Radisson Blu Kochi

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Kanayannur terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Kolam
  • Spa
  • Bar
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM296
RM310 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Dis - 8 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Superior Room

7.8 daripada 10
Baik
(12 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Business Room (Business Class)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 29 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
S.A Road, Elamkulam Junction, Kadavanthra, Kanayannur, Kerala, 682 020

Tempat berdekatan

  • Mahatma Gandhi Road - 6 min memandu - 2.5 km
  • Gurudwara Sri Guru Singh Sabha - 8 min memandu - 3.6 km
  • Istana Mattancherry - 20 min memandu - 12.3 km
  • Pantai Fort Kochi - 21 min memandu - 13.4 km
  • Pantai Cherai - 48 min memandu - 34.8 km

Bergerak

  • Stesen Elamkulam - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Vyttila - 5 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antrabangsa Cochin (COK) - 57 minit memandu

Restoran

  • ‪Green Spoon - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Gokul Oottupura - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Social Kitchen - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Bake My Day - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Volga Tourist Home - ‬14 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Radisson Blu Kochi

Hotel berdekatan Lulu Mall (Pusat Beli-belah)
Anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, bar kolam dan taman di Radisson Blu Kochi. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan China. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pencucian kering/dobi dan bar.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), tempat simpanan bagasi dan bantuan pelancongan/tiket
  • Tempat letak basikal, kedai hadiah dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, perkhidmatan rencam dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 150 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti menu bantal dan ruang kerja komputer riba.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan bidet
  • 32-inci TV LED dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • High Bar
  • Keshia
  • Mainland China
  • Wellington

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Kelab kesihatan
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 557 meter persegi

Kawasan luar

  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau di pancuran mandi
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2009
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 27 Mac sehingga 15 April:
  • Satu daripada kolam renang

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1690 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Blu Kochi Hotel Cochin
Radisson Blu Kochi Hotel
Radisson Blu Kochi Cochin
Radisson Blu Kochi
Radisson Blu Kochi Hotel
Radisson Blu Kochi Kanayannur
Radisson Blu Kochi Hotel Kanayannur

Soalan lazim

Adakah Radisson Blu Kochi mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup. Satu daripada kolam renang ditutup secara bermusim setiap tahun dari 27 Mac hingga 15 April.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Blu Kochi?

Setakat 1 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Blu Kochi pada 7 Dis 2025 bermula serendah RM 295.6, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Radisson Blu Kochi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Blu Kochi?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Radisson Blu Kochi?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Radisson Blu Kochi memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR1690 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Radisson Blu Kochi?

Terletak di Elamkulam, hotel spa ini sejauh 3 bt (5 km) dari Galeri Seni Dewan Durbar, Mahatma Gandhi Road dan Cochin Shipyard. Gurudwara Sri Guru Singh Sabha dan Centre Square Mall juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Elamkulam hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Vyttila sejauh 20 minit berjalan kaki.

Radisson Blu Kochi Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 94 daripada 221 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 64 daripada 221 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 30 daripada 221 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 15 daripada 221 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 18 daripada 221 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Shyama

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
At 7 am we went out and on our return our access card did not work. We had to go to reception and reactivate the room access card. Restaurant food was ok but have had better in kerala
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Annette

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Dhanesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The service was good and the breakfast was decent but the property itself needs a complete overhaul. Linens are worn out and not fresh, especially the towels! Not sure why these old linens+pillows are not replaced. The room and bathroom needs major deep cleaning. And important point to note - this property does not have a King size bed. It’s a queen size bed and so we had to get an extra mattress, (which was also 2 folded mattresses pushed together basically). Overall we were there just to sleep so it was manageable but the housekeeping and maintenance are not up to mark.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

