The Fern Residency Jodhpur

Hartanah 4.0 bintang
Hotel untuk dewasa sahaja yang terdapat 2 restoran dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Fern Residency Jodhpur

2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa
Meja sambut tetamu
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa
Depan hartanah - siang/malam
Winter Green Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Winter Green Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Hazel Suite Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Club Room (The Fern)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Pengering rambut
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1B/A, Police Line, Next To Loco Shed Rd, Ratanada, Jodhpur, Rajasthan, 342001

Tempat berdekatan

  • Nai Sarak - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Istana Umaid Bhawan - 3 min memandu - 2.2 km
  • Jam Ghantaghar - 3 min memandu - 2.1 km
  • Kubu Mehrangarh - 4 min memandu - 2.8 km
  • Jaswant Thada - 5 min memandu - 3.1 km

Bergerak

  • Stesen Jodhpur Junction - 2 minit memandu
  • Jodhpur (JDH) - 9 minit memandu

Restoran

  • ‪Cafe Frespresso - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪J Bar - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪On The Rocks - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Uncle Sam Pizza - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Indra Inn - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Fern Residency Jodhpur

Mewah bagi hotel di pusat bandar raya
Di The Fern Residency Jodhpur, anda boleh menantikan teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan gimnasium. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Surat khabar percuma, 1 bilik mesyuarat dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di The Fern Residency Jodhpur menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peti besi muat komputer riba, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV LED dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Ocean
  • The View

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Gimnasium
  • Sauna
  • TV di ruang bersama

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 222 meter persegi)

Kawasan luar

  • Teres

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 9 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2014
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak berumur 18 dan ke bawah tidak dbenarkan berada di hartanah untuk dewasa sahaja ini; semua tetamu yang berumur lebih daripada 18 adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2239.5
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1680 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2239.5
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1680 (dari 6 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Pasangan yang ingin berkongsi bilik mesti menunjukkan bukti perkahwinan
Tetamu di bawah umur 18 tahun tidak dibenarkan di hartanah orang dewasa sahaja ini
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kemudahan kecergasan manakala tetamu di bawah 17 tahun hanya dibenarkan masuk ke dalam kemudahan kecergasan dengan pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Fern Jodhpur
Fern Residency Hotel Jodhpur
Fern Residency Jodhpur
Fern Residency Jodhpur Hotel
The Fern Residency Jodhpur Hotel
The Fern Residency Jodhpur Jodhpur
The Fern Residency Jodhpur Hotel Jodhpur

Soalan lazim

Adakah The Fern Residency Jodhpur mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Adakah The Fern Residency Jodhpur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Fern Residency Jodhpur?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Fern Residency Jodhpur?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Fern Residency Jodhpur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya The Fern Residency Jodhpur?

Terletak di tengah-tengah Jodhpur, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Jambaji Temple, Nai Sarak dan Shri Ganesh Temple. Pasar Sojati Gate dan Kuil Mata juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Jodhpur Junction sejauh 24 minit berjalan kaki.

The Fern Residency Jodhpur Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 41 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 12 daripada 41 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 41 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 41 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 41 ulasan

7.0/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10

I like their Hospitality!
Menginap 2 malam pada Mac 2025

4/10

Exceptional dining experience at The Fern Jodhpur! The food was delicious, showcasing local flavours, and the service was outstanding, special mention Ms Sushma & Mr Vishwas were great, Also to add Ms Rashmi at the front desk is a true ambassador of the property, The property needs to work on its maintenance and cleanliness. The furniture and other fixture are poorly maintained . the bathrooms ,window panes, are dirty. The corners have cobwebs and dirt is showed under the bed, The management needs to work on the same to give their customers a better experience
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10

Excellent staff with great kindness from beginning to the end ! At reception Rajni was so professional and helped us plan our days and guided us through out. We could not see a single mood swings ! Wow 👌 Chef “Santos” prepared our dinner with excellent taste! He was very particular to ask if we wanted something else or we would like to have our half board differently prepared. He was genuinely open minded to satisfy us ! Sushma from Darjeeling working as waitress was just a wow ! She was sooo professional and at the same time very private with without crossing her profession! This girl will go very far in her career! The waiter (do not remember his name unfortunately but he was from Varanasi was sooo helpful and nice to us. His boy like cuteness made us fall for this guy. He totally went out of his way to help us out ! The only thing we were disappointed with was the water system was very poor and needs huge maintenance. We complained every day and they fixed it temporary but after a couple of hours same problems. Another we were not satisfied with is the poor WiFi why I couldn’t work as planned. Even the staff had issues with poor WiFi that much so they hardly were able to charge our credit cards without trying over and over again.
Menginap 6 malam pada Nov 2024

