Galeri foto untuk Noomoo Hulhumale





Ulasan
7.2 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM512
RM878 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Okt - 8 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Katil Select Comfort
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room with Balcony and Parital View

Deluxe Double Room with Balcony and Parital View
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Katil Select Comfort
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Lot 10075, Nirolhu Goalhi, Hulhumalé, 23000
Tentang hartanah ini
Noomoo Hulhumale
Hartanah serupa

Coral Grand Beach & Spa
Coral Grand Beach & Spa
- Kolam
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Perkhidmatan perniagaan
6.0 daripada 10, 11 ulasan
Harga ialah RM830
RM1,253 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Okt - 19 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: USD 6.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 2 tahun.
- Pengangkutan pindahan Pengangkutan ulang-alik bagi setiap dewasa: USD 10 (sehala)
- Pemindahan Pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: USD 10 (sehala), daripada 2 hingga 6 tahun
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira USD 7 untuk dewasa dan USD 5 untuk kanak-kanak
- Bayaran katil lipat simpan: USD 30 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay dan Apple Pay
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Noomoo House Hulhumale
Noomoo House
Noomoo Hulhumale
Noomoo Hotel Hulhumale
Noomoo Hotel
Noomoo Hotel
Hotel Noomoo
Noomoo Hotel Hulhumalé
Noomoo Hulhumalé
Hotel Noomoo Hulhumalé
Hulhumalé Noomoo Hotel
Noomoo Hulhumalé
Noomoo Hotel Hulhumalé
Soalan lazim
Ulasan
Noomoo Hulhumale Ulasan
7.2
Baik
7.2
Kebersihan
8.0
Lokasi
8.0
Kakitangan & perkhidmatan
6.6
Mesra alam
6.8
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
18 Sep 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Simon
16 Mei 2022
Simon
Menginap 1 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
Heinrich Julius Otto
13 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Heinrich Julius Otto
Menginap 2 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
Moussa
26 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Moussa
Menginap 4 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Line
31 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice
Line
Menginap 1 malam pada Dis 2021
2/10 Teruk
KENICHIRO
16 Feb 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
KENICHIRO
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Mary lorelei, Philippines
30 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
good stay....
Mary lorelei
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Patrick
12 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Patrick
Menginap 2 malam pada Apr 2019
6/10 Boleh diterima
YWONG, Korea
19 Mac 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
YWONG
Menginap 1 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Value for money
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2017