Grand Koper

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di pelantar laluan yang terdapat 2 restoran dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Koper

Pemandangan dari hartanah
Meja sambut tetamu
Peta hartanah
Executive Suite | Ruang tamu
Deluxe Double Room | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Parkir tersedia
  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Standard Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Comfort Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Junior Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Double Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Suite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 31 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 32 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Koper, Grand Koper berada di pusat bandar raya dan di pelantar laluan. Marina Izola and Pelabuhan Piran disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin melakukan aktiviti, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi boleh menerokai Pantai Bandar Koper dan Pantai Portoroz. Piazza Unita d'Italia dan Gua Postjona adalah dua lagi cadangan tempat untuk dikunjungi. Luangkan masa menerokai aktiviti di kawasan ini termasuk lawatan kilang wain.
Peta
Pristaniška ulica 3, Koper, Koper, 6000

Tempat berdekatan

  • Promenade Koper - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Titov Trg - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Bandar Koper - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Katedral Koper - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Marina Izola - 9 min memandu - 8.2 km

Bergerak

  • Stesen Koper - 7 minit memandu
  • Trieste (TRS-Friuli Venezia Giulia) - 54 minit memandu

Restoran

  • ‪Kavarna Kapitanija - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Chada - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Cappuccino - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Kavarna Triglav - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Mornarček - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Koper

Hotel mewah dipulihkan pada 2021 dan terletak berdekatan Pantai Bandar Koper
Terletak berdekatan Marina Izola, Grand Koper menyediakan sarapan bufet percuma, teres dan kedai kopi/kafe. Pastikan anda menikmati Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Mediterranean di dua restoran di tapak. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 50+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pencucian kering/dobi dan bar.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Letak kenderaan valet (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan bilik mesyuarat
  • Stesen komputer, meja/kaunter hadapan 24 jam dan kakitangan berbilang bahasa
  • Tempat simpanan bagasi, hartanah bebas asap rokok dan kedai hadiah
Ciri-ciri bilik
Kesemua 60 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan pengering rambut
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan adapter/pengecas elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet tidak berbumbung selamat di tapak hartanah (EUR 15 sehari)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Pizzeria Caprizza
  • Restaurant Capra

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Ruang kerja bersama
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pelantar laluan/sesiaran
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lantai licin di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 90 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 150 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Permaidani nipis di kawasan awam
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 1952
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seluruh hartanah diubah suai - Mei 2021

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Panduan makan restoran

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelajuan data telefon pintar 4G
  • Meja
  • Penggunaan data telefon pintar tanpa had
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon pintar

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 23:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 20 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Mangkuk makanan dan air dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.50 seorang semalam untuk orang dewasa; EUR 1.25 semalam untuk tetamu berusia 7-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 7 tahun.
  • Bayaran pentadbiran: EUR 1.5 seorang, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderan valet tidak berbumbung: EUR15 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 20 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Nombor Pendaftaran Hartanah 6074707000

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Slovenia. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Soalan lazim

Adakah Grand Koper mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR20 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Grand Koper?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak EUR15 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Grand Koper?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Grand Koper?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Grand Koper?

Terletak di tengah-tengah Koper, hotel ini sejauh 0.3 mi (0.5 km) from Pantai Bandar Koper serta dalam jarak 12 bt (20 km) dari Marina Izola dan Pantai Portoroz. Pelabuhan Piran dan Piazza Unita d'Italia juga dalam jarak 16bt (25 km) pemanduan.Stesen Koper sejauh 20 minit berjalan kaki.

Ulasan

Grand Koper Ulasan

9.4

Luar Biasa

9.8

Kebersihan

8.8

Kemudahan

9.6

Kakitangan & perkhidmatan

9.2

Mesra alam

9.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 48 daripada 58 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 58 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 58 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 58 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 58 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Stefano

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was extremely clean and the staff very nice. Very good restaurant. Bravo Grand Koper Team Stefano Montreal Canada
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Jessica

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
We splurged for this hotel because of it's interiors and really nice overall style and vibe. We were pretty disappointed at the end because the tablet in the room didn't end up working and that's how you communicate with the concierge. There is no phone in the room and the phone number on Maps does not lead to the front desk. The TVs also were not smart TVs. Once we finally found the number, the person who came to help spoke almost no english. I asked for different pillows and another duvet and he asked me to come to the supply closet with him in order to get it myself. It was quite a disappointment to us overall
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Elaine

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a great ovwrnight stay in the suite with a beautiful view. Staff were lovely and super helpful. Food was good. bedroom was great, spacious and comfortable.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Hans

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

David

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sea side Hotel

Great location along the sea, close to everything in town. Staff are wonderful. AC was super, it was very hot so this was welcome. Just a very nice hotel in a great location with wonderful staff.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Agnieszka

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Friendly staff in comfortable hotel

Fantastic stay! The building was renovated few years ago and modernized with a lot of electronics. The room was very comfortable, quiet and clean. Very nice bathroom. All hotel interior is consistent with sea-related decorations and zodiac theme incorporated in overall design. Even the napkins are personalized. Overall I strongly recommend this hotel!
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Sigal

Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Jürgen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Nic

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Stefan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

juan carlos illescas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy bien ubicado
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Eric

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Thomas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Peter

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Emma

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Koper perfection

We were greeted by the wonderful Koper staff who were genuinely friendly and helpful. We had a lovely stay in a hotel that is located right in the heart of Koper.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Nurdaulet

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 14 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

christian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Stefan

Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Pasquale

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2 giorni meravigliosi

Siamo stati accolti in maniera professionale, receptionist di livello, servizio bagagli e valet parking molto apprezzato. Camera pulita e dotata di ogni comfort, set bagno con articoli di qualità. L’Hotel dispone di un ristorante all’interno e di una pizzeria che sono i migliori a Capodistria. Abbiamo passato 2 giorni da favola. Grazie mille e a presto
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

LAXMAN, BORDENTOWN

Pengembara perniagaan
Great location, friendly and helpful staff. Room was tidy, although amenities are limited.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

hyung shik

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Too small room
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Marcelo

Sukakan: Kebersihan

Não Condiz com a Nota Alta.

Fizemos a reserva desse hotel porque tinha nota 10. Mas desde a chegada não foi isso que vimos. Nos colocaram num quarto em um prédio anexo, sem elevador e somente acesso por escada. Quarto minúsculo para um hotel com nota tão elevada. Ar condicionado desligado e tivemos que dormir de janela aberta, entretanto, abaixo do nosso quarto tinha uma festa com uma música alta até de madrugada. Foi uma noite desagradável. O hotel não estava cheio. Se esse hotel tivesse realmente interesse que seus hóspedes tivessem uma boa experiência, remanejem a distribuição dos quartos para os melhores. Café bom. Garagem é cobrada a parte.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Kostyantyn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great experience

Experience was great. Hotel very stylish, rooms comfortable and personal very friendly and helpful.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hjälpsam personal, mysig stad och fint Rum
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

peter

Menginap 1 malam pada Jul 2024