6/10

The room was not very clean. I expected better from a hotel that claimed themselves as 4 star. Service was very poor, had to wait for an hour just for tea packet to the room. There needs to be more attention to detail while cleaning the room and bathroom. Not worth the price paid.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10

Menginap 2 malam pada Jun 2024

2/10

Menginap 3 malam pada Jan 2024

8/10

This is nice hotel with excellent rooms facing the city. My windows were facing the palace of Jodphur but they were very dirty. There is a good restaurant but if you want bottled water you have to pay cash. For some reason I don't understand why they can't charge to the room. The staff is very polite and try to solve issue. The WI-FI is very slow and it drops every 5-10 minutes. However, in my case they gave me access to another wi-fi network and this solved the problem. You need to ask however.
Menginap 4 malam pada Nov 2023

8/10

Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10

The Manager Mr Bharat was very professional and caring the breakfast buffet was great and the staff was very responsive . I left behind a pearl necklace which they mailed back to me it was of no intricate value but was a gift from family and this priceless which was recognized and I was accommodated. Near the airport and not far from shopping. Great value
Menginap 1 malam pada Sep 2023

6/10

The property did not have sufficient parking, They did not have parking inside the hotel which would have been safe. When asked "is my car safe" they said yes we have cameras. What if you have cameras but my car got stolen how will the cameras actually stop my car from being stolen? The property overall was very okaish according to price that was paid. super slow service, bathroom shower door literally fell on me. Pathetic services.
Menginap 1 malam pada Jan 2023

10/10

Food (Dinner and Breakfast) was really good. Staff was welcoming and explained all pricing and charges while checking in.

2/10

First of all this property is placed in a dirty location. The experience started at reception where no one available to take the luggage and the person who came to received lugguage asked me "Aap adha saman lelo baki main leta hue" in a rude way. 2. I paid extra money for an additional mattress. After calling 5 times & then fighting with reception, I got the extra mattress after 3 hrs almost at 10:30 PM. 3. I had charges for breakfast approx 2000/-. When I asked them to get my breakfast parcel i.e. 4 Sandwiches, they just handed over me 4 half pieces of sandwiches. 4. Only one small lift works, which increases wait time by minimum 5 mins. 5. Overall worst experience after paying a huge amount for a booking.

6/10

Poorly maintained property,not clean and linen were dirty. Not worth it compared to other places
Menginap 1 malam pada Nov 2021

2/10

Worst hotel of my trip. Washrooms are so small and dirty. Even rooms are stinky.
Menginap 1 malam pada Apr 2021

8/10

Menginap 2 malam pada Mac 2020

2/10

Menginap 4 malam pada Feb 2020

2/10

Everything disappointing room food everything too bad
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10

Food, service, rooms, location etc and so on and so on
Menginap 2 malam pada Dis 2019

2/10

Das Hotel verdient keine 3 Sterne. Wir haben 2 Club Zimmer mit Zugang zur Club Lounge gebucht, diese sollte den Zugang zur Business Lounge ermöglichen, die es wohl noch nie gegeben hat und Zimmer mit Sicht auf das Fort, das wir auch nicht erhielten. Morgens gab es kein warmes Wasser und kein Druck, somit mussten wir den Tag schön erfrischt starten. Das Frühstück ist sehr übersichtlich und für Europäer fast nichts kontinentales ausser Toast und undefinierbare Marmelade. Als Entschädigung für die überbezahlten Zimmer hat man uns ein Abendessen geboten, dass vom Chef persönlich zubereitet wurde (5 Gänge) vom Feinsten. Der Chef war bereits Koch auf der Princess Cruise Line und hat das Dinner mit sehr viel Liebe und Phantasie zubereitet. Ein riesen Lob darauf. Er hat damit etwas von der schlechten Hotel Qualität wett gemacht
Menginap 2 malam pada Nov 2019

10/10

Nice clean amenities!
Menginap 1 malam pada Jan 2019

4/10

Menginap 2 malam pada Dis 2018

8/10

The hotel was nice and clean, very comfortable bed and tea and coffee in the room. The only downside was the 6am dance music wake up call from the gym and building works. The pool needed a net over to stop it being used as a pigeon watering station. The food was excellent and staff very helpful.
Menginap 3 malam pada Dis 2018

2/10

Menginap 2 malam pada Dis 2018

6/10

Good location but average hotel
Menginap 1 malam pada Nov 2018

2/10

Menginap 1 malam pada Sep 2018