Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Bandar Raya Ho Chi Minh dengan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection

Kolam renang terbuka
Pemandangan dari hartanah
Kemudahan mesyuarat
Sarapan bufet setiap hari (VND 866250 seorang)
Lobi

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Bar
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Spa
Harga semasa ialah RM692
RM785 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Ogo - 18 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik

Presidential Suite, 2 Bedrooms (Club Lounge Access)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
Televisyen LED
  • 488 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Family Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 72 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Panoramic Room, 2 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premier Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Club Room, 2 Katil Bujang (Single) (View)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Panoramic Room, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Room, 1 Katil Raja (King) (View)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room, 1 Katil Raja (King) (View)

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Panoramic Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 72 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room, 2 Katil Bujang (Single) (View)

9.8 daripada 10
Luar Biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Binh Thanh, Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection dihubungkan dengan pusat membeli-belah. Rumah Opera Bandaraya Ho Chi Minh dan Muzium Peninggalan Perang merupakan tarikan utama kebudayaan dan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Vincom Landmark 81 dan Pasar Ben Thanh. Zoo dan Taman Botani Saigon dan Snow Town Saigon juga disarankan untuk dikunjungi.
Peta
720A Dien Bien Phu, Ward 22, Binh Thanh District, Ho Chi Minh City, 700000

Tempat berdekatan

  • Vinhomes Central Park - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Vincom Landmark 81 - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Zoo dan Taman Botani Saigon - 2 min memandu - 1.5 km
  • Jalan Dong Khoi - 3 min memandu - 3.4 km
  • Pasar Ben Thanh - 4 min memandu - 4.2 km

Bergerak

  • Stesen Ga Binh Trieu - 17 minit memandu
  • Stesen Kereta Api Saigon - 21 minit memandu
  • Tan Binh - Lapangan Terbang Antarabangsa Tan Son Nhat (SGN) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪Haidilao Landmark - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Nha Hang Di Mai - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Oriental Pearl - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Cộng Cafe - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Vincom Landmark 81
Pertimbangkan penginapan di Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection dan manfaatkan bar kolam, pusat beli-belah di tapak hartanah dan kedai kopi/kafe. Manjakan diri anda dengan Balut badan, rawatan badan atau lulur badan di tapak spa. Masakan tempatan dan antarabangsa restoran di tapak, Oriental Pearl, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Bilik rawatan urut, perkhidmatan ATM/perbankan dan kakitangan berbilang bahasa
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 223 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan menu bantal, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Tab mandi dan pancuran berasingan, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV LED dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, mentol lampu LED dan cerek elektrik

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Vietnam

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: VND 866,250 untuk orang dewasa dan VND 433,125 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Oriental Pearl
  • Pool Bar
  • The Cloud

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Gimnasium 24 jam
  • Pusat beli-belah
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Kemudahan

  • ATM
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 12 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Spa perkhidmatan penuh

  • 8 bilik rawatan
  • Balut badan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi pindahan
  • Penggera kebakaran visual
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Taman atas bumbung
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Skrin tingkap
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak VND2079000.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira VND 866250 untuk dewasa dan VND 433125 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: VND 2079000 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik, maksimum seramai 2 orang)
  • Bayaran katil lipat simpan: VND 2079000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 6:00 hingga 21:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Vinpearl Luxury Landmark 81
Vinpearl Landmark 81 Autograph Collection
Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection Hotel
Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection Ho Chi Minh City

Soalan lazim

Adakah Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 6:00–21:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection?

Setakat 12 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection pada 17 Ogo 2025 bermula serendah RM 692.3, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak VND2079000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection?

Terletak di Binh Thanh, hotel mewah ini sejauh 0.2 mi (0.3 km) from Vincom Landmark 81 serta 3 bt (5 km) dari Pasar Ben Thanh dan Jalan Dong Khoi. Sungai Saigon dan Vinhomes Central Park juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Vinpearl Landmark 81, Autograph Collection Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 193 daripada 250 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 35 daripada 250 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 250 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 250 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 250 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Satoshi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
シャワーの水圧が若干物足りなかったが、それ以外は全く問題なし。またお世話になりたいです。
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Dalston

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was luxurious, the view was incredible and all the staff was very friendly helpful.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

LYNN

Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Shinji

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Chisato

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
高層階からの眺めは最高 朝食も美味しい種類が豊富 とにかくスタッフの対応が素晴らしい とても気持ち良く過ごせました。 又ぜひ、利用したいです
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Souleymane

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I experienced exceptional service at the Vinpearl Landmark 81 Hotel. The staff was very friendly, accommodating and respectful The room was beautifully decorated and I had a nice view of Ho Chi Minh City. The Lounge access was well worth the experience. I would highly recommend this hotel to anyone visiting Ho Chi Minh City i Vietnam.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Azraa

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

My experience

I hope this message finds you well. I am writing to bring to your attention a concern we experienced during our recent stay at your hotel. We greatly value the high standards and reputation of the Marriott brand, which is why we feel compelled to address this matter constructively. Unfortunately, the laundry service provided during our stay fell short of our expectations. Our clothes were not properly washed, which caused some inconvenience during our trip. However, please rest assured that we managed to find a third-party vendor to assist us with this issue, and our garments were successfully laundered. While we appreciate the efforts of your team, we wanted to share this feedback to help improve the experience for future guests. We believe that consistent attention to detail and quality of service are vital in maintaining the outstanding reputation of your establishment.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Gilman

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Jacqueline

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Aldo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente
Menginap 9 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Anna

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Simply DELIGHTFUL!!!! The team members are great as usual.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Annitta

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Vannaroth, Long Beach

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I've been to Vietnam a few times and let me tell you, this is by far the best hotel we've stayed at. You're welcomed by friendly staff and you truly feel like royalty. This is my favorite hotel so far. Get the club lounge, it was worth it. The breakfast buffet was the best. We get the salted coffee every morning and night. It was that good. I would stay here a million times!
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Tadashi, simonosekishishinmukuno

Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Deborah K, St. Charles

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel! The facilities are top notch. But what really stood out was the effort made by every staff member to make sure everything went as smoothly as possible. I will stay here again on my next visit
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Jimmy

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wifi is reliable, great for work stay.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Toru

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The view from the room and lounge was truly amazing, and the breakfast was so sophisticated, especially the Vietnamese dim sum, sambal, was so delicious that I would stay again just to have this breakfast. I also appreciate that they were able to accommodate the requests I had asked for in advance. At check-in, there may have been some misunderstanding due to my poor English, but the receptionist did not exchange my Japanese yen for dong, and I wasted a lot of time learning unfamiliar cash-out procedures in the middle of the night, which was disappointing, The next day, I avoided that receptionist and dared to ask another staff member to exchange money, and it turned out to be all right.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Rohin

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A wonderful place to stay. But needs a better food menu
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Rohin

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful hotel. But the food is very limited
Menginap 5 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Linh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent experience
Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Hyunsuk

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Not an option for next visit
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Rolf

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

JINWOO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Janet

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Andrew

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent experience
Menginap 2 malam pada Feb 2025