Delfin Hvar Hotel

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Hvar terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Delfin Hvar Hotel

Standard Twin Room, Balcony, Sea View | Pemandangan bandar
Meja sambut tetamu
Bar sukan
Depan hartanah
Makan tengah hari dan makan malam dihidangkan, lautan

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Restoran

Pilihan bilik

Standard Twin Room, Balcony, Sea View

Sorotan

Balkoni
Katil bayi/kot percuma
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Meja
Pengemasan harian
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room

Sorotan

Katil bayi/kot percuma
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Meja
Pengemasan harian
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Obala Fabrika 36, Hvar, 21450

Tempat berdekatan

  • Hvar Town Arsenal & Teater - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Katedral St Stephen - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pelabuhan Hvar - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Kubu Hvar - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pantai Milna - 7 min memandu - 5.8 km

Restoran

  • ‪BB Club - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Carpe Diem Hvar - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Mlinar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪L'amore Per Il Gelato - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Park Central Club - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Delfin Hvar Hotel

Hotel terletak di Pekan Lama Hvar
Anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, teres dan bar di Delfin Hvar Hotel. Restoran di tapak, Sports Bar and Grill, menawarkan makan tengah hari, makan malam dan pemandangan lautan. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles (surcaj).
Manfaat tambahan termasuk:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), TV di lobi dan lif
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, meja biliard atau pool dan hartanah bebas asap rokok
  • Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua 55 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peti besi dan Wi-fi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (EUR 5 sehari)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (EUR 5 sehari)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 8:00 hingga 16:00 atas permintaan
  • Pengangkutan ulang-alik terminal feri (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Sports Bar and Grill

Aktiviti menarik

  • Meja biliard/pool
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari terminal feri dan lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 07 September dan 05 Jun.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 25 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR43 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 31 Mac, EUR 1.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.75 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 30 September, EUR 2.00 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.00 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: EUR 5 sehari (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet wayarles di tempat awam: EUR 5 sehari (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 55 seorang (sehala)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: EUR 45.00 (sehala), (dari 2 hingga 12 tahun)
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 43 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap

Hartanah juga dikenali sebagai

Delfin Hotel Hvar
Delfin Hvar
Delfin Hvar Hotel
Hotel Delfin Hvar
Hvar Delfin
Hvar Delfin Hotel
Hvar Hotel Delfin
Delfin Hvar Hotel Hvar
Delfin Hvar Hvar
Delfin Hvar Hotel Hvar
Delfin Hvar Hotel Hotel
Delfin Hvar Hotel Hotel Hvar

Soalan lazim

Adakah Delfin Hvar Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR25 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Delfin Hvar Hotel?

Tempat terhad tersedia. Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Delfin Hvar Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00.

Apakah masa daftar keluar di Delfin Hvar Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Delfin Hvar Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi 8:00–16:00 (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR55 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Delfin Hvar Hotel?

Terletak di Pekan Lama Hvar, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Dataran Stari Grad dan Muzium Warisan dan Biara Franciscan. Hvar Loggia dan Dataran St Stephen juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki.

Delfin Hvar Hotel Ulasan

Ulasan

5.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 13 daripada 131 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 34 daripada 131 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 30 daripada 131 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 25 daripada 131 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 29 daripada 131 ulasan

6.4/10

Kebersihan

7.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

5.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Stephen F

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Amfora hotel

This is a review for the Amfora Hvar Hotel as the Delfín Hvar Hotel was closed and I was changed over to their Amfora property. This is a really nice hotel and a beautiful location.
Menginap 2 malam pada Jul 2021

8/10 Baik

Lisa

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is located along the water so the view from the room was very nice. The hotel itself could use some updating, the carpets are pretty worn and there was no air conditioning. The room itself was large, clean and comfortable.
Menginap 1 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Margareta

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

MICHAEL

Sukakan: Kebersihan

Bien ubicado

Hotel venido a menos que salva por el precio y su extraordinaria ubicacion, al lado del mar y del centro de la ciudad.
Menginap 1 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Freddy

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Dårlig med påfyll av mat til frokost. Manglet eggerøre og betjeningen var ikke å se.
Menginap 3 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Maestro, North Carolina

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Every one was excellent, thank you for hospitality.
Menginap 10 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Semir

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Sentralt og billig

Veldig sentralt, ren og enkelt. Inkludert greit frokost. Greit sted for de som trenger en enkelt overnatting (rent, sentralt) for litt penger. Rom er stor, med stor baderom og kjempestor balkong med fantastisk utsikt møt by og havn.
Menginap 5 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 7 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Ikke aircondition
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Op goede centrale locatie gelegen, aardig personeel. Prima ontbijtbuffet wat er bij zit. Nadeel geen airco en hotel is wat verouderd, maar dat was vooraf van het boeken bekend. Voor een week prima te doen.
Menginap 7 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
No tiene aire acondicionado en el cuarto piso, las ventanas dan al amanecer y medio día, si afuera hace 35 grados en la habitación hace 45, increíble!!! La heladera no funcionaba y el baño no tiene luz! Un desastre! Solo es buena la ubicación y el bar de abajo
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Mark

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hvar

Location of the front reception of the hotel was great, just off the waterfront but rooms were to far from the waterfront and behind buildings to be considered a sea view in my opinion. Rooms were mediocre to say it nicely. Bed was ok but that was the highlight. No air conditioning apart from one blow fan and toilet area looked like it was last remodeled in the 60’s. Breakfast was ok but it was standard continental breakfast and quality of produce weren’t that high.
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Mycket slutet. Det luktade gammal röklukt. Allt väldigt sunkigt
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Styr unna!

Bestilte rom på dette hotellet, da det lå sentralt på Hvar og bildene så bra ut. Rommet var så varmt at det var nesten uforsvarlig å sove der. Er ingen aircondition der. Måtte ligge med kalde våte håndklær i senga for å få sove. Rommet var veldig slitt og luktet gammelt. Anbefales ikke!
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Christine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good service, and staff. Old hotel with old carpet and fittings but clean. Central.
Menginap 1 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2019

2/10 Teruk

Viviane

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Es un hotel muy mal cuidado y con nada de comodidad. Feo y sucio
Menginap 1 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Price worthy hotel, but not the best standard

+ Service, location, price - Condition of the room, no a/c
Menginap 2 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Connor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Nice and Central around Hvar Harbour

Nice hotel in a very nice location at the centre of all lively bars and clubs around Hvar Harbour. The room itself is basic and a downside was there was no air-conditioning in my room and it proved to be very hot during my stay there, I do not know about other rooms or did not ask. The service from hotel staff and restaurant bar was great and cannot fault anything else during my stay.
Menginap 1 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Camila Nina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Repetiria o hotel

Custo beneficio, café da manhã e localização excelentes. Estrutura antiga. Boa estadia.
Menginap 2 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It wasn't the hotel that we booked. We booked the Delfin bevause of its proximity to the harbour and the Pharos (while a perfectly good hotel) was much further away on foot, particularly for a partly disabled member of our party.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Ok. Perfekte Lage. Super Frühstück, wunderbarer seeblick.
Menginap 3 malam pada Ogo 2018