Hotel Ramsingh Palace

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Jaipur yang terletak di sekitar Taman Bani terdapat letak kenderaan valet percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Ramsingh Palace

Teres/patio
Tempat makan luar
Bahagian luar
Deluxe Double Room | Peralatan tempat tidur premium, dihias secara berasingan
Meja sambut tetamu

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Gim
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Double Room

Sorotan

Balkoni
Halaman
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room

Sorotan

Balkoni
Halaman
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Bilik bercantum tersedia
  • 19 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
B-2, Hathi Babu Ka Bagh, Kanti Nagar, Banipark, Station Road, Jaipur, Rajasthan, 302 016

Bergerak

  • Stesen Metro Sindhi Camp - 6 minit berjalan kaki
  • Chandpole Station - 16 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 33 minit memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Ramsingh Palace

Mewah bagi hotel berdekatan Hawa Mahal
Di Hotel Ramsingh Palace, anda boleh menantikan teres, perpustakaan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Sebagai tambahan kepada gimnasium dan pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), pengangkutan ulang-alik stesen kereta api percuma dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, perkhidmatan perkahwinan dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan tempat duduk berasingan, serta manfaat seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Laman persendirian, tempat duduk berasingan dan tempat makan berasingan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: INR 150 hingga 200 seorang
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Pustaka
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Ruang makan dalam bilik yang berasingan

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Teres

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik lewat malam
  • Ruang makan berasingan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Meja
  • Perabot berasingan
  • Surat khabar harian percuma
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira INR 150 hingga 200 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 600 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Ramsingh Palace
Hotel Ramsingh Palace Jaipur
Ramsingh Palace
Ramsingh Palace Jaipur
Hotel Ramsingh Palace Hotel
Hotel Ramsingh Palace Jaipur
Hotel Ramsingh Palace Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah Hotel Ramsingh Palace mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Ramsingh Palace?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Ramsingh Palace?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Ramsingh Palace?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Ramsingh Palace memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR600 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Ramsingh Palace?

Terletak di Taman Bani, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Station Road, Jalan Sansar Chandra dan M.I. Road. Jalan Ajmer dan Ram Niwas Garden juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Metro Sindhi Camp sejauh 6 minit berjalan kaki dan Jaipur Metro Station sejauh 18 minit berjalan kaki.

Hotel Ramsingh Palace Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 29 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 29 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 29 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 29 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 29 ulasan

6.0/10

Kebersihan

6.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

Kiyoung

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Jacques

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Pleasant stay, excellent service

The service was excellent. We got help with every problem we had, eg. getting a SIM-card, leaving our luggage after check in, getting my friends shoes fixed, etc. We booked a day package from the hotel (incl. car). Our guide (Mahindra - hope I spell your name right) was excellent, he answered all our question about language, culture, history etc., he even cooked us his favourite meal (goat-stew) at night after finding out we would like to try real local cuisine. We really felt very welcome. The rooms could be improved, so could the cleanliness, however we found out that stainded bed-sheets is nothing uncommen in India. Also dont be fooled by toiletries, slippers or sound-proof rooms. Toiletries is a small hand soap, no slippers and the room was not sound-proof. The roof-top is really nice, we did however have to wait quite long for our breakfast (about 45min). So all in all we had a pleasant stay. I would come back as the service was really excellent but would hope the cleanliness picks up a little.
Menginap 3 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un cauchemard !

Arrivé à 17h30 à Jaidpur après une pénible journée de train, on trouve notre hôtel, pas trop loin de la gare comme prévu. L’hôtelier nous reçoit et nous dit qu'il n'y a plus de chambres disponibles... Nous avons déjà réservé mais il refuse de nous rembourser. Après une longue attente il propose de nous payer un taxi pour nous amener à un autre hôtel sois disant proche et équivalant au sien. Autre attente pour que le taxi arrive. Il nous ramène à un hôtel... le trajet est long, on s'éloigne de la gare, on s'éloigne du centre ville... on arrive à une zone lugubre de no man's land dans laquelle nous n'aurions jamais osé réserver un hôtel. On demande au taxi de nous ramener à l'hôtel précédent. Il refuse. On fini par prendre un rickshaw par nos propre moyens. Arrivé à l'hôtel on dit à l'hôtelier de nous rembourser, on a déjà trouvé d'autres hôtels en regardant par nous même avec notre téléphone. Il refuse toujours de nous rembourser. On arrive finalement à un compromis : il nous paye la somme correspondante a un hôtel que nous lui proposons. Bien sûr l'hôtel en question est moitié moins cher que le sien et il empoche la différence... sans aucune raison. Au contraire la logique voudrait qu'il nous dédommage pour les 3h perdu et la galère que nous avons subit... Merci de nous avoir prit notre argent sans raison! Merci pour cet accueil cauchemardesque!
Menginap 2 malam pada Feb 2018

