disahkan mesra alam dihubungkan dengan pusat konvensyen di Kortrijk dengan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Elckerlyck Inn Hotel





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV Pintar
Menu bantal
Lihat semua foto untuk Double Room Single Use

Double Room Single Use
Sorotan
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk
TV Pintar
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rollegemkerkstraat 56, Rollegem, Kortrijk, 8510
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Damier
Hotel Damier
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Parkir tersedia
8.8 daripada 10, Terbaik, 387 ulasan
Harga ialah RM756
RM822 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Ogo - 7 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.12 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 3 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit utama
Transaksi tanpa tunai tersedia
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Belgium. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 2 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 2.5 bintang.
Hartanah juga dikenali sebagai
Elckerlyck
Elckerlyck Inn Hotel
Elckerlyck Inn Hotel Kortrijk
Elckerlyck Kortrijk
Elckerlyck Inn Hotel Hotel
Elckerlyck Inn Hotel Kortrijk
Elckerlyck Inn Hotel Hotel Kortrijk
Soalan lazim
Elckerlyck Inn Hotel Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
8.8/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
17 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Gilles
Pengembara perniagaan
29 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Formidable
Gilles
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Hety
8 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hety
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Jos
25 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jos
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
6/10 Boleh diterima
Jelle
18 Mei 2024
Jelle
Menginap 1 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Bram
Pengembara perniagaan
18 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bram
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Frank
16 Apr 2024
Frank
Menginap 2 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
Frank
Pengembara perniagaan
28 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Frank
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Eric
10 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eric
Menginap 1 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
S
11 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aanrader
S
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Dirk
13 Ogo 2023
Dirk
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
pascal
17 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
pascal
Menginap 1 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Soc civ
Pengembara perniagaan
12 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
expérimenté la simplicité et la gentillesse
Soc civ
Menginap 1 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2023
8/10 Baik
Christèle
5 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Courtrai



Christèle
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Thomas
19 Jun 2022
Thomas
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Risto
17 Apr 2022
Risto
Menginap 1 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
Catherine
Pengembara perniagaan
10 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent séjour
Catherine
Menginap 4 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Sylvie
6 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sylvie
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Mac 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
17 Feb 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I won‘t come back again
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Anders
15 Sep 2018
Anders
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
ROSARIO
7 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ROSARIO
Menginap 3 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Magnus
11 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Magnus
8/10 Baik
Gijs-Jan
14 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Prima hotel
Gijs-Jan
Menginap 1 malam pada Dis 2017