Umalas Hotel and Residence

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Umalas Hotel and Residence

Pemandangan dari bilik
Taman
Depan hartanah
Lobi
Suite, 1 Bedroom | Ruang tamu | TV LCD

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Spa

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Superior Room, 2 Bedrooms

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Ratu (Queen)

Suite, 1 Bedroom

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jl. Umalas II No. 83, Seminyak, Kerobokan, Bali, 80361

Tempat berdekatan

  • Kuil Petitenget - 2 min memandu - 1.7 km
  • Eat Street - 3 min memandu - 2.0 km
  • Desa Potato Head - 3 min memandu - 2.0 km
  • Seminyak Square - 3 min memandu - 2.0 km
  • Pantai Seminyak - 3 min memandu - 2.0 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 32 minit memandu

Restoran

  • ‪Huge Restaurant - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Nook - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Just Kitchen - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Warung Dua Umalas - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Strawberry Fields - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Umalas Hotel and Residence

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Seminyak Square
Manfaatkan teres, kedai kopi/kafe dan taman di Umalas Hotel and Residence. Manjakan diri anda dengan urut, rawatan dan rias kuku tangan dan kaki atau rawatan muka di Umalas Wangi Spa, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, menu kanak-kanak dan masakan antarabangsa. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik kawasan percuma dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, lif dan perkhidmatan perkahwinan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Umalas Hotel and Residence disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti tempat duduk berasingan dan tempat makan berasingan.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri berjenama dan tab mandi atau pancuran
  • Televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Balkoni, tempat duduk berasingan dan tempat makan berasingan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia, Bahasa Jepun, Bahasa Melayu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma sehingga 3 km
  • Pengangkutan ulang-alik pantai percuma
  • Pengangkutan ulang alik terminal pelayaran persiaran (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik terminal feri (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: IDR 90,000 untuk orang dewasa dan IDR 45,000 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • De Bistro Restaurant
  • Kopi Langit at Rooftop

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Piano
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Stereo
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Dapur kecil dalam bilik
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Mesin basuh/pengering dalam bilik
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Peti sejuk dalam bilik
  • Ruang makan dalam bilik yang berasingan
  • Ruang tamu

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik rawatan spa
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2010
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian atau berkongsi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Dapur kecil
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk
  • Ruang makan berasingan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Mesin basuh/pengering
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang tamu
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari terminal persiaran, terminal feri dan lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 10 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR350000.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira IDR 90000 untuk dewasa dan IDR 45000 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 250000 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: IDR 350000.0 semalam
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Umur minimum untuk daftar masuk semasa Cuti Musim Bunga adalah 15 tahun
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Fi untuk makan malam gala Tahun Baru mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 31 Disember
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Umalas
Umalas Hotel
Umalas Hotel Kerobokan
Umalas Kerobokan
Umalas Hotel And Residence Bali/Seminyak
Umalas Hotel Residence
Umalas And Residence Kerobokan
Umalas Hotel and Residence Hotel
Umalas Hotel and Residence Kerobokan
Umalas Hotel and Residence Hotel Kerobokan

Soalan lazim

Adakah Umalas Hotel and Residence mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Umalas Hotel and Residence mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Umalas Hotel and Residence?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Umalas Hotel and Residence?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Umalas Hotel and Residence?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Umalas Hotel and Residence memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR250000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Umalas Hotel and Residence?

Hotel mesra keluarga di Kerobokan ini terletak di kawasan hiburan, dalam jarak 1 bt (2 km) dari Taman Air Splash Bali, Dataran Canggu dan Kelab Rekreasi Finns. Pantai Seminyak dan Seminyak Square juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Umalas Hotel and Residence Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 42 daripada 153 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 57 daripada 153 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 32 daripada 153 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 13 daripada 153 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 153 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

William

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 3 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Amie

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Catherine

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The property and WOTIF falsely advertise the property. There was no roof top restaurant, bar or room service. I was given a 2 bedroom apartment. The kitchen had no crockery, cutlery or cleaning equipment and the sink and tap area were not clean. The bathroom had towels that were old, stained, thin, small and of poor quality. There was no soap provided in the bathrooms. The bedrooms were adequate but again, there sheeting and covers were stained and main bed was very hard. There was no air conditioning in the main living areas but had it in the bedroom which was loud. One of the female reception staff was rude and was unhelpful when I needed assistance - she advised me that she was not obligated to help me. I had to go to reception to ask about wifi and internet connection. I was given a password but was unable to connect to the wifi. Overall, I would not recommend Umalas Hotel and Residence and therefore requesting a refund on the property. Could somebody please call me to discuss further as this property was not up to standard. Thankyou, I would appreciate a manager to call and discuss. Thank you kindly.
Menginap 7 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Stephane

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible

Logement sale, oreillers non lavé de grosses auréoles sur l’oreiller
Menginap 1 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
シャワールームが、非常にカビ臭い。 すぐ水が溜まる。 土地感が、ない人には、あまりオススメしません。 観光地からも離れています。 空港までは、約30分です。
Menginap 2 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Sumiani

Menginap 2 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

HK, Sydney, AUS

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I liked friendly staff, quick request response service and assistance, tasty Bfast. It will be good if they can top up toiletries daily without guest needing to ask and also put label in front of the food and allergies ingridents or egg/ no egg in food.
Menginap 4 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad hotel

Room was dirty, dark, floor was sticky
Menginap 3 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Mirna, Timor Leste

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bom lugar para familias

Apartamento de bom tamanho, 2 TVs, a cama Queen e uma casal. Kitchenette com microondas, geladeira, mas nenhuma louça, tudo precisa ser pedido ao restaurante do hotel. Piscina de bom tamanho que é possível nadar. Academia com equipamentos básicos. Serviço de ah 2x ao dia p Semyniak. Ótimo custo benefício, lugar tranquilo
Menginap 4 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Myra

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Not for Recommendation.

In our week's stay, we had to change rooms 3 times. In the first room they put us in, upon walking in, we were impressed by the big size of the rooms, more like an apartment. This was Room 1006. Soon, we discovered we had no hot water, there was a leak under the basin and the light outside the bedroom would not turn off. We also had no pool view which was our request when making the booking. The next day, we were moved to room No. 2017. Still no direct pool view. The air conditioner in the room leaked and had wet most of our clothes in the wardrobe directly under the air conditioner! To fix the air conditioner, the maintenance guy just put a plastic container to catch the drips and it made an awful dripping sound, in which it would have been very disturbing to try and sleep with. The bathroom light was very dim, so as a solution, they put up a fluorescent light, which straight away fell & hurt my wifes hand when she caught it. Apparently, they had it just balancing on a loose screw!!!! (so dangerous). The air conditioner in the lounge room also needed fixing but instead they made it very noisy! Tiles were missing from the pool. Wi-fi was very bad. No hairdryer supplied unless requested and you had to pay for a deposit. The fixed shower head is only good for short people. After every shower, the bathroom floor would get flooded. Water also was leaking from the ceiling one evening. There was no plug in the basin in the bathroom, leaving a huge hole in the drain.
Menginap 7 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Nice stay in a calm area

Well priced hotel with very nice staff
Menginap 4 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Awesome area to stay in Bali...

Awesome area to stay in Bali... The Umalas area still has the old Bali feel... The hotel has friendly service and in its day, would have been a beautiful hotel, but sadly it hasn’t been very well maintained... It’s a little run down and has Ann old fashioned look and feel... It really needs a little makeover and to be restored to its former glory... The deck around the pool is dangerous and desperately need replacing! The AC’s were extremely noisy! linen and towels altho clean, were old and tied... The wifi was impossible to login too and not worth using... if they fix these few things it would be a great place to stay!
Menginap 6 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
lenzuola ed asciugamani tutte con tante macchie gialle
Menginap 6 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