2/10 Teruk

Neha

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pathetic

I couldn't able to stay in hotel ramsingh as per my booking done for the day Tuesday 5th dec. As it was under renovation and thet didnt even bothered to inform us regarding the same. We went there and they said they will refund the money back. Which i have not got yet. Its very irresponsible of the hotel as well as this site to harass a customer like this. I request you to refund my booking charges.
Menginap 1 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

G P

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

WILL GO AGAIN.

Value for money.
Menginap 1 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Schön und saubere Hotel gute Personal.

Schöne und suabere Hotel mit gutem Personal.nzd die Baustelle auf dem Dach nervt,. Aber Gott sei Dank haben die Arbeiter 17: 00 auch aufgehört.nix zu meckern

6/10 Boleh diterima

Joseph

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Nice hotel, shame about the people running it

The staff were clearly very unorganised and in the third attempt of trying to take additional details from us, including sensitive information, got very rude and abrupt. The hotel is in fine condition, the staff are terrible.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keselesaan bilik

We need hot water

There was no hot water in the room as boiler was not working. I heard it was the same for other room in same floor. Breakfast was prepared in a bit dirty kitchen. White eggs had black dots on them from something else... They need to clean kitchen properly! The reception was friendly and helpful. Location is OK, not far from train station. Quiet to sleep. I was charged for last night, though I paid for it. Hotels.com have not replied to my complaint. Ko

6/10 Boleh diterima

Tk, delhi

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Decent hotel with not so great facilities

You will find all the places near but with little more facilities added to this it can be a better place to stay.

6/10 Boleh diterima

kunal

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
decent

8/10 Baik

ANAND

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Ankit, New Delhi

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Avoid if u can

Not a very popular hotel, very hard to find. Took me an hour to search it, where it shud have taken hardly 10 minutes. Staff isnt the most courteous. Better hotels available in the vicinity.

4/10 Lemah

Harshit

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
the room was very suffocated....

8/10 Baik

Kaukab, Delhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Jaipur visit

It was pleasant stay in hotel Ram Singh Palace.

6/10 Boleh diterima

Senthil

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Average hotel at the city centre

The hotel was clean but do not have any elevator. The food is also pretty decent. The wifi didn't work at all.

2/10 Teruk

Julien, Mexico

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

NO recomendable...

Hotel perdido en el fondo de un callejón. El personal NO sabe NADA de la cuidad. No te pueden ayudar en NADA. Se parece que solo saben contestar: NO a cada pregunta...

8/10 Baik

Vishal, pune

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

excellent

i was there for 2 days it was good stay at ramsingh palace hotel. food is good but location bit in side the city

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

nice hotel

The hotel was nice. toilets were not very clean but ok. beds were really comfortable. staff was helpful

2/10 Teruk

Daoud ali, Kabul Afghanistan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very poor

Very bad experience in whole of my life

8/10 Baik

Soumen, Kolkata

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Soumen's visit to Hotel Ramsingh Palace.

Although the hotel was good the service was poor with lights not working and room not cleaned. moreover water was not flowing properly in the basin tap.

6/10 Boleh diterima

Nicolas, Paris

Pas si mal

En voyage "routard" en couple, hotel propre, personnel agréable et parle anglais, par contre dur à trouver et excentré des points historiques,

6/10 Boleh diterima

ps, pushkar

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Slept in my clothes

Was shown 2 rooms, picked the one with less stains on bed sheets. Because of camel fair it was priced higher, not sure how much a night is otherwise but it was definitely overpriced during camel fair. hot water has to be switched on/off outside of room every time. Location is good. restaurant upstairs is cheap and good with veg bufet although not much variety. view is nice from rooftop.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good option, value for money

Positive features: Very helpful staff, approachable to all known tourist destinations, nice rooms

8/10 Baik

Shiva, Bangalore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It is very well located very close to the bus station and railway station. Clean room, staffs are very very helpful. The arrangement of taxi for visiting other places was really good. Thanks to the overall team at Hotel Ramsingh Palace.