hotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines

Hotel di Haulchin terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk hotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines

Depan hartanah
Kelengkapan dandanan diri mesra alam, tuala disediakan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam, tuala disediakan
Triple Room | Dilengkapkan perabot secara berasingan, meja, ruang kerja komputer riba
Kelengkapan dandanan diri mesra alam, tuala disediakan

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
RD 630, Haulchin, Nord, 59121

Bergerak

  • Stesen Neuville-sur-Escaut Bouchain - 7 minit memandu
  • Lille (LIL-Lesquin) - 40 minit memandu

Tentang hartanah ini

hotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines

Sorotan hartanah
hotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines menyediakan kemudahan seperti taman dan bar/deli snek. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan mesin layan diri
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, tempat simpanan bagasi dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Semua 63 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kerusi tinggi, Buku kanak-kanak dan Peralatan seni
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi berkongsi (sinki di dalam) dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 22-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Katil bayi mudah alih, sistem pemanasan dan kipas mudah alih

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 4.50 untuk orang dewasa dan EUR 4.50 untuk kanak-kanak
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Buku kanak-kanak
  • Katil bayi perjalanan
  • Kerusi tinggi budak
  • Peralatan seni

Kemudahan

  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau di pancuran mandi
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • 12 bilik mandi berkongsi (singki dalam bilik)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 22-inci dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kipas mudah alih
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Perabot berasingan
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:00 - 21:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 18:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kod akses, meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 5 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 4.50 untuk dewasa dan EUR 4.50 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

HotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines Hotel
HotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines Haulchin
HotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines Hotel Haulchin

Soalan lazim

Adakah hotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR5 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di hotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di hotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di hotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya hotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines?

Terletak di Haulchin, hotel ini sejauh 4.6 km dari Taman Semula Jadi Wilayah Scarpe-Escaut serta dalam jarak 9 bt (15 km) dari Lembangan Perlombongan Nord-Pas de Calais dan Taman Semula Jadi Wilayah Avesnois. Taman Rhônelle dan Stade Nungesser juga dalam jarak 9 bt (15 km).

hotelF1 Valenciennes Douchy Les Mines Ulasan

Ulasan

5.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 11 daripada 50 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 50 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 50 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 50 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 16 daripada 50 ulasan

7.0/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

SASU MZL

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Ludovic

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un accueil agréable

Ont n’a passé une bonne nuit à part le bruit d’autres personnes qui respect pas l’es lieu il manque de surveillance pour qui par mètres la tranquillité des lieux cordialement Mr Nicq
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Elisabeth

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Karsten

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan

Fint motervejshotel.

Vi manglede et sted at overnatte. Og der fungerede dette hotel fint til formålet. Pris og hotellet hænger fint sammen.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Mickael

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

À fuir absolument...

Lors de notre arrivée, Benjamin était vraiment très sympathique. Le lendemain matin, alors que nous allions prendre une douche, il y avait du caca dans la douche. Dans les toilettes il y avait des bouteilles d'eau vide, les toilettes n'étaient pas nettoyées. C'était vraiment très sale. Pas cher oui mais très sale. Ce petit jeune a vraiment tout fait pour nous rendre service. Même les appareils distributeur était en panne. La dernière nuit que nous avons passée a été horrible nous avons été réveillés par un jeune maghrébin qui venait taper à plusieurs reprises chez le surveillant. Ça sentait la beuh, et le mec se sentait chez lui, droguer comme pas permis. Nous avons quitté l'établissement à 2h du matin. Nous avons préféré rentrer chez nous. Ce séjour a été vraiment difficile pour nous. Pourtant nous demandions simplement qu'à dormir.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Marceline

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Une bande de personnes ivre la police était la pour les séparer et un policier a recu un coup de couteau au bras je n'irai plus
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

OLIVIER

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

enrique

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Charles

Sukakan: Kebersihan

Moyen

Arrivé à 23h il n'y avait personne à l'accueil ! J'ai dû téléphoner a plusieurs reprises avant qu'une personne vienne !
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

annie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

RAS

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Emmanuelle

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Korhan

Mengembara bersama kumpulan
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Carmen

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Preisleistung gegeben Personal freundlich
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

NATANAEL

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

4/10 Lemah

David

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Je suis arrivé un peu tard dans la nuit il n'y avait plus personne à l'accueil malgré l'assistance sur le bouton d'appel en cas d'absence personne n'ai venu, je suis donc réparti et fait une réservation pour rien.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

thierry

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

le pire hotel de ma vie !

trés mauvais séjour, punaise de lit, distributeur de savon cassé et vide dans les douches, ouverture de porte défaillant ECT...
Menginap 1 malam pada Apr 2024

4/10 Lemah

Hugo

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

Olivier

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clientèle bizarre, la nuit (3h du matin)certains se dispute dans les couloirs ...je ne reviendrai pas dans ce genre d'établissement...
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Shakil Hussain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Maeva

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Florence

Menginap 1 malam pada Mac 2024

4/10 Lemah

Allison

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Feratovic

Menginap 1 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Ben Ammar

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Farid

Menginap 1 malam pada Nov 2023