Shah Inn Hotel

Hotel di Istanbul terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Shah Inn Hotel

Termasuk sarapan Eropah setiap hari
Meja sambut tetamu
Kafe
Depan hartanah
Family Triple Room, Partial Sea View | Cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur hipoalergenik, bar mini

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Double Room, Partial Sea View

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Attic Single Room, Sea View

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Triple Room, Partial Sea View

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil sofa - bujang
Langsir/tirai gelap terus
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Bakırköy, sebuah kawasan kejiranan di Istanbul, Shah Inn Hotel di kawasan beli-belah dan berhampiran pantai. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Pantai Florya dan Bosphorus, sementara Hagia Sophia dan Istana Topkapi merupakan tarikan utama kebudayaan. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Sinan Erdem Dome atau Stadium Olimpik Ataturk.
Peta
Yesilköy istasyon Cad Murvetli Sok 4/6, Bakirkoy, Istanbul, 34149

Tempat berdekatan

  • Pantai Florya - 4 min memandu - 3.4 km
  • Akuarium Istanbul - 4 min memandu - 3.0 km
  • Pusat Kehidupan dan Membeli Belah Aqua Florya - 4 min memandu - 3.0 km
  • Marina Ataköy - 5 min memandu - 5.6 km
  • Pusat Ekspo Istanbul - 6 min memandu - 7.0 km

Bergerak

  • Stesen DTM - Istanbul Fuar Merkezi - 5 minit memandu
  • Stesen Istanbul Yesilkoy - 7 minit berjalan kaki
  • Istanbul (IST) - 50 minit memandu

Restoran

  • ‪La Casa Yeşilköy - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Günay Ablanin Yeri - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Figaro's Restaurant - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Grande - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Tilbe Cafe - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Shah Inn Hotel

Hotel berdekatan Marina Ataköy
Sarapan Eropah percuma, kedai kopi/kafe dan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Shah Inn Hotel. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kawasan hiburan luar dan bar/deli snek.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan perkhidmatan rencam
  • Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan TV di lobi
  • Lif, sajian kopi/teh di ruang bersama dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan cadar kapas Mesir
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 55-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 8:30 hingga 10:30
  • 1 kedai kopi/kafe
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • COFFEE INSPACE

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Kawasan hiburan terbuka

Kebolehcapaian

  • 5 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 79 sentimeter)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dibina pada 2013
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 55-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
10 kanak-kanak boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR15.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 45 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 15.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Nombor Pendaftaran Hartanah 1659

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Shah Inn Hotel Istanbul
Shah Inn Hotel
Shah Istanbul
Shah Inn Hotel Hotel
Shah Inn Hotel Istanbul
Shah Inn Hotel Hotel Istanbul

Soalan lazim

Adakah Shah Inn Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Shah Inn Hotel?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Shah Inn Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Shah Inn Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Shah Inn Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR45 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Shah Inn Hotel?

Terletak di Bakırköy, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Akuarium Istanbul, Pusat Kehidupan dan Membeli Belah Aqua Florya dan Pantai Florya. Florya Cd. adalah 2.8 bt (4.5 km) jauhnya. Stesen Istanbul Yesilkoy sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen Istanbul Yesilyurt sejauh 22 minit berjalan kaki.

Ulasan

Shah Inn Hotel Ulasan

7.4

Baik

7.2

Kebersihan

8.2

Lokasi

7.4

Kakitangan & perkhidmatan

7.6

Mesra alam

7.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 22 daripada 69 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 21 daripada 69 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 13 daripada 69 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 69 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 69 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Michael

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I cut my finger badly on the doorknob as it was broken and never repaired. Breakfast was very simple but super late, hardly possible to get anything to eat before 9am. - for business people horrific experience. the bathroom smelled terrible all the time. Warm water was available only one day. location is very good close to the Sea, but there is a lot of homeless people and garbage everywhere. The Service guy in the breakfast area shared his very conservative and offending opinion about women to all guests. horrific experience I would defenitely recommend this Hotel.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

ABDELLAH

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Médiocre et cher

Points positifs : l’établissement est bien situé, à 100 mètre du Bosphore, beaucoup de bars et restaurants autour et la literie est correcte. Le personnel est très sympathique et serviable. Points négatifs : L’hôtel parait totalement à l’abandon, aucun entretien, très mauvaise insonorisation, fenêtres qui ferment très mal, parquet des chambres dans un état lamentable. Par ailleurs, le petit déjeuner est vraiment très médiocre (il n’y a même pas de café qui est proposé !). La première nuit a été horrible car un couple faisait le tapage dans la chambre voisine jusqu’à 3 ou 4 heures du matin, et impossible de dormir à cause de la très mauvaise insonorisation. De plus, la chambre qui m’a été attribuée était complètement délabrée. J’ai changé de chambre le deuxième jour, et le reste du séjour était plus acceptable. Pour moi globalement l’hôtel ne mérite absolument pas la note qui lui est attribué sur le site Hotel.com, surtout compte tenu du prix !!
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

irem

Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Oktay

Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Esra

Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Caglar

Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

WALID

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Calme
Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

WALID

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
👍
Menginap 5 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

NADEZDA

Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

WALID

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
👍
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

WALID

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
👏
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

WALID

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
je conseil ici 😉
Menginap 2 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Filip

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Maria

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible experience

When we arrived there was nobody at the reception but a little kid sitting on the chair and it took them a while to attend us after we rang the bell multiple times. In the room the trashcan from the previous guests had not been emptied, the bathroom had not been cleaned, there were hairs on the sink and the corners of the shower were black. After complaining they told us that the cleaning lady only came at 10-12 in the morning; given that we arrived at 5pm they bascially had not cleaned our room. They told us that the next morning they would finally clean our room, so we had to sleep in an uncleaned room. The sheets and towels were apparently new, only thing they had changed, but one of the pillowcases had a stain on it. There was only one already started toilet paper roll. We asked the recpetionist for more toilet paper rolls and a new pillow as we left for a walk. When we came back they had changed nothing. There was no hot water in the shower or in the sink from the moment we arrived until the next morning. They did not fix anything we asked for. We left the following day, 2 days before the end of our stay, we were disregarded with an attitude. Would definitely not recommend. Not clean and bad service.
Menginap 3 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Cagatay

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Mustafa

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Güzel

Ücretine göre konumu ve hizmeti gayet yeterli idi
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Jeff

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The service was above and beyond. Every staff member greeted us with a smile and did everything to accommodate us during our stay. The room was very comfortable and the location is great. We can't wait for our next visit.
Menginap 3 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

SERGEY

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Hakan

Menginap 1 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Güven

Menginap 1 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Cagatay

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

ABDULSALAM

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
.

10/10 Cemerlang

Martin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 8 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Jong-Chan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Top
Menginap 3 malam pada Jun 2023

4/10 Lemah

Daniela

Menginap 2 malam pada Apr 2023