A

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
部屋が広くて安いので、値段相応といえばそうなるのですが、古い汚い。エクスペディアであると書かれているものがない。例えば、ドライヤー、ランドリー設備。スリッパもなかった。朝ごはんがまずい。掃除が行き届いていない点が、何より残念。
Menginap 4 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Nice hotel staff & good food, poor room quality

The staff was extremely friendly and nice, and the food at the hotel restaurant is really good. But the actual room wasn’t as great. My bathroom was clean, but it didn’t look the best. The WiFi dropped repeatedly. And there was construction outside my room, which made it difficult to just relax in the room when I wanted a break from sightseeing. There were also a number of appliances that malfunctioned during my stay, including the TV and the safe. The price was cheap, so it’s a good option if you’re low on cash. But I wouldn’t stay here again, if I have a chance to return to Bali.
Menginap 8 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Centrazl gelegen restaurant op het dak prijs kwaliteit heel goed
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

E

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Location a bit far from beach and shops, staff friendly, toilets are old n need a rewamp. Best is the breakfast n pool
Menginap 3 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

ルーフトップレストランがおすすめ

ルーフトップレストランが美味しくて安い、2度もランチで利用しました! でも同じレストランなのに、朝食はイマイチでした
Menginap 2 malam pada Ogo 2018

2/10 Teruk

Gilbert

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

This hotel is falling apart, obviously filthy

Handuk yang sudah tidak layak untuk dipakai dengan warna yang sudah kotor dan lusuh lebih layak disebut bath rug, toilet yg kotor,bed sheet dengan noda dimana2 dan berlubang,duty manager dan reception yang tidak sigap dengan menanggapi hal tsb
Menginap 1 malam pada Jun 2018

8/10 Baik

osman

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

اقامة مقبوله .

اقامة مقبوله . الفندق موقعه في منطقة هادئة وبعيد عن الخدمات والشاطئ .
Menginap 4 malam pada Jun 2018

10/10 Cemerlang

Guy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Umalas paradis

Juste beaucoup trop de bruit lors de réception de cars scolaires, hormis cela hôtel tres calme.
Menginap 13 malam pada Mei 2018

6/10 Boleh diterima

Rossco, Adelaide

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Some highs but one major low.

We stayed at Umalas Hotel and Residence for three weeks and found it to be mostly a positive experience. The high points would be the excellent staff, all very friendly and willing to help out in any way they can. The low point would be it's a bit old and tired and it also has just about the worst Wi-Fi internet connection we have ever tried to use, slow, unsecure and it either drops out constantly or doesn't connect up at all, it's truly dreadful and if you want or need Wi-Fi in a hotel, well do not come here, just straight away look elsewhere, it's really not up to scratch. Arriving late one night the reception desk arranged a welcome drink for us while we filled in the paperwork, it's pretty standard stuff in Asia but still a nice touch. The rooms themselves, or a least our one bedroom room on the first floor was decidedly odd in layout and equipment. There is a small kitchenette in the living space, it has a microwave and fridge but there is nothing much in they way of cooking or eating utensils, the front desk staff will provide anything you ask for though, like plates, bowls, tea-towels etc. Also in the living space is a lounge and a TV and that's where it starts to get weird. The TV is mounted onto a wall and the lounge is sitting under it but a right angles, you can't actually sit on the lounge and watch the television unless you do as we did and drag the lounge across the room and push it up against the wall facing the TV. The other really odd, (or just plain bad,) d
Menginap 18 malam pada Mac 2018

8/10 Baik

Marie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hôtel accueillant

Les chambres sont spacieuses et propres, même si les salles de bain pourraient être rénovées. La piscine est super, le personnel vraiment très aimable. On ne capte pas bien la wifi dans les chambres.
Menginap 7 malam pada Apr 2018

8/10 Baik

Emma, New Zealand

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Clean hotel with gorgeous pool area, great rooftop

Better than expected! This hotel deserves a better rating than it currently has. The staff were super friendly, great pool. Breakfast okay
Menginap 3 malam pada Ogo 2017