Comfort Inn Sapphire

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Hawa Mahal

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Comfort Inn Sapphire

Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik
Meja sambut tetamu
Bahagian luar
Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik
Bahagian dalam

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM294
RM330 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Jul - 18 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double), Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
C-5, New Colony, Near Panchbatti Circle, M I Road, Jaipur, Rajasthan, 302001

Tempat berdekatan

  • Bazar Bapu - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • M.I. Road - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Bazar Johri - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Hawa Mahal - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Istana Bandar - 2 min memandu - 1.8 km

Bergerak

  • Stesen Metro Sindhi Camp - 13 minit memandu
  • Badi Chaupar Station - 20 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Hotel Sweet Dream - Roof Top Restaurant - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Masala Chowk - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪BMB - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Garesh Restaurant - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Indian Coffee House - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Comfort Inn Sapphire

Hotel berdekatan Hawa Mahal
Pertimbangkan penginapan di Comfort Inn Sapphire dan manfaatkan sarapan bufet percuma, teres atas bumbung dan kedai kopi/kafe. Masakan antarabangsa kafe di tapak, Silver Cloud, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri, letak kenderaan valet dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), penjagaan anak/bayi (surcaj) dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • TV di lobi, surat khabar percuma dan perkhidmatan perkahwinan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan pendiangan, serta sentuhan bermakna seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV LED dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, setiap hari dan adapter/pengecas elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan lanjutan selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Silver Cloud
  • The Escape

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 149 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2016
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Pendiangan
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga; kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR800.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 800.00
  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 400.00 (dari 5 hingga 11 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 1500
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 600.00 (dari 5 hingga 11 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 700 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 800.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: PhonePe
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Choice)

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Comfort Inn Sapphire Hotel Jaipur
Comfort Inn Sapphire Hotel
Comfort Inn Sapphire Jaipur
Comfort Inn Sapphire Hotel
Comfort Inn Sapphire Jaipur
Comfort Inn Sapphire Hotel Jaipur

Soalan lazim

Adakah Comfort Inn Sapphire mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Comfort Inn Sapphire?

Setakat 10 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Comfort Inn Sapphire pada 17 Jul 2025 bermula serendah RM 294.36, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Comfort Inn Sapphire?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Comfort Inn Sapphire?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Comfort Inn Sapphire?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Comfort Inn Sapphire memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR700 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Comfort Inn Sapphire?

Terletak di Adarsh Nagar, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Muzium Pusat dan Hawa Mahal. M.I. Road dan Moti Dungari Temple juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Badi Chaupar Station sejauh 20 minit berjalan kaki dan Choti Chaupar Station sejauh 29 minit berjalan kaki.

Comfort Inn Sapphire Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 15 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 15 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 15 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 15 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 15 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Deep

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
They lied and told us that they did not receive payment from Expedia. We faced a lot of inconvenience and had to find another stay which wasted almost an entire day of ours. Comfort inn seemed very greedy for money and seemed like they sold our booking to someone else for more money. And front end staff and manager very very unhelpful.
Menginap 4 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Luis

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Apr 2023

2/10 Teruk

SANJOY

Menginap 2 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Gabriel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great value for the money.

The Comfort Inn Sapphire is a great Western-style hotel close to the old city of Jaipur and a relatively short tuk-tuk (auto rickshaw) ride away from the Amber Fort (we paid 200 rupees). In terrms of the room, the bed was comfortable, the AC worked great (offering relief from the extreme heat of Jaipur in May), the shower had solid pressure and heat, the hotel provided complimentary bottles of water daily, and, overall, made for an extremely clean, comfortable stay. The staff was accommodating, starting with offering us complimentary glasses of cold cola on arrival (perfect to settle the stomach). The desk staff also made change for us so we had smaller rupee notes and helped us order an Uber to the airport at the end of our stay. We visited several hotels in India during our trip and so sampled multiple hotel breakfasts. This breakfast had a larger proportion of Indian food as opposed to Western food, but the omelette satisfies and one of the servers, Ratan, was very friendly and eager to accommodate requests. All in all, great value for the money.

8/10 Baik

Melissa, Mx

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Hotel sencillo pero completo

Es un hotel limpio y agradable para solo llegar a dormir y dormir agusto. No es lejos de lo turistico sin embargo recomendamos mejor tomar tuc tuc, el personal es muy amable.
Menginap 1 malam pada Mac 2018

8/10 Baik

JULIE S

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

Adonis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very professional and hospitable stuff

Very professional and hospitable stuff. I would stay in this hotel again any day.
Menginap 3 malam pada Feb 2018

2/10 Teruk

Johann

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

worst hotel ever

The hotel is the worst we are ever been. We changed room one time and it was still so much noisy. I tried to get a refund but the manager of the hotel didn’t want. He even insultes me... He doesn’t know what services and hospitality mean. Please avoid its hotels for the better
Menginap 3 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

Dan and Annie, Perth Australia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel in middle of Jaipur

Great hotel which is great value for money! Location close to markets and an easy drive to Amber Fort. If you want any electronics Rayzer Plaza only 500 metres away! Staff very helpful and pleasant
Menginap 2 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

San, Bangkok

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Short trip in Jaipur

Hotel is excellent. I love the city. It’s so lively and beautiful
Menginap 1 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

MAHESH, MUMBAI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice Economy Hotel for business trip

Pleasing Experience. Good Staff. At reasonable distance from Airport. Nice Breakfast spread as well as dinner buffet. Keep it up.
Menginap 3 malam pada Nov 2017

10/10 Cemerlang

Francisco

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nuevo, moderno, agradable, y en el centro!!

Excelente hotel. Limpio, ordenado, agradable, cerca del centro... Increible!!
Menginap 1 malam pada Jul 2017

10/10 Cemerlang

Ella Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A gemstone!!!

We were welcomed by Ajay who was extremely kind and accommodated our early arrival. This hotel should be very proud of having an employee like him! :). The breakfast is delicious, especially the masala omelettes, the coffee and the potato curry!!! Everyone at this hotel is helpful and friendly. We had a paper delivered in the morning and the rooms were spotlessly clean. It's a nice little hotel and quite conveniently located (about 10 minutes rickshaw ride to the pink city).

6/10 Boleh diterima

Krista

Nice hotel, but inexperienced staff and no bar

Good location, good price, clean modern rooms and hotel. Food was OK but expensive. Most staff were very inexperienced and it was hard to communicate with most of them due to language barrier. They advertised on website that they have alcohol, a bar and a terrace-like club on roof top of hotel but none of that was ready when I arrived. I had to get beer and wine across the street at another hotel. Room temperature and water temperature was difficult to control. This hotel has potential but it needs a lot of improvement to earn at 4.5 rating which it said online.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

You can hear the front desk phone ring

The hotel lobby opens up for two levels. When the front desk phone rings, you can here it all the way into your room.