RAJESHWARI

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The stay was booked for two, entered the room there was lots dead mosquitoes lying on the bather counter, bath tub and floor, advised reception they changed our room to bigger and spacious room, appreciated however when went for shower, there was no body wash, towel rack had only one towel. Ordered room service dinner , fries served was cold and stale, when complained they said they will allow discount on food bill, during check out no discount was applied, when asked reception, he advised that Bev Manager said he couldn't allow any discount. We checked out early morning so no breakfast despite paying for breakfast, that's fine as breakfast timing was from 630am. Reception offered coffee and Tea, we waited for 10mins no one got us the beverage, so advised reception not too worry as Uber was waiting. As we were loading luggage and about to get seated, someone came running with both cups in a paper bag. when they handed the the bag both cups spill and hot tea fell on me, the bag was passed back to security. Vey Bad experience with the hotel.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

abe thomas

Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

varghese

Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

ROBY

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I had requested a cake for my mom as it was her birthday. I messaged the property but no one got back to me.. it was a treat for my parents
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Jithin

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Bed feels like rock. Ac never came down to law, always set to 22-24, don't know why they gave option to adjust the temperature.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Avesh

Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

John

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great breakfast buffet. Pool was out of order/under repair.
Menginap 10 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Rajesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was good stay, Fooo was not that great
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

raameshwar

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My stay at Radisson blu kochi was excellent.The staff at the reception especially Anakha and Delvin was very helpful and supportive.I loved kenisha restaurant at Radisson blu and their breakfast spread was awesome with more options.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Sibi

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Sunish

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I had a pleasant stay at the hotel. Staff were excellent—very courteous and helpful throughout. Check-in and check-out were smooth and hassle-free. The breakfast spread was truly excellent, with a great variety and quality. However, the room didn’t quite meet my expectations. The bedding, in particular, was hard and lacked the softness and comfort I was hoping for. Overall, a decent stay with standout service and food.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Anuj

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall good experience
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

SPARSH, hathras

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good property
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Mathew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 13 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We went for a relaxing stay but from check in onwards it was disappointing and room was so unclean bedding and room and toilet was so bad xx
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Avoid this Hotel! Definitely NOT 5 star

Certainly not a 5 star hotel. Full of mosquitoes. Buffet breakfast very haphazard - staff not replenishing food and drink items in timely manner. Do not use travel desk at hotel. Given a driver who did not know route and constantly changing direction (we had to google route and show him way!) and after consulting with travel desk by phone, it was agreed we would only have half day (4 hours) for half the price and this was reconfirmed by Manjusha Shibin. At check out, we were still charged for full day. After having to wait 1.5 hours, and speaking to Manushi, she would only discount the full day charge of 5000 rupees to 4000 rupees despite her previous confirmation. As a result of hotel poor service, we nearly missed our train causing huge amount of stress and were forced into paying. Very poor customer service which has left us feeling cheated and extremely upset. Whilst at the hotel, we noticed many people complaining. Not recommended. Rooms needed renovating, poorly cleaned. Facilities lacking - had to wait an hour for a drink in the bar. There are huge advertising signs stating Zhima Restaurant now open but it is still being renovated so only eating option is the buffet which does not make for a convivial relaxing evening with friends. This hotel would struggle to get a 2 star rating in most countries.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Roice

Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Archana, Sunnyvale

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We picked this hotel because of their excellent Travel Desk services. From the very first Manjusha was very responsive and helped us with our travel bookings. We made a last minute decision to go to Kochi and were looking for someone local to help with travel arrangements. Manjusha helped with picking out trip ideas for us as well as arranging a car and driver. Everything was reasonably priced and well coordinated. The hotel itself was good with friendly staff. Breakfast buffet which was included was very good. I’d recommend this place especially their concierge services.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Jane

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Reception Staff were very helpful especially Anakha, Sajin and Devlin. We only booked the one night stay as needed to be near train station for our next part of our trip. Only downside of hotel was the amount mosquitos. Unfortunately they were in our room on 23 floor and where we sat in reception area. Our room also smelt damp. We got bitten more here than on our backwaters trip. Yes we know it’s India but we have been travelling over two weeks and managed to avoid them on the whole until now. Breakfast seemed very disorganised and there was no hot water to make tea. I asked staff twice and eventually I was brought some in a cup. Seems something so basic should have been on display.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025