Regent Plaza Hotel & Convention Centre

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat spa perkhidmatan penuh, berhampiran Sindh High Court

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Regent Plaza Hotel & Convention Centre

Meja sambut tetamu
Kemudahan mesyuarat
Sarapan dihidangkan, masakan antarabangsa
Kolam renang terbuka, dibuka dari pukul 8:00 hingga 21:00, payung kolam
Depan hartanah - siang/malam

Ulasan

5.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Kolam
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Spa
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Standard Double or Twin Room, 1 Katil Raja (King), City View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 3 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Main Shahra-e-Faisal, Karachi, Sindh

Tempat berdekatan

  • Sindh High Court - 2 min memandu - 2.1 km
  • Mazar-e-Quaid - 5 min memandu - 3.8 km
  • Pantai Clifton - 7 min memandu - 7.9 km
  • Stadium Nasional - 8 min memandu - 8.2 km
  • Pantai Manora - 35 min memandu - 31.2 km

Bergerak

  • Karachi (KHI-Lapangan Terbang Antarabangsa Jinnah) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪Zahid Nihari - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Nadia Coffee Shop - ‬2 min memandu
  • ‪Karachi Gymkhana - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪Dynasty - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Regent Plaza Hotel & Convention Centre

Mewah bagi hotel berdekatan Sindh High Court
Terletak berdekatan Mazar-e-Quaid dan Hill Park, Regent Plaza Hotel & Convention Centre menyediakan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma, kedai mudah beli dan kedai kopi/kafe. Manjakan diri anda dengan Urutan sukan di tapak spa. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Aroma, menyajikan sarapan. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan kelab kesihatan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan payung pantai/kolam
  • Letak kenderaan valet (surcaj), dewan sambutan dan stesen komputer
  • Hartanah bebas asap rokok, porter/tukang angkut dan meja biliard atau pool
  • Dewan bankuet, perkhidmatan ATM/perbankan dan dewan tari-menari
Ciri-ciri bilik
Semua 401 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Tempat duduk berasingan, tempat makan berasingan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam percuma pada waktu terjadual dan atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (PKR 150 sehari)

Makanan dan minuman

  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Aroma

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kelab kesihatan
  • Meja biliard/pool
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Ruang makan dalam bilik yang berasingan

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Payung kolam

Spa perkhidmatan penuh

  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Ruang makan berasingan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak PKR2000.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: PKR 6000.0 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderaan valet: PKR150 sehari
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: PKR 2000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 21:00
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Regent Plaza Hotel Karachi
Regent Plaza Hotel
Regent Plaza Karachi
Regent Plaza
Hotel Regent Plaza Hotel & Convention Centre Karachi
Karachi Regent Plaza Hotel & Convention Centre Hotel
Hotel Regent Plaza Hotel & Convention Centre
Regent Plaza Hotel & Convention Centre Karachi
Regent Plaza & Convention
Regent Plaza Hotel & Convention Centre Hotel
Regent Plaza Hotel & Convention Centre Karachi
Regent Plaza Hotel & Convention Centre Hotel Karachi

Soalan lazim

Adakah Regent Plaza Hotel & Convention Centre mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 8:00–21:00.

Adakah Regent Plaza Hotel & Convention Centre mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Regent Plaza Hotel & Convention Centre?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak PKR150 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Regent Plaza Hotel & Convention Centre?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Regent Plaza Hotel & Convention Centre?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Regent Plaza Hotel & Convention Centre memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma yang beroperasi (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya Regent Plaza Hotel & Convention Centre?

Terletak di Karachi, hotel spa ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Sindh High Court, Mazar-e-Quaid dan Hill Park. Pantai Clifton dan Muzium Tentera Udara Pakistan juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.

Regent Plaza Hotel & Convention Centre Ulasan

Ulasan

5.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 18 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 18 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 18 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 18 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 18 ulasan

5.0/10

Kebersihan

5.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.6/10

Kemudahan

5.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.8/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Henry, Santa Monica

Menginap 5 malam pada Dis 2023

4/10 Lemah

Naeem, Minneapolis

Menginap 3 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Soheila

Menginap 8 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

Irfanullah

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

irshad ali

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good quality services and beautiful entertainment
Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

irshad ali

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good services all stop for any need available just dial desired ext for any service stop shows welcoming attitude, property is neat and clean , highly recommended
Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Muhammad

Menginap 5 malam pada Nov 2023

4/10 Lemah

Nagisa

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
フロントの対応はいいが、他のホテルマンが行動が遅い。 コーヒー持ってくるのに1時間かかるし、こっちが何回催促したことか。 5分待ってと言われ15分待たされる。 写真映写りがいいだけで、風呂場とかも汚い
Menginap 3 malam pada Nov 2023

6/10 Boleh diterima

Syed

Mengembara bersama keluarga
Ok
Menginap 1 malam pada Okt 2023

4/10 Lemah

Azhar

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Plz for god sake work on the washrooms showers they are really terrible and they should maintain this place was one of the best place as I do remember
Menginap 1 malam pada Sep 2023

4/10 Lemah

Khurram

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Will not go back to this hotel again

Terrible customer service, rooms are too old. Bathrooms are not very clean. Room service takes forever. They don’t have a proper shuttle service to pick up your luggage, if you have 4 luggage, you have to pay for another car to take your luggage to and from the Airport.
Menginap 9 malam pada Jul 2023

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Welcomed by a cockroach

Was welcomed by a cockroach in the hallway leading to the room. cleanliness was poor, bedsheets were not clean, overall reception was poor, after looking the state of cleanliness decided not to use the pool due to worry of poor hygiene. would never stay here again, nor recommend
Menginap 2 malam pada Jul 2023

2/10 Teruk

Rohaan

2/10 Teruk

Asif, Woodbury

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was plain filthy Dirty. Room pillows had significant stains; the carpet had grease spots, mold on the bathroom. Overall it was the worst experience I ever had.
Menginap 1 malam pada Nov 2021

4/10 Lemah

Takuya

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

Rahat

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They charged me $68 on top what I paid Expedia because they told me that Expedia advertised wrong rates . I would like to ask Expedia to refund my money that I paid at the hotel . The room and bathroom was never updated ever since the building was built . Bathroom was horrible and filthy . Room had no climate control and AC ran at same speed . Food was horrible and had to call front desk multiple times to get things done . No iron or board in the room and upon our multiple requests were given iron without the board for 20 minutes .
Menginap 2 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

Rukhsana, London

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Initially, they did not find my reservation after passing of 2 hours finally they found my reservation. I was totally pissed off very arrogant front desk staff. Very much disappointed from the service from such good hotel.
Menginap 3 malam pada Nov 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible no glass cleaning mosquitoes, bathroom leaking, check out procedure takes alot time
Menginap 1 malam pada Nov 2020