Aquays Hotels & Resorts

Hartanah 3.0 bintang
Hotel yang menghadap ke pantai untuk berjemur dan berseronok

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Aquays Hotels & Resorts

Bahagian luar
Restoran
Meja
Meja
Di pantai

Ulasan

5.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Design Double Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Meja
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan pantai
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Double Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Meja
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Port Blair, Aquays Hotels & Resorts berada di pantai. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Pantai Kaala Pathar dan Pantai Elephanta. Ambil peluang untuk menerokai kawasan untuk mencari aktiviti air seperti selam skuba.
Peta
No.5. (Govind Nagar Beach), Port Blair, Andaman and Nicobar Islands, 744211

Tempat berdekatan

  • Pantai Kaala Pathar - 7 min memandu - 5.8 km
  • Pantai Radhanagar - 12 min memandu - 10.4 km

Restoran

  • ‪Famous Seafood Restaurant - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Anju's Coco - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Bo No Va - ‬2 min memandu
  • ‪N.S Golden Seafood Restro - ‬2 min memandu
  • ‪B3 - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Aquays Hotels & Resorts

Sorotan hartanah
Di Aquays Hotels & Resorts, anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, taman dan taman permainan. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pencucian kering/dobi dan restoran.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), tempat simpanan bagasi dan bilik mesyuarat
  • Bantuan pelancongan/tiket dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Aquays Hotels & Resorts disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Balkoni atau laman dalam, pembancuh kopi/teh dan kipas siling

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • Taman permainan

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Taman

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:30

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2000.0
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1500.0 (sehingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2000.0
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1500.0 (sehingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Holiday Inn Beach Resort Havelock Island
Holiday Beach Havelock Island
Aquays Hotels Resorts
Holiday Inn Beach Resort
Aquays Hotels & Resorts Hotel
Aquays Hotels & Resorts Port Blair
Aquays Hotels & Resorts Hotel Port Blair

Soalan lazim

Adakah Aquays Hotels & Resorts mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini.

Berapakah fi parkir di Aquays Hotels & Resorts?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Aquays Hotels & Resorts?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Aquays Hotels & Resorts?

Daftar keluar adalah jam 10:30.

Adakah Aquays Hotels & Resorts memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Aquays Hotels & Resorts?

Hotel Port Blair ini terdapat di pantai, 4.1 km dari Pantai Kaala Pathar, serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pantai Elephanta dan Pantai Radhanagar.

Ulasan

Aquays Hotels & Resorts Ulasan

5.0

5.0

Kebersihan

7.0

Lokasi

4.0

Kakitangan & perkhidmatan

5.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 2 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 2 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 2 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Ciaran

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

One of the worst hotels of my life

I am a simple guy with an unfussy family. I've stayed in many places in my life and this would have to go down as one of the worst. Even if the price was 1/10th of what I paid I would still have the same opinion. The place is under renovation so there is dust everywhere. It is basically a construction site. The builders are obviously under some ridiculous timeline and are therefore working from 5am to 10pm. The bedrooms were not cleaned adequately. The bedsheets were clearly not changed with lipstick marks and other dirt very visible. The rubbish bin in the bathroom was covered in either vomit or diarrhea. Any requests or complaints to the staff were treated with "yes sir", "right away sir" but we had to ask 6 times to have our sheets changed. I feel for the staff. They probably are trying their best but ultimately their boss is a money hungry individual trying to rip off tourists and treat his employees poorly. Even when the construction is completed this place will still be very poor. Hotels.com need to delist this place

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
At Andaman Havelock, you cannot connect Network. You should depends on hotel's Wi-Fi. But the Wi-Fi of this hotel was not applicable. But I'm wondering that the other hotels' Wi-Fi might have been bad.
Menginap 4 malam pada Feb 2018