Mir Guesthouse

Hartanah 2.0 bintang
Hostel pantai yang terdapat kedai kopi atau kafe dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Mir Guesthouse

Wi-fi percuma
Bahagian luar
Bahagian luar
Tempat makan luar
Sarapan dengan fi

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Dapur
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Deluxe Single Room

  • Boleh menampung 1

Private Room (for 2)

  • Boleh menampung 2

Female Dormitory (one person)

  • Boleh menampung 4

Male Dormitory (one person)

  • Boleh menampung 4

Friends Room (4 people)

  • Boleh menampung 4

Three-Bedroom Apartment

  • Boleh menampung 8

Two-Bedroom Apartment

  • Boleh menampung 5
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
4, Yongdam-ro 7-gil, Jeju City, Jeju, 63152

Tempat berdekatan

  • Dragon Head Rock - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Astaka Jeju Gwandeokjeong - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Tapdong Beach Plaza - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Pasar Dongmun - 2 min memandu - 2.2 km
  • Terminal Feri Jeju - 3 min memandu - 3.2 km

Bergerak

  • Jeju (CJU-Lapangan Terbang Antarabangsa Jeju) - 8 minit memandu

Restoran

  • ā€Ŗģ•™ėšœģ•„ė„¤ķŠø - ‬6 min berjalan kaki
  • ā€Ŗģž„ģ„±źµģž - ‬8 min berjalan kaki
  • ā€Ŗģž„ģ„±ė°˜ģ  - ‬8 min berjalan kaki
  • ā€Ŗģš©ė‹“ģƒźµ­ģˆ˜ - ‬3 min berjalan kaki
  • ā€Ŗģˆœģˆ˜ķ•œė‘ ė¹„ - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Mir Guesthouse

Hostel berdekatan Dragon Head Rock
Terletak berdekatan Astaka Jeju Gwandeokjeong, Mir Guesthouse menyediakan sarapan Eropah percuma, teres dan kedai kopi/kafe. Sebagai tambahan kepada taman dan bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Sarapan (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan stesen komputer
  • Kakitangan berbilang bahasa, tempat simpanan bagasi dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Mir Guesthouse disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Dapur berkongsi/bersama dan atas dasar terhad

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan lanjutan percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan tersedia dengan bayaran
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe

Kemudahan

  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (ketersediaan terhad)

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pelantar laluan/sesiaran
  • Di teluk
  • Taman
  • Teres

Lain-lain

  • Dibina pada 2014
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Pancuran mandi

Makanan dan minuman

  • Akses dapur berkongsi

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Ruang tamu

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:30 - 23:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak berumur 9 dan ke bawah tidak dibenarkan berada di hartanah ini; semua tetamu yang berumur lebih daripada 9 adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Kanak-kanakĀ berumurĀ 9 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini

Penarafan kebangsaan

Demi manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Mir Guesthouse Hostel Jeju
Mir Guesthouse Hostel
Mir Guesthouse Jeju
Mir Guesthouse
Mir Guesthouse Hostel
Mir Guesthouse Jeju City
Mir Guesthouse Hostel/Backpacker accommodation
Mir Guesthouse Hostel/Backpacker accommodation Jeju City

Soalan lazim

Adakah Mir Guesthouse mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Mir Guesthouse?

Letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Mir Guesthouse?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00.

Apakah masa daftar keluar di Mir Guesthouse?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Mir Guesthouse?

Terletak di tengah-tengah Bandar Jeju, hostel pantai ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Dragon Head Rock dan Astaka Jeju Gwandeokjeong. Pantai Iho dan Jeju Dinosaur Land juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Ulasan

Mir Guesthouse Ulasan

8.8

Cemerlang

9.2

Kebersihan

8.4

Lokasi

9.0

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 34 daripada 72 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 31 daripada 72 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 72 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 72 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 72 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Het is super dichtbij het vliegveld. Ideaal en personeel is super vriendelijk, alles netjes en ze bieden gratis toiletartikelen aan + ontbijt.
Menginap 5 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

granger

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ģˆ™ģ†Œė„ ģ „ė°˜ģ ģœ¼ė”œ 정말 ź¹Øė—ķ•˜ź³  ģ§ģ›ė¶„ė“¤ė„ 모두 ģ¹œģ ˆķ•˜ź³  ģ¢‹ģ•˜ģŠµė‹ˆė‹¤ ģœ„ģ¹˜ė„ ė²„ģŠ¤ķƒ€ź³  ģ“ź³³ģ €ź³³ ė‹¤ė‹ˆźø° ģ¢‹ģ•˜ģ–“ģš”
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

MINJI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

가격 ėŒ€ė¹„ ėŒ€ė§Œģ”±ķ•œ ģ‹œģ„¤ģž…ė‹ˆė‹Ø

ģ‹ ģ‹ź±“ė¬¼ė”œ 아주 ź¹”ė”ķ–ˆģ–“ģš”. ģ—„ģ²­ ķ‘¹ģ‹ ķ‘¹ģ‹ ķ•œ ė§¤ķŠøė¦¬ģŠ¤ėŠ” ģ•„ė‹ˆģ§€ė§Œ ģž˜ė§Œ ķ–ˆģ–“ģš”! ģ—¬ģžģˆ™ģ†Œź°€ ź°€ģž„ ģœ—ģøµģ— ģžˆģ–“ģ„œ ģ™”ė‹¤ź°”ė‹¤ķ•˜źø°ź°€ 씰금 ź·€ģ°®ģ€ 점..(ģ—˜ė ˆė² ģ“ķ„°ź°€ ģ—†ģ–“ģš”( ģ”°ģ‹ģ—ėŠ” 그냄 빵과 ģž¼. 섬스? 별 źø°ėŒ€ ģ•ˆ ķ•˜ģ‹œėŠ” 게 ģ¢‹ģ•„ģš”. ģ‹œģ„¤ģ€ ź¹”ė”ķ•˜ź³  각 ģ¹ØėŒ€ė³„ė”œ ģ”°ėŖ…ė„ ģžˆź³ , ģ²œģž„ ė†’ģ€ ģ ģ“ 묓지 ė§ˆģŒģ— ė“¤ģ—ˆģ–“ģš”.
Menginap 1 malam pada Nov 2018

10/10 Cemerlang

YOO HEE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

jang su

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ź¹”ė”ķ•˜ź³  ė§Œģ”±ģŠ¤ėŸ¬ģ› ģŠµė‹ˆė‹¤

ģˆ™ģ†Œź°€ 매우 ź¹”ė”ķ•˜ģ˜€ģŠµė‹ˆė‹¤ 2층에 ģŒģ‹ė„ ėØ¹ģ„ 수 ģžˆģ—ˆź³  3층에 ģ±…ė³¼ģˆ˜ ģžˆėŠ”ź³³ė„ ģž˜ ė˜ģ–“ ģžˆģ—ˆģŠµė‹ˆė‹¤
Menginap 2 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Tan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
New to bus stop and 7-11. Staff is very accomdating
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Yuen Ching

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Hyun-keun

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ź¹”ė”ķ•˜ź³  ģ¢‹ģ•˜ģ–“ģš” ģ¹œģ ˆė„ ķ•˜ģ‹œź³ ...
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

koochul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

HORDON

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

머묓넓기 ķŽøķ•œ ź³³

ģ •ź²°ķ•˜ź³  ģ”°ģ“ķ•œ ģˆ™ģ†Œģž…ė‹ˆė‹¤. ģ£¼ė³€ģ˜ ė¹„ģƒģ—…ģ ģø ģ‹ė‹¹ė“¤ģ“ 적지 ģ•Šģ€ ź²ƒė„ ģž„ģ ģ¤‘ģ˜ ķ•˜ė‚˜ģ£ 
Menginap 1 malam pada Nov 2018

4/10 Lemah

Mah, Singapore

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
very late check, close to 11pm.. but staff attitude was very bad, no smile throughout..
Menginap 1 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Jeong Jin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

걓축가가 ģ§€ģ€ ź²Œķ•˜!

ė¬øķ›ˆ 걓축가가 ķ•œ ģž‘ķ’ˆģ“ė¼ ź°€ė“¤ėŠ”ė° ģ˜„ķƒ‘ź³¼ ģøķ…Œė¦¬ģ–“ ź³µź°„ģ€ ģ¢‹ģ•„ģš”! ź·øėŸ°ė° ė°©ģ“ 씰금 ģž‘ģ•„ģ„œ ģ¹œźµ¬ė“¤ģ“ė‚˜ ķ•˜ė£Ø ģ“ķ‹€ģ •ė„ ėØøė¬¼źø°ėŠ” ģ¢‹ģ„ė“Æć…‹
Menginap 1 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

maria, hk

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ę•“é«”äøéŒÆ

čæ‘ęµ·é‚Šļ¼ŒęÆę—„éƒ½åÆä»„ę•£ę­„ć€‚åœ°ę–¹ä¹¾ę·Øļ¼Œč€Œäø”åŒęˆæäŗ¦å¾ˆå‹å–„ļ¼ŒåÆä»„čŖč­˜å¾ˆå¤šę–°ęœ‹å‹ć€‚äŗ¤é€šäøå¤Ŗę–¹ä¾æļ¼Œå·“å£«ę¬”ę•øå¤Ŗå°‘ļ¼Œä½†ę‡‰č©²ę˜Æę•“å€‹ęæŸå·žēš„ęƒ…ę³ć€‚ā˜ŗļøā˜ŗļøā˜ŗļø
Menginap 5 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great!

ė°©ģ“ ė‹¤ģ†Œ ģ¢źø“ķ–ˆģ§€ė§Œ, ģ²­ź²°ė„, ģ•„ģ¹Øģ‹ģ‚¬, ź³µķ•­ź¹Œģ§€ 근접성, ģš©ė‘ģ•” 산책에 ģš©ģ“, ķ•Øź»˜ ė°©ģ„ ģ““ ģ—¬ķ–‰ź°ė“¤ź³¼ģ˜ ėŒ€ķ™” 등 ėŖØė“  ź²ƒģ“ 매우 만씱스러욓 ģˆ™ģ†Œģ˜€ģŠµė‹ˆė””!
Menginap 1 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Staff at desk was so amazing - helped us catch an early morning taxi to hotel so she was a hero. Clean, good kitchen area. Didn’t stay for breakfast but we’re glad that it was an option.
Menginap 1 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

SHU CHEN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2018

10/10 Cemerlang

eugenia, hk

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
this is a very good guesthouse. the staffs are nice and helpful, the rooms are clean and tidy. I probably go and stay there again if I travel to jeju again
Menginap 4 malam pada Jun 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2018

8/10 Baik

natalie, hong kong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
good tidy staff is polite near bus stops can make breakfast by ourselves
Menginap 4 malam pada Apr 2018

8/10 Baik

Seol Hee

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

공항 근처 ź“œģ°®ģ€ ź²ŒģŠ¤ķŠøķ•˜ģš°ģŠ¤

ź±“ė¬¼ģ“ ģ˜ˆė»ģš”. 4ģøģ‹¤ģ€ 비좁긓 ķ•œė° ģ¹œźµ¬ė“¤ė¼ė¦¬ ź°™ģ“ 오멓 별 문제 ģ—†ģ„ 것 ź°™ģ•„ģš”. ģš©ė‘ģ•”ģ—ģ„œ ź°€ź¹ź³  주변에 ķŽøģ˜ģ , ģ‹ė‹¹ 등 ķŽøģ˜ģ‹œģ„¤ģ“ ė§Žģ•„ģš”.