Hibis Hotel Devi Grand - Katra

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan taman air percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hibis Hotel Devi Grand - Katra

Mandi awam
Lobi
Sarapan dihidangkan, masakan vegetarian, tepi kolam
Depan hartanah - siang/malam
Lobi

Ulasan

5.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Tab Panas
  • Spa
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Hibis Shrine View

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Hibis Club Suite

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Hibis Valley View

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Hibis Family Club Suite

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double), 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Hibis Executive Room

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Reasi, Hibis Hotel Devi Grand - Katra berada di pergunungan. Kuil Vaishno Devi Mandir dan Akhnoor Fort merupakan tempat menarik tempatan dan keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Taman Shalimar dan Baba Sihad Waterfall.
Peta
Near Toll Barrier, Reasi Road, Reasi, Jammu and Kashmir, 182301

Tempat berdekatan

  • Kuil Raghunath - 1 min memandu - 1.5 km
  • Taman Shalimar - 2 min memandu - 1.9 km
  • Kuil Deva Maai - 6 min memandu - 4.8 km
  • Aadhkuwari Mata Gufa - 11 min memandu - 4.5 km
  • Kuil Raghunath - 39 min memandu - 44.8 km

Bergerak

  • Stesen Kereta Api Shri Mata Vaishno Devi Katra - 5 minit memandu
  • Jammu (IXJ-Satwari) - 82 minit memandu

Restoran

  • ‪Madhuban Restaurant - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - ‬13 min memandu
  • ‪manoranjan vaishno dhaba - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Krishna chand Non-veg Dhaba - ‬16 min memandu
  • Saket

Tentang hartanah ini

Hibis Hotel Devi Grand - Katra

Mewah bagi hotel mesra keluarga di pergunungan
Anda boleh menantikan akses taman air percuma, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang dan mandian awam tertutup (tiada mata air mineral) di Hibis Hotel Devi Grand - Katra. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap dan nikmatilah urut, rawatan badan atau Refleksologi. Masakan vegetarian restoran di tapak, Harvest Gold, menampilkan lokasi di tepi kolam dan sarapan. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kedai mudah beli dan majlis makan percuma setiap hari.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan gelongsor air
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), penjagaan anak yang dipantau (surcaj) dan surat khabar percuma
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, tempat simpanan bagasi dan Bilik rawatan urut
  • Bantuan pelancongan/tiket, perkhidmatan rencam dan gril barbeku
Ciri-ciri bilik
Semua 72 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, dan juga sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi rendaman dalam
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Balkoni, tempat duduk berasingan dan tempat makan berasingan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Harvest Gold

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 tab panas
  • Beli-belah
  • Bilik wap
  • Gelongsor air
  • Kelab kanak-kanak
  • Kelab kesihatan
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman air percuma
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Akses taman air percuma
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur berasingan
  • Gelongsor air
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kelab kanak-kanak (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk atas permintaan
  • Ruang makan dalam bilik yang berasingan
  • Ruang tamu
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 232 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Gril barbeku
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Mandian awam tertutup (tiada mineral)
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan Ayurveda
  • Refleksologi
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan sukan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2006
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Seni bina Beaux Arts

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar Frette Itali
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk atas permintaan
  • Ruang makan berasingan

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Ruang tamu
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 3000 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 5 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam spa manakala tetamu di bawah 12 tahun hanya dibenarkan masuk dengan pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

HOTEL DEVI GRAND Katra
HOTEL DEVI GRAND
DEVI GRAND Katra
DEVI GRAND
Hotel Devi Grand
Devi Grand Hibis Katra
Hibis Devi Grand Katra Reasi
Hibis Hotel Devi Grand - Katra Hotel
Hibis Hotel Devi Grand - Katra Reasi
Hibis Hotel Devi Grand - Katra Hotel Reasi

Soalan lazim

Adakah Hibis Hotel Devi Grand - Katra mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Hibis Hotel Devi Grand - Katra mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Hibis Hotel Devi Grand - Katra?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hibis Hotel Devi Grand - Katra?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hibis Hotel Devi Grand - Katra memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR3000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hibis Hotel Devi Grand - Katra?

Hotel mesra keluarga di Reasi ini terletak di pergunungan, dalam jarak 1 bt (2 km) dari Kuil Raghunath dan Taman Shalimar. Krimchi Temples adalah 1.9 bt (3 km) jauhnya. Stesen Kereta Api Shri Mata Vaishno Devi Katra sejauh 23 minit berjalan kaki.

Hibis Hotel Devi Grand - Katra Ulasan

Ulasan

5.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 10 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 10 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 10 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 10 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 10 ulasan

5.6/10

Kebersihan

6.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Venkata

Menginap 2 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Manveer

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
2 star
Menginap 1 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Gregory

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The hotel was horrible! Food was not good. The rooms were bad. Some of the staff were nice. There was construction going on everywhere.
Menginap 2 malam pada Apr 2019

4/10 Lemah

rajiv

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

MER JIGNESH

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

very nice

very nice friendly

8/10 Baik

ANIL KUMAR, Gurgaon

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Staff cordial. Room needs some done up there was no wi fi in room. Even in reception area it was slow

2/10 Teruk

AC, Houston, USA

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Disgusting bathrooms, bare rooms. disappointing br

This hotel should be taken off the Expedia website. The facilities provided in the rooms were of a 2 star category.

4/10 Lemah

pratap, sgp

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Hotel is reasonable but Internet issue

Hotel is good but you will need Internet as mobile network is not available. For Internet we need to sit in lobby and it's very slow. Good part is they provide taxi for free to local market and railway station drop.

4/10 Lemah

Kyaw, UK

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not worth staying.

Service is not good and staff do not speak English as they described on website. Staff do not pay attention to guest and put the phone down on guest when asked for service and did not explain in English. Checked in late on 20th Oct night and room phone was not working to ask for service or to report faults. No hot water and wifi in the room was available with broken drain pipe under the sink. Room TV reception is bad analogue signal and not international news channels. Old style AC has no cover panel. Reported these faults next day morning again before going out. Found that problems were still not fixed when returned at night back to hotel after exhausting trip. Again unattentive staff who couldn't speak English and have no proper manner to treat guests.

10/10 Cemerlang

Anil, Nahan HP

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

wow experience

Enjoyed the trip..perfect ambience..co operating staff..worth visiting next time