Bawarri Haveli

Hartanah 3.5 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Jodhpur dengan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Bawarri Haveli

TV LED, filem tayangan pertama, pembesar suara pintar
Teres/patio
Restoran
Deluxe Double Room, 1 Katil Raja (King) | 1 bilik tidur, cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium
Pancuran mandi, hulu semburan mandi hujan, pengering rambut

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Bar
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma
  • Restoran
  • Perkhidmatan perniagaan

Pilihan bilik

Deluxe Double Room, 1 Bedroom

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Katil sofa
Bilik tidur berasingan
  • 4 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Menu bantal
Katil sofa
  • 3 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Bajarang Colony, Golnadi , Umaid Chowk, Jodhpur, RJ, 342001

Tempat berdekatan

  • Jaswant Thada - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Kubu Mehrangarh - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Jam Ghantaghar - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Nai Sarak - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Istana Umaid Bhawan - 6 min memandu - 4.2 km

Bergerak

  • Mahamandir Station - 9 minit memandu
  • Jodhpur (JDH) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Indigo Restaurant - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Baradari - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Jhankar Choti Haveli - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Omelette Shop - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Indique - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Bawarri Haveli

Hotel terletak di Gulab Sagar
Anda boleh menantikan taman, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar di Bawarri Haveli. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan dan restoran, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti).
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
  • Dewan bankuet dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua 50 bilik dihias secara berasingan mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan filem tayangan pertama, dan juga sentuhan bermakna seperti menu bantal dan pembesar suara pintar.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Sistem pemanasan kawalan suhu dan kipas siling
  • Cadar kapas Mesir dan katil sofa
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan sabun
  • TV LED dengan perkhidmatan penstriman, saluran kabel dan filem tayangan pertama
  • Pembesar suara pintar, setiap hari dan kerusi meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak motosikal sahaja di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil sofa dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Katil sofa
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Sabun
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem tayangan pertama
  • Pembesar suara pintar
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV LED dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Kipas siling
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 11:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 11:30
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Bayaran spa: INR 2000 seorang, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 700 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: INR 700 (sehala), (berumur sehingga 11 tahun)
  • Bayaran dobi: INR 60 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini hanya menerima wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah AJTPR5175M

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Jodhpur
Bawarri Haveli Hotel
Bawarri Haveli Jodhpur
Bawarri Haveli Hotel Jodhpur

Soalan lazim

Adakah Bawarri Haveli mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Bawarri Haveli?

Parkir motosikal sahaja.

Apakah masa daftar masuk di Bawarri Haveli?

Masa mula daftar masuk: 11:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Bawarri Haveli?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Bawarri Haveli memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR700 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Bawarri Haveli?

Terletak di Gulab Sagar, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Rao Jodha Ji Statue dan Jaswant Thada. Kuil Chamunda Mata dan Perigi Bertangga Toorji juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Mahamandir Station sejauh 26 minit berjalan kaki.

Bawarri Haveli Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 2 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 2 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 2 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

10/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Hasan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Santhosh, Chennai

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Dis 2024