Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Gorakh Haveli





Ulasan
7.0 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM101
RM113 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Ogo - 31 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room (A/C)

Standard Room (A/C)
Sorotan
Penyaman udara
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Katil busa memori
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Meja
Standard Room (NON A/C)
Sorotan
Penyaman udara
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Katil busa memori
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Near Fort First Gate, Dhibbapara, Jaisalmer, Rajasthan, 345001
Tentang hartanah ini
Gorakh Haveli
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 700 setiap kenderaan (sehala)
- Bayaran haiwan kesayangan: INR 500 setiap haiwan kesayangan, sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Gorakh Haveli
Gorakh Haveli Hotel
Gorakh Haveli Hotel Jaisalmer
Gorakh Haveli Jaisalmer
Gorakh Haveli Hotel
Gorakh Haveli Jaisalmer
Gorakh Haveli Hotel Jaisalmer
Soalan lazim
Gorakh Haveli Ulasan
Ulasan
7.0
Baik
6.8/10
Kebersihan
7.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
27 Jul 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
meritxell
19 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wonderful place
meritxell
Menginap 1 malam pada Jan 2019
6/10 Boleh diterima
Deepak
28 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Deepak
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Tushar
28 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good location with excellent staff
Tushar
Menginap 2 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
Sarang, Pune, Maharashtra
6 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Best location, Huge rooms, Helpful Staff
Sarang
Menginap 1 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Johanne, Paris
20 Nov 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel très bien situé.
Johanne
Menginap 2 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Mario
19 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mario
4/10 Lemah
Louise
8 Feb 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel pas propre
Louise
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
14 Feb 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ジャイサルメール城すぐそばのホテル
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
2 Jan 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
staff was not co operative
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
9 Nov 2015
accueillant
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Abhi, Jodhpur, Rajasthan, India
26 Dis 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik