Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk The Golden Palms Hotel And Spa





Ulasan
7.4 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double), View

Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double), View
Sorotan
Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Sorotan
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double)
Sorotan
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Village Bated, Haripur Road, Barotiwala, Baddi, Himachal Pradesh, 173205
Bergerak
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2000.00
- Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1200.00 (dari 6 hingga 12 tahun)
- Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2000.00
- Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1500.00 (dari 6 hingga 12 tahun)
- Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2500.00
- Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1500.00 (dari 6 hingga 12 tahun)
- Makan Malam Gala Tahun Baru (1 Januari) bagi setiap orang dewasa: INR 2500.00
- Makan Malam Gala Tahun Baru (1 Januari) bagi setiap kanak-kanak: INR 1500.00 (dari 6 hingga 12 tahun)
- Makan Malam Gala Hari Valentine (14 Februari) bagi setiap orang dewasa: INR 2000.00
- Makan Malam Gala Hari Valentine (14 Februari) bagi setiap kanak-kanak: INR 1500.00 (dari 6 hingga 12 tahun)
- Makan Malam Gala pada 17 Mei bagi setiap orang dewasa: INR 550.00
- Makan Malam Gala pada 17 Mei bagi setiap kanak-kanak: INR 450.00 (dari 6 hingga 12 tahun)
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2000 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: INR 2000.00 (sehala), (dari 6 hingga 12 tahun)
- Bayaran katil lipat simpan: INR 700 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Tetamu di bawah 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam spa manakala tetamu di bawah 18 tahun hanya dibenarkan masuk dengan pengawasan orang dewasa
Hartanah juga dikenali sebagai
Golden Palms Baddi
Golden Palms Hotel Baddi
Golden Palms Hotel Kasauli
Golden Palms Kasauli
Hotel The Golden Palms Hotel And Spa Kasauli
Kasauli The Golden Palms Hotel And Spa Hotel
The Golden Palms Hotel And Spa Kasauli
Golden Palms Hotel
Golden Palms
Hotel The Golden Palms Hotel And Spa
The Golden Palms Hotel Spa
The Golden Palms Hotel Spa
The Golden Palms And Spa Baddi
The Golden Palms Hotel And Spa Hotel
The Golden Palms Hotel And Spa Baddi
The Golden Palms Hotel And Spa Hotel Baddi
Soalan lazim
The Golden Palms Hotel And Spa Ulasan
Ulasan
7.4
Baik
8.4/10
Kebersihan
7.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
16 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
6/10 Boleh diterima
SG, Gurgaon
16 Ogo 2016
Good Property but not very well maintained
SG
4/10 Lemah
Siddharth , New Delhi
10 Jul 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Siddharth
10/10 Cemerlang
Ankur, New Delhi
27 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peaceful place as a weekend getaway
Ankur
4/10 Lemah
Amol, Mumbai
30 Dis 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amol
2/10 Teruk
traveling bird , Y
30 Jun 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NOT SO GREAT EXPERIENCE
traveling bird
2/10 Teruk
Agyapal
25 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very bad.. I have to ask for fan
Agyapal
8/10 Baik
Rakesh, Delhi
27 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
If you want to stay in Baddi stay in this hotel.
Rakesh
6/10 Boleh diterima
Denzil, Colombo, Sri Lanka
26 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
It's value for money with good food & F/O Rooms
Denzil
8/10 Baik
ashish, FARIDABAD
26 Nov 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
FULL PAISA BASUL
ashish
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
14 Okt 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice rooms, friendly staff, quiet location
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
5 Sep 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ho-rri-fic : do not come here!
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Amit, Delhi
25 Ogo 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing Hospitality
Amit
10/10 Cemerlang
K Singh, New Delhi
31 Mei 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice hotel for short break!!
K Singh
8/10 Baik
Ansar, Lucknow
27 Mei 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comfy
Ansar
8/10 Baik
Ankit B, Gurgaon
1 Mei 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice Hotel
Ankit B
8/10 Baik
Abhishek
24 Mac 2014
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Abhishek
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Mac 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice rooms, nice people, remote location, no WiFi
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Bindi, Reading
2 Jan 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very lovely hotel in an industrial area.
Bindi
10/10 Cemerlang
arvind, gurgaon
2 Jan 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
comfy beds
arvind
10/10 Cemerlang
Punit, Vadodara, Gujarat, India
11 Ogo 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Best hotel in Baddi
Punit
8/10 Baik
Gantavya
21 Jul 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gantavya
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Jun 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent staff, Had a comfy stay
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
meetume2, New Delhi
11 Jun 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik