Best Western Kamala Jimbaran

Hartanah 3.5 bintang
Hotel dengan sarapan percuma, 4-minute walk to Taman Kebudayaan Garuda Wisnu Kencana

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Kolam
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM152
RM185 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Nov - 19 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen), Smoking, Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 46 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking, Balcony (Shower Only)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double), Smoking, Balcony (Shower Only)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking (Shower Only)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Smoking, Balcony (Shower Only)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Balcony (Shower Only)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 50 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Room, 1 Katil Ratu (Queen), Smoking, Balcony (Shower Only)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 50 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 50 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking (Living Room)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • 59 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
JL Raya Uluwatu 88X, Jimbaran, Bali, 80361

Tempat berdekatan

  • Taman Kebudayaan Garuda Wisnu Kencana - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Sidewalk Jimbaran - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Universiti Udayana - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Samasta Lifestyle Village - 3 min memandu - 2.3 km
  • Pantai Jimbaran - 3 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Chatime Jimbaran - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Circle K - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪NGEMIL eat and brew - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Warung Mak Jo - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Jinjeroot Coffee & Leather Goods - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Best Western Kamala Jimbaran

Hotel berdekatan Taman Kebudayaan Garuda Wisnu Kencana
Terletak berdekatan Samasta Lifestyle Village dan New Kuta Golf, Best Western Kamala Jimbaran menyediakan sarapan bufet percuma, majlis makan percuma dan teres. Masakan tempatan dan antarabangsa restoran di tapak, Kamala Restaurant, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada taman dan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan TV di lobi
  • Surat khabar percuma, stesen komputer dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua 120 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV LED dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, peti sejuk dan katil bayi/kot (surcaj)

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:30 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Majlis makan pengurus percuma (hari terpilih)

Restoran di tapak hartanah

  • Kamala Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak IDR100000.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 250000 setiap kenderaan
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: IDR 100000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan We Care Clean (Best Western)
Nombor Pendaftaran Hartanah 8120001991394

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Best Western Kamala Jimbaran Hotel
Best Western Kamala Hotel
Best Western Kamala
Best Kamala Jimbaran Jimbaran
Best Western Kamala Jimbaran Hotel

Soalan lazim

Adakah Best Western Kamala Jimbaran mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Best Western Kamala Jimbaran?

Setakat 14 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Best Western Kamala Jimbaran pada 18 Nov 2025 bermula serendah RM 152.48, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Best Western Kamala Jimbaran mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Best Western Kamala Jimbaran?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Best Western Kamala Jimbaran?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Best Western Kamala Jimbaran?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Best Western Kamala Jimbaran memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR250000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Best Western Kamala Jimbaran?

Terletak di Jimbaran, hotel ini sejauh 0.2 mi (0.3 km) from Taman Kebudayaan Garuda Wisnu Kencana dan 1.6 mi (2.5 km) from Samasta Lifestyle Village. New Kuta Golf dan Pantai Balangan juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.

Ulasan

Best Western Kamala Jimbaran Ulasan

8.0

Sangat Baik

8.2

Kebersihan

6.4

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.0

Mesra alam

8.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 27 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 27 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 27 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 27 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 27 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

ANGEL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Soichiro

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
kindness
Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Tan Jie Yi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
stayed 2 nights for a solo work trip, thankful for a clean, comfy room and friendly staff! was also lucky to get a top floor room in the corner so the lack of soundproofing wasn’t an issue for me. Location wise there’s nothing much around the area.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
It’s a clean nice room. The shower drain was very slow and over flowed. I would not stay there again for one reason alone. I could clearly hear the people talking in the next room. It’s not a good place if you want privacy.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Aron

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

T

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Amazing

It was amazing ... finally i found the place to stay in bali ... house keeping guys were very friendly and efficient
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

kyung

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean, cosy rooms, friendly staff, excellent location fairly close to beaches and very close to atm and shops
Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Leo, Toronto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Best managers. Very friendly and helpful. Under them the best staff. I had some food stuck in my throat the staff looked after me and were going to call Dr. I didn’t need one but their concern was very nice. And appreciated
Menginap 5 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

Valentin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Die Unterkunft war sauber und gut gelegen. Supermärkte und Restaurants sind ein paar Schritte weiter. Dss Personal ist super freundlich und zuvorkommend. Einziges Manko: die Klimaanlage im Zimmer funktioniert nicht, sodass ea schon sehr sehr warm wird.
Menginap 3 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nice hotel but on a busy road. require car or taxi to travel to the nears beach.
Menginap 10 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

yun fen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

推薦入住的方便住宿。

服務人員態度超好,飯店外店家超多,小吃林立,離神鷹廣場非常近,可惜早餐選擇較少。
Menginap 2 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

adrian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel for overnight stay

Good clean hotel in central Jimberan area We were visiting family staying close by Nice for a stay like this - not really suitable for a holiday stay for multiple days. Breakfast fairly basic also
Menginap 2 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Gio, Piedimonte Etneo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very Friendly staff behind the reception

Receptionists are helpful, kind, welcoming and efficient. Rooms are spacious and clean. Bed is very comfortable and smell clean. AC is working perfectly. Breakfast is various and food is excellent. Restaurant staff are ready to order you extra food if you like (omelette and others) Swimming pool is clean and inviting.
Menginap 2 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Hary

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Always the best hotel which i spend the night. Love his food, room space and many thing
Menginap 1 malam pada Jun 2018

6/10 Boleh diterima

Trevor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Staff good facilities could improve

Stay was Ok in terms of staff but location was not conducive for tourists. Lacked a few basic services such as no ironing board and iron left in the room (though available on request), something I do not recall from any other hotel I have stayed in over past 10 years.

10/10 Cemerlang

Anne-Gaëlle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

très très bien

Hôtel magnifique, tout neuf, chambre vriament dignes d un 4 étoiles, accueil parfait, check out idem. Equipe du room service adorable. idem front office. Vriament tous mes encouragement. rapport qualité prix incroyable, pourvu que les tarifs n augmentent pas ! Attention : le house keeping laisse à désirer. il faut faire attention car si ça commence comme cela, ça peut très vite ternir la réputation d un hôtel ( café usager pas remplacé , sol qui colle, oublie de serviette de toilette, j ai du descendre mouillée a minuit à la réception car je n avais rien pour m essuyer ! Seul service selon moi où il faut être plus vigilant . Sinon. TOP TOP ! Bravo

10/10 Cemerlang

Jan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent Hotel on a Busy Street

Service, comfort, and facilities are all excellent at this well-maintained hotel. It has everything we wanted, and it was a superb value. It is, however, on a very busy street, making it an island of serenity amid too much traffic and chaos.
Menginap 3 malam pada Feb 2018

6/10 Boleh diterima

Tsuneo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

騒音

ホテルのマネージメントとは直接関係ないですが、周辺の民家のニワトリと犬が1日中鳴き続けとても煩かった。
Menginap 2 malam pada Feb 2018

8/10 Baik

Rafaela, Melbourne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel and staff, away from the city though

Everything was great except that I spent a lot of money in taxis and transportation, because its away from all. At least you are only looking to chill at the hotel, you need to consider this hotel location.
Menginap 5 malam pada Jan